lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

yehaa eindelijk een superenduro

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mwinter



Geregistreerd op: 12-11-2010
Berichten: 73
Woonplaats: obdam

BerichtGeplaatst: Di, 7 Dec. 2010, 21:48    Onderwerp: yehaa eindelijk een superenduro Reageer met quote

na lang twijfelen,en vooral sparen eindelijk zo'n ding gekocht.super op de weg,maar toch wel erg kopzwaar ik de prut,en ik ben wel wat gewend want ik rij al jaren met een tenere door de prut.
hierbij heb ik wat vragen die ik nog niet heb kunnen vinden op het forum.
zijn er wat trucjes om de motor wat lichter te laten sturen in het terrein.
het stuur reageert nogal heftig op korte gaten,harde klappen in het stuur zowel van de vering{in de comfort stand}als een slingerbeweging.
als ik het gas sluit voor een bocht lijkt het alsof het gas nog twee seconden open blijft staan.
brandstof verbruik 1:11 tot 1:13 bij een niet al te ruige rijstijl.kan er zitten akrapovic dempers op,kan dit wat zuiniger? alvast bedankt voor de informatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 8 Dec. 2010, 3:03    Onderwerp: Reageer met quote

gefeliciteerd, thumbsup maar dat verbruik zit voor een groot gedeelte in je rechterhand laugh laugh of je moet hem eens goed laten afstellen.
vraagje waar heb je hem gekocht ????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Wo, 8 Dec. 2010, 8:23    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd man,

Dacht dat het ras SuperEnduro rijders aan het uitsterven was … evilgrin