lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

I-spog Namibië: eindelijk een reisverhaal

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Za, 15 Jan. 2011, 0:16    Onderwerp: I-spog Namibië: eindelijk een reisverhaal Reageer met quote

Het heeft eventjes geduurd maar eindelijk heb ik het afgewerkt:

de tekst die bij ons Namibië reisverhaal hoort is nu beschikbaar via www.i-spog.com , in NL en EN.

Enjoy!

T

_________________
Husqvarna 701 enduro


Laatst aangepast door demito op Za, 15 Jan. 2011, 15:13, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
EP



Geregistreerd op: 3-10-2008
Berichten: 161
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Za, 15 Jan. 2011, 14:49    Onderwerp: Reageer met quote

De komma in de link zit een beetje dwars.

Ik heb de dame ook even laten kijken. Is net als ik onder de indruk van jullie mooie foto's. Leuk verslag.

EP

_________________
PPM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Harley



Geregistreerd op: 19-11-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Maarssen

BerichtGeplaatst: Zo, 7 Aug. 2011, 22:12    Onderwerp: Re: I-spog Namibië: eindelijk een reisverhaal Reageer met quote

demito schreef:
Het heeft eventjes geduurd maar eindelijk heb ik het afgewerkt:

de tekst die bij ons Namibië reisverhaal hoort is nu beschikbaar via www.i-spog.com , in NL en EN.

Enjoy!

T
Hoi Demito, Ik kwam jou you tube Namibië film tegen naar het zoeken voor de juiste motorfiets voor een dergelijke trip Ams-Cape Town.
Prachtige foto's overigens! Ik heb als hobby wildlife fotografie en ex Enduro rijder, ik kom 3x per jaar in Namibië en Botswana voor mijn werk. Nu dus voor het eerst geen landcruiser maar een motorfiets. Tevens ben ik op zoek naar mensen met ervaring met name tech specs en dingen die nu eenmaal veel slijten en snel stuk kunnen gaan ( op uiteraard banden en ketting na) Ken jij iemand die mij daar verder mee helpen. De bedoeling is om een LC8 Adv R aan te schaffen en hem deze winter Africa klaar te maken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Harm Jan Bloem

_________________
FLY KTM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM Naam
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Ma, 8 Aug. 2011, 11:51    Onderwerp: Re: I-spog Namibië: eindelijk een reisverhaal Reageer met quote

Harley schreef:
demito schreef:
Het heeft eventjes geduurd maar eindelijk heb ik het afgewerkt:

de tekst die bij ons Namibië reisverhaal hoort is nu beschikbaar via www.i-spog.com , in NL en EN.

Enjoy!

T
Hoi Demito, Ik kwam jou you tube Namibië film tegen naar het zoeken voor de juiste motorfiets voor een dergelijke trip Ams-Cape Town.
Prachtige foto's overigens! Ik heb als hobby wildlife fotografie en ex Enduro rijder, ik kom 3x per jaar in Namibië en Botswana voor mijn werk. Nu dus voor het eerst geen landcruiser maar een motorfiets. Tevens ben ik op zoek naar mensen met ervaring met name tech specs en dingen die nu eenmaal veel slijten en snel stuk kunnen gaan ( op uiteraard banden en ketting na) Ken jij iemand die mij daar verder mee helpen. De bedoeling is om een LC8 Adv R aan te schaffen en hem deze winter Africa klaar te maken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Harm Jan Bloem


Naast de schat aan info op dit forum kan ik je verwijzen naar onze website www.i-spog.com waar je alles vindt over de uitrusting van de motoren en de wisselstukken die we hebben meegenomen (ga naar de knop "menu" rechtsboven). Verder is er een KTM in Kenia, twee in Namibië en een paar in Zuid Afrika (waaronder een hele goeie in Cape Town).

Voordeel van de LC8 is dat hij zonder veel aanpassingen de wereld rond kan. Het enige wat ik voor een dergelijke lange trip nog bijkomend (bovenop wat ik reeds heb voorzien) zou aanpassen is een uitwasbaar metalen oliefilter ipv de weggooiertjes die er standaard in zitten.

Als je specifieke vragen hebt help ik je graag!

T

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Harley



Geregistreerd op: 19-11-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Maarssen

BerichtGeplaatst: Ma, 8 Aug. 2011, 12:20    Onderwerp: Re: I-spog Namibië: eindelijk een reisverhaal Reageer met quote

demito schreef:
Harley schreef:
demito schreef:
Het heeft eventjes geduurd maar eindelijk heb ik het afgewerkt:

de tekst die bij ons Namibië reisverhaal hoort is nu beschikbaar via www.i-spog.com , in NL en EN.

Enjoy!

T
Hoi Demito, Ik kwam jou you tube Namibië film tegen naar het zoeken voor de juiste motorfiets voor een dergelijke trip Ams-Cape Town.
Prachtige foto's overigens! Ik heb als hobby wildlife fotografie en ex Enduro rijder, ik kom 3x per jaar in Namibië en Botswana voor mijn werk. Nu dus voor het eerst geen landcruiser maar een motorfiets. Tevens ben ik op zoek naar mensen met ervaring met name tech specs en dingen die nu eenmaal veel slijten en snel stuk kunnen gaan ( op uiteraard banden en ketting na) Ken jij iemand die mij daar verder mee helpen. De bedoeling is om een LC8 Adv R aan te schaffen en hem deze winter Africa klaar te maken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Harm Jan Bloem


Naast de schat aan info op dit forum kan ik je verwijzen naar onze website www.i-spog.com waar je alles vindt over de uitrusting van de motoren en de wisselstukken die we hebben meegenomen (ga naar de knop "menu" rechtsboven). Verder is er een KTM in Kenia, twee in Namibië en een paar in Zuid Afrika (waaronder een hele goeie in Cape Town).

Voordeel van de LC8 is dat hij zonder veel aanpassingen de wereld rond kan. Het enige wat ik voor een dergelijke lange trip nog bijkomend (bovenop wat ik reeds heb voorzien) zou aanpassen is een uitwasbaar metalen oliefilter ipv de weggooiertjes die er standaard in zitten.

Als je specifieke vragen hebt help ik je graag!

T
Dank je wel ik ben idd verder gaan zoeken op het frum en er staan geweldige reis verhalen op! super dat je het filter aangeeft dit zijn belangrijke en goede tips. Ik ga ook je web site bezoeken. Nogmaals dank. Groet, Harm Jan
_________________
FLY KTM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM Naam
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Ma, 8 Aug. 2011, 12:48    Onderwerp: Reageer met quote

Kom maar eens een bakkie halen in Amsterdam. Ik heb het al gedaan (capetown - djibouty - arabie - iran - bijna rusland.... - thuis. met de lc8. Wil je best opweg helpen met de motor preparatie, mijn reis package is aardig voor elkaar na 80.000+ km overal behalve nederland.

Maar zoveel reizigers, zoveel ideen hoor!

Ik zou bijvoorbeeld weer nooit met het stalen filter gaan. onderweg zijn filtertjes (ook in Africa!) goed te krijgen, en het papieren heeft ook voordelen.

Luister niet teveel naar anderen, vooral niet naar die amerikanen die van mening zijn dat je minstens 100 'farkles' moet hebben om verder dan 10 kilometer van huis of aanhanger te rijden.

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Harley



Geregistreerd op: 19-11-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Maarssen

BerichtGeplaatst: Ma, 8 Aug. 2011, 21:47    Onderwerp: Reageer met quote

StevenD schreef:
Kom maar eens een bakkie halen in Amsterdam. Ik heb het al gedaan (capetown - djibouty - arabie - iran - bijna rusland.... - thuis. met de lc8. Wil je best opweg helpen met de motor preparatie, mijn reis package is aardig voor elkaar na 80.000+ km overal behalve nederland.

Maar zoveel reizigers, zoveel ideen hoor!

Ik zou bijvoorbeeld weer nooit met het stalen filter gaan. onderweg zijn filtertjes (ook in Africa!) goed te krijgen, en het papieren heeft ook voordelen.

Luister niet teveel naar anderen, vooral niet naar die amerikanen die van mening zijn dat je minstens 100 'farkles' moet hebben om verder dan 10 kilometer van huis of aanhanger te rijden.

Hoi Steven, dat klinkt goed ik zou je graag eens ontmoeten. Wellicht wat makkelijker via mail om contact te houden. Mijn e-mail is info@bushkitchen.nl en idd die Amerikanen hebben vaak een grote waffel en alles op de pick up of aanhanger... ik hoor graag van je groet Harm Jan

_________________
FLY KTM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif