Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bčr Motard

|
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 1 Dec. 2010, 0:52 Onderwerp: Re: TE KOOP BER MOTARDS KTM 950 !!!!!! |
|
|
Bčr Motard een 450 ????? niet een beetje te weinig vermogen vergeleken met de 950
de 690 of 530 zou ik eerder kiezen, de 450 ga je veel te veel op zijn donder geven is mijn ervaring met een veel lichtere motor
en het verschil in kilo's met de 530 is nagenoeg niks. |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Wo, 1 Dec. 2010, 10:40 Onderwerp: Re: TE KOOP BER MOTARDS KTM 950 !!!!!! |
|
|
Maar allé Bčr. Ben je hem al beu? Er staan nog geen kms op dat machien!
Complete moto voor een prikje als je het mij vraagt...
Succes met de verkoop,
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Bčr Motard

|
Geplaatst: Wo, 1 Dec. 2010, 17:32 Onderwerp: |
|
|
@ Mr Wheely..... Hey ik begrijp je wel hoor maar mijn ervaring zegt me dat de Adventure teveel vermogen heeft en dit off-road niet 100% krijgt omgezet.... Ik heb de laatste tijd ook alleen maar off-road gereden en heb geen intresse meer in de weg.... Dus dacht ik aan een enduro en aangezien ik links en rechts slecht nieuws hoor over de 530 dacht ik aan de 450... Ik denk wel dat hij me zal bevallen.... Maar eerst even mijne verkopen he... Grtz Mr Wheely en veel beterschap !
@ Demito... Ja ik weet het... ik heb hem geen jaren gehad... iets langer als een jaar als 2de eigenaar zijnde... En idd de prijs is heel scherp voor het geheel !!!
Grtz Demito and dont worry ik kom als het zover is nog wel mee als er off-roadritjes georganiseerd worden (als ik mag ) _________________ The Adventure Begins !!!! |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Wo, 1 Dec. 2010, 18:01 Onderwerp: |
|
|
Bčr Motard schreef: |
(als ik mag ) |
Och man, al reed je met een mobylette voor mijn part. Maar dan wel met tapkesbanden en een Akra eronder he  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Bongo
|
Geplaatst: Wo, 1 Dec. 2010, 18:49 Onderwerp: |
|
|
We hebben Bčr maar eens een mailtje gestuurd. |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Wo, 1 Dec. 2010, 22:44 Onderwerp: bers motor |
|
|
He' Be'rke.
Ben benieuwd of je hier niet nog eens keer van terugkomt.
Heb ook een tijdje naar de 690 rally zitten lonken maar na een gesprek met Neo keerde ik weer terug op aarde...
De ktm adventure heeft bijna alles wat de Rally heeft alleen wat meer nog van... een supermotard, een racer, een offroadmotor. Geen enkel motor die deze veelzijdigheid in zich heeft.
Ga je naar een specifiekere motor wordt het natuurlijk ook snel eenzijdiger. Je kan in geval van jou keuze inderdaad meer off-road gaan doen en vooral technischer rijden. Maar je mist ook weer een hoop.
Je zal het zeker overwogen hebben maar ik ben benieuwd of je het niet gaat missen.
Misschien dat je tzt er nog eens op terugbkomt. In ieder geval veel succes met welke motor ook...
Gr,
Rene _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Do, 2 Dec. 2010, 11:03 Onderwerp: |
|
|
Ter info: er staat toevallig een vergelijkings test in de Moto 73 en inderdaad conclusie KTM Adv enige echte ALL road,
Groeten,
Koen
P.S. Niet op sneeuw getest _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Erik 990 SMT
|
Geplaatst: Do, 2 Dec. 2010, 15:09 Onderwerp: |
|
|
Koen schreef: | Ter info: er staat toevallig een vergelijkings test in de Moto 73 en inderdaad conclusie KTM Adv enige echte ALL road,
Groeten,
Koen
P.S. Niet op sneeuw getest |
Hoi Koen....artikel scannen en desgevraagd via PB van je toegestuurd te krijgen ?  |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Do, 2 Dec. 2010, 15:24 Onderwerp: |
|
|
Had het met alle plezier gedaan maar ik heb het in de winkel gezien. Was wel een KTM nummer met ook de RC8+ en tocht in Bulgarije op KTM,
succes,
Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 3 Dec. 2010, 0:02 Onderwerp: |
|
|
Bčr Motard schreef: | @ Mr Wheely..... Hey ik begrijp je wel hoor maar mijn ervaring zegt me dat de Adventure teveel vermogen heeft en dit off-road niet 100% krijgt omgezet.... Ik heb de laatste tijd ook alleen maar off-road gereden en heb geen intresse meer in de weg.... Dus dacht ik aan een enduro en aangezien ik links en rechts slecht nieuws hoor over de 530 dacht ik aan de 450... Ik denk wel dat hij me zal bevallen.... Maar eerst even mijne verkopen he... Grtz Mr Wheely en veel beterschap !
@ Demito... Ja ik weet het... ik heb hem geen jaren gehad... iets langer als een jaar als 2de eigenaar zijnde... En idd de prijs is heel scherp voor het geheel !!!
Grtz Demito and dont worry ik kom als het zover is nog wel mee als er off-roadritjes georganiseerd worden (als ik mag ) |
Ik snap je keuze wel alleen zou ik dan eerder voor de 690 gaan, ik kan niet in je geldlade kijken maar een leuke 520exc voor erbij is ook wel leuk en die zijn tweedehands niet meer zo duur hoor. suc 6 met je keuze |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Vr, 3 Dec. 2010, 11:50 Onderwerp: |
|
|
Erik 990 SMT schreef: | Koen schreef: | Ter info: er staat toevallig een vergelijkings test in de Moto 73 en inderdaad conclusie KTM Adv enige echte ALL road,
Groeten,
Koen
Hoi Koen....artikel scannen en desgevraagd via PB van je toegestuurd te krijgen ?  |
Gewoon ff voor €4,- eurootjes kopen in de shop _________________ mooi spul...hč!? |
|
Naar boven |
|
 |
Erik 990 SMT
|
Geplaatst: Vr, 3 Dec. 2010, 13:00 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | Erik 990 SMT schreef: | Koen schreef: | Ter info: er staat toevallig een vergelijkings test in de Moto 73 en inderdaad conclusie KTM Adv enige echte ALL road,
Groeten,
Koen
Gewoon ff voor €4,- eurootjes kopen in de shop |
Tuurlijk, mooi als klein Sinterklaas cadeautje  |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Vr, 3 Dec. 2010, 13:33 Onderwerp: |
|
|
De gevolgen zijn groter...  _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
bazz
|
Geplaatst: Wo, 8 Dec. 2010, 17:56 Onderwerp: |
|
|
interesse hier en reeds gecontacteerd  |
|
Naar boven |