lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Nieuws LC8 2006..???
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 21:03    Onderwerp: Nieuws LC8 2006..??? Reageer met quote

Wie weet wát en óf er wat gaat veranderen in modeljaar 2006?

Kleuren
Cilinderinhoud
injectie

?????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 21:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb van de week wat zitten spitten op de andere forum's

Als je het zo leest dan heeft hij in ieder geval ABS & Injectie , en wordt hij wat meer een reisenduro ala de BMW 1200GS,...die kant moet hij op om meer verkocht te gaan worden en wat BMW mannen over de streep te gaan trekken.

De 950 S blijft zonder ABS en met carbarateurs, dus technisch waarschijnlijk ongewijzigd.

Voor het echte rouwe LC8-werk komt de LC8 superenduro in de verkoop,...als tegenhanger van de BMW HP2.

Bovenstaand is gewoon mijn eigen interpetatie van diverse berichten op de forum's,....is dan ook niet op enige feiten berust, en vertaald naar mijn eigen fantasie ! grin laugh laugh

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 22:56    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Ik heb van de week wat zitten spitten op de andere forum's

Als je het zo leest dan heeft hij in ieder geval ABS & Injectie , en wordt hij wat meer een reisenduro ala de BMW 1200GS,...die kant moet hij op om meer verkocht te gaan worden en wat BMW mannen over de streep te gaan trekken.

De 950 S blijft zonder ABS en met carbarateurs, dus technisch waarschijnlijk ongewijzigd.

Voor het echte rouwe LC8-werk komt de LC8 superenduro in de verkoop,...als tegenhanger van de BMW HP2.

Bovenstaand is gewoon mijn eigen interpetatie van diverse berichten op de forum's,....is dan ook niet op enige feiten berust, en vertaald naar mijn eigen fantasie ! grin laugh laugh


heb het ook allemaal gelezen,die super enduro met een setje supermotard wielen van haan wheels lijkt me wel wat evilgrin kwijl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

ktm stopt met de productie van de eigen vtwin en koopt bij suzuki Vstront blokken tongue2

.....tis wel erg stil, weinig nieuws op de parijs show, wellicht milaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Do, 6 Okt. 2005, 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
ktm stopt met de productie van de eigen vtwin en koopt bij suzuki Vstront blokken



...dat komt dan goed uit......voor mijn vrouw ! tongue3 grin grin

Die wil namelijk een soort van Allroad, en bij KTM is er niet echt iets voor d'r,een één cylinder is nixs...en de 950 adventure is te zwaar en te hoog !

Keus was al gevallen op de DL650 V-strom nu nog oranje laten spuiten!

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Okt. 2005, 8:36    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:

heb het ook allemaal gelezen,die super enduro met een setje supermotard wielen van haan wheels lijkt me wel wat evilgrin kwijl

Dan is het misschien wel handiger om in één keer de 950 SM te kopen uhoh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Okt. 2005, 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

dukerider schreef:
mr wheely schreef:

heb het ook allemaal gelezen,die super enduro met een setje supermotard wielen van haan wheels lijkt me wel wat evilgrin kwijl

Dan is het misschien wel handiger om in één keer de 950 SM te kopen uhoh


NEE ???? die kan je niet ombouwen naar een enduro, veertjes zijn iets te kort eeeejjjjjj.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2668
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Okt. 2005, 12:52    Onderwerp: Reageer met quote

I'm with stupid..

Daarom is het IMHO. geen echte SM en zal het dat niet worden ook. Het is meer een weg-hooligan motor.

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Okt. 2005, 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

speedyves schreef:
I'm with stupid..

Daarom is het IMHO. geen echte SM en zal het dat niet worden ook. Het is meer een weg-hooligan motor.

Een superenduro met sm wielen zal evengoed geen echte sm zijn als je het mij vraagt.
Hij zal er te zwaar voor zijn.
Of denken jullie echt dat ie maar 150kg zal gaan wegen. uhoh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 7 Okt. 2005, 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het de laatse tijds niet zo gevolgd op de andere fora, maar was wel bij ktm in Mattinghoven.

Volgens mij komt de 2006 met heel weinig wijzigingen t.o.v. de 2005. Alleen de zwarte wordt nu definitief niet meer geleverd.
in 2007 zullen ze zeker op alle modellen injectie hebben, want dan komen ze niet meer onder de eisen uit.

Overigens hebben wij daar gelpleit voor meer verschil tussen de S en de niet-S: bijv 5 cm veerweg. 3cm kan je immers makkelijk oplossen met eenlager zadeltje ofzo.

De 2005, niet-S, met verlaagd zadel.. is echt niet hoog! mijn ex, 163 lang met korte pootjes kon met 2 voetjes aan de grond.
zwaar.. ja, optillen na val zal zo iemand niet lukken, maar dat geld voor heel veel motorfietsen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
alexopreis



Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 154
Woonplaats: Grunn'

BerichtGeplaatst: Za, 8 Okt. 2005, 0:03    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Theo.nl"][quote]ktm stopt met de productie van de eigen vtwin en koopt bij suzuki Vstront blokken [/quote]

Keus was al gevallen op de DL650 V-strom nu nog oranje laten spuiten![/quote]

NIET DOEN, die zijn vreselijk. Heb ook zo'n misstap begaan. Ze zijn extreeeeeem saai. Koop dan een BMW F650; da's tenminste nog een motor.
Ik raakte de mijne ook erg slecht kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Za, 8 Okt. 2005, 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:

...dat komt dan goed uit......voor mijn vrouw ! tongue3 grin grin

Die wil namelijk een soort van Allroad, en bij KTM is er niet echt iets voor d'r,een één cylinder is nixs...en de 950 adventure is te zwaar en te hoog !

Keus was al gevallen op de DL650 V-strom nu nog oranje laten spuiten!


moet je zo'n Kawasaki KLV1000 kopen die is al oranje tongue2 , maar een echte aanrader vind ik hem niet, heb er mee proefgereden maar was er niet van onder de indruk, denk wel dat 650 beter (want lichter) is maar die hebben zie niet als Kawa. Komt er ook niet want de samenwerking tussen kawa en suzuki is goeddeels over
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 8 Okt. 2005, 19:01    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
NIET DOEN, die zijn vreselijk. Heb ook zo'n misstap begaan. Ze zijn extreeeeeem saai. Koop dan een BMW F650; da's tenminste nog een motor.
Ik raakte de mijne ook erg slecht kwijt.


...Dus wel gedaan !! grin grin


Vandaag een 2006 DL650 V-strom Touring besteld !

Met een TransAlp gereden, vevolgens de V-strom en aansluitend nog de BMW 650GS.


Transalp reed lekker, maar vond ze erg saai en gedateerd.

BMW GS was het mooist (Dakar uitvoering),ook het duurts en de slechtste inruil,....maar ze trilde er van af,....viel dus ook af !

Uiteindelijk dus een zwarte DL650 V-strom T 2006 geworden., ook de beste inruilprijs gehad, slechts €1500 afgeschreven in 2,5 jaar op de Hornett, grote beurt bespaard, en voorband uitgespaard. smiley2

....vrouwtje tevreden ik ook tevreden. grin

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3650

BerichtGeplaatst: Za, 8 Okt. 2005, 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Quote:
NIET DOEN, die zijn vreselijk. Heb ook zo'n misstap begaan. Ze zijn extreeeeeem saai. Koop dan een BMW F650; da's tenminste nog een motor.
Ik raakte de mijne ook erg slecht kwijt.


...Dus wel gedaan !! grin grin


Vandaag een 2006 DL650 V-strom Touring besteld !

Met een TransAlp gereden, vevolgens de V-strom en aansluitend nog de BMW 650GS.


Transalp reed lekker, maar vond ze erg saai en gedateerd.

BMW GS was het mooist (Dakar uitvoering),ook het duurts en de slechtste inruil,....maar ze trilde er van af,....viel dus ook af !

Uiteindelijk dus een zwarte DL650 V-strom T 2006 geworden., ook de beste inruilprijs gehad, slechts €1500 afgeschreven in 2,5 jaar op de Hornett, grote beurt bespaard, en voorband uitgespaard. smiley2

....vrouwtje tevreden ik ook tevreden. grin


Tja, V Strom 650 ook wel Baby Strom genoemd lijkt me ook een perfecte vrouwen motor thumbsup

Gefeliciteerd!

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Za, 8 Okt. 2005, 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

Tis nu te laat ,maar vond ze de Aprilia Pegaso Trail niks?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif