Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
oli

|
Geplaatst: Wo, 3 Nov. 2010, 15:37 Onderwerp: Even voorstellen |
|
|
Halloooo,
na veel lezen op dit forum heb ik mij eindelijk eens ingeschreven. Ik heb sinds een jaartje een ktm 990 adventure en wil er vanaf volgend jaar het zand mee intrekken en als het mag wat van jullie ritjes meerijden.
Op mijn verlanglijstje staat een off road tripje door Portugal zoals deze mannen gedaan hebben :
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=146723&highlight=portugal+rick
Lijkt mij een leuke trip voor de periode april, mei of juni. Als er interesse moest zijn kan ik hierover misschien een nieuw topic beginnen |
|
Naar boven |
|
 |
-Wim--
|
Geplaatst: Zo, 7 Nov. 2010, 20:47 Onderwerp: |
|
|
Hey Oli,
Welkom op het forum. Ik zie dat je uit De Klinge bent. Ik zit in Zwijndrecht bij Antwerpen. Als je eens wil rijden laat je het maar weten.
Groeten,
Wim |
|
Naar boven |
|
 |
oli

|
Geplaatst: Ma, 8 Nov. 2010, 0:20 Onderwerp: |
|
|
Hey Wim,
ik ben ook afkomstig uit zwijndrecht
Ben nog maar net, sinds 2 maanden verhuist naar De Klinge.
Als jij een leuke rit in omstreken kent ben ik zeker van de partij!
Grtz Oli _________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Ma, 15 Nov. 2010, 0:36 Onderwerp: |
|
|
Welkom! _________________ “Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien
KTM Adventure 990 2009 |
|
Naar boven |
|
 |
Roos

Geregistreerd op: 21-9-2006 Berichten: 8 Woonplaats: Hamont en Schriek (BE)
|
Geplaatst: Ma, 13 Dec. 2010, 15:52 Onderwerp: Re: Even voorstellen |
|
|
Mannen en vrouw!
Dat waren wij met een aantal vrienden uit de UK. Wij hadden het zo´n beetje georganiseerd.
Komende April gaan we het weer organiseren, maar dan een iets langere route (7 rijdagen in Portugal) en vooraf geregelde campings, zodat men eigen groepjes kan vormen en toch elke avond sterke verhalen kan delen. We verwachten dan ook een wat grotere groep, omdat we mensen uit Engeland, Belgie, Nederland, Portugal en misschien nog meer landen verwachten.
De planning staat nog in de kinderschoenen, maar hou dit draadje een beetje in de gaten, daar zal als eerste de info komen.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=643416
Groetjes Roos (Rose op ADVrider) _________________ G650XChallenge, G650XCountry, DRZ400E, (XT660Z Tenere for sale) |
|
Naar boven |
|
 |
|