lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Super Duke op Assen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superduke berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Ma, 30 Mei. 2005, 20:59    Onderwerp: Super Duke op Assen Reageer met quote

Tijdens de DCR op Assen heeft Ben Kennepol (red. Kicxstart) op deSuper Duke mee gereden in de klasse SAM >700. Hij reed helemaal als laatste over de meet uhoh2 uhoh uhoh2 uhoh Ligt dat nou aan Ben of aan de SuperDuke undecided
Mijn maat Cor is met zijn RSV op P 1 geeindigd omdat er een paar sukkels al startte terwijl het rode licht nog aan was......20 sec. straFFFF.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Nori



Geregistreerd op: 30-12-2004
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 1:18    Onderwerp: Reageer met quote

Cor is zeker geen eerste geworden en dat weet hij zelf ook, als hij sportief is geeft hij de beker plus de eerste plaats terug!
Maar dat zal wel niet. sad3

die laatste plaats van Ben Kennepol, ach ik heb hem met andere twee cillinders hoger zien eindigen, dus tel uit je winst.
die andere KTM bleef dacht ik ook achter een Aprilia aan jagen ondanks
het hogere vermogen laugh3
Nori.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
eReM



Geregistreerd op: 6-2-2005
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mei. 2005, 23:49    Onderwerp: Reageer met quote

even nuanceren: Ben is 18e geworden van de 42 starters. hij zat vrijdag bij de laatste sessie pas op deze motor op het circuit i.p.v. de hele dag. de motor was te laat klaar. hij heeft dus 3x 20 min kunnen trainen en daarna de race op zondag. ik heb samen met Ben getraind vrijdag en zaterdag en ik vind het knap wat hij met een vreemde motor deed. zelf was hij erg enthousiast over de SuperDUKE als circuitfiets; wegligging, remmen en vering waren erg goed voor elkaar.
Quote:
die andere KTM bleef dacht ik ook achter een Aprilia aan jagen ondanks
het hogere vermogen laugh3
welke andere KTM?

tijden zijn te vinden op http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=74372
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Jun. 2005, 6:44    Onderwerp: Reageer met quote

Samen onder de 700.

De ktm reed achter de strada aan van Annemiek van de Kolk, zij reed een gave race,pakte 2 man binnendoor in GT.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Jun. 2005, 6:55    Onderwerp: Reageer met quote

Cor is volgens de huldiging en toen geldende uitslag eerste geworden.
Door protesten van collega rijders is de uitslag veranderd. Cor is officieel tweede geworden. Hij is sportief en zal zeker de beker verwisselen.

Wel knap van Cor dat hij de start niet verprutste.

Dit gaat over de samen boven de 700 en heeft helemaal niets op deze site te zoeken. rolleyes5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Jun. 2005, 7:16    Onderwerp: Reageer met quote




....mooi toch zo'n KTM 2 cylinder op het circuit !! laugh2

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


Laatst aangepast door Theo.nl op Zo, 5 Jun. 2005, 1:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bazzi



Geregistreerd op: 4-6-2005
Berichten: 5
Woonplaats: Waar mijn huis woont

BerichtGeplaatst: Za, 4 Jun. 2005, 19:11    Onderwerp: Reageer met quote

Dat klopt ik heb ook gehoord dat Ben niet al te lang kon trainen.
Hij heeft heerllijk zich kunnen uitleven en daar is zo'n dag (en motor) voor.

Wat betreft de klasse onder de 700. Daar reed Annemiek (van KicXstart) met een Aprilla 650 Strada (ééncilinder). Vorig jaar reed ze met een KTM Duke II 640 en werd ze 14e. Dit jaar versloeg ze op het nippertje met de Aprilla de KTM Duke II

Even terugkomend op de 990. Dit is een fantastische motor en ik vind het jammer dat mensen denken dat door de prestatie die geleverd is door Ben dat de motor slecht zou zijn... integendeel Ben is helemaal gek van de Super Duke. rolleyes4

Met alle respect voor Ben want rijden kan hij echt wel, wil ik afsluiten met een mooi gezegde....

Al is de motor nog zo snel, de rijvaardigheid achterhaalt de coureur altijd wel...... tongue

_________________
life is not too short, the only problem is that you're dead for so long
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 4 Jun. 2005, 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

zowieso onzin om naar de 'prestaties' op het circuit te kijken.

(Bijna) niemand koopt zo'n ding om echt mee op het circuit te rijden. Veel van die motoren zijn veel verder te tunen als dat nodig zou zijn (dus bijv voor circuit), maar daar heb je op de weg niks aan.

Rij maar eens met zo'n ding door de Eiffel, of een paar Alpenpassenm grotere en kleinere... dan legt een RSV mille het wel af tegen de KTM denk ik, zeker kwa rijgemakt.

De 990 lijkt me juist een hele fijne flotte fiets voor het betere scheurwerk, binnen de grenzen van de openbare verharde weg.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Za, 4 Jun. 2005, 22:20    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
zowieso onzin om naar de 'prestaties' op het circuit te kijken.

(Bijna) niemand koopt zo'n ding om echt mee op het circuit te rijden. Veel van die motoren zijn veel verder te tunen als dat nodig zou zijn (dus bijv voor circuit), maar daar heb je op de weg niks aan.

Rij maar eens met zo'n ding door de Eiffel, of een paar Alpenpassenm grotere en kleinere... dan legt een RSV mille het wel af tegen de KTM denk ik, zeker kwa rijgemakt.

De 990 lijkt me juist een hele fijne flotte fiets voor het betere scheurwerk, binnen de grenzen van de openbare verharde weg.


Zet een goede rijder op de mille en een krant op de duke,dat bedoel ik elke vergelijking gaat nergens over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bazzi



Geregistreerd op: 4-6-2005
Berichten: 5
Woonplaats: Waar mijn huis woont

BerichtGeplaatst: Zo, 5 Jun. 2005, 12:14    Onderwerp: Reageer met quote

ff voor alle duidelijkheid Ben is geen krant...

Ben is cool hij rijdt gewoon met een KTM op een DUCATI race weekend, dat zegt toch al voldoende????

Als journalist van KicXstart had hij immers ook bijv. kunnen kiezen voor een Ducati 999 o.i.d.

_________________
life is not too short, the only problem is that you're dead for so long
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Zo, 5 Jun. 2005, 21:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dat bedoel ik ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superduke Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif