Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Fredventure

|
Geplaatst: Wo, 6 Feb. 2013, 18:44 Onderwerp: stuur verhogen |
|
|
hallo,
ik had graag stuur verhogers voor op mijn ktm 990 adventure.
Bij de KTM verdeler hadden ze er alleen van 12 mm dacht ik.
Weet iemand waar ik er hogere kan kopen of vast krijgen?
Gr,
Frederik
|
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 757 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Wo, 6 Feb. 2013, 19:06 Onderwerp: |
|
|
RoxRisers. Bestaan in 2 maten geloof ik. Bijkomend voordeel: je kan je stuur ook voor- achterwaarts positioneren.
|
|
Naar boven |
|
 |
ToKkE

|
Geplaatst: Wo, 6 Feb. 2013, 19:08 Onderwerp: |
|
|
Frederik,
Ik heb de raisers van rally connex... 2"... ben er heel tevreden van! Stuur wordt verhoogt zodat het stuur nog steeds in lijn ligt met de voorveer, waardoor het sturen niet wordt beinvloed...
Ook zijn ze zeer sterk en kunnen ze niet verdraaien bij harde impact zoals de rox..
www.rallyconnex.com/accessories.htm
Mvg
|
|
Naar boven |
|
 |
Geoffrey

|
|
Naar boven |
|
 |
BikeBrother

|
Geplaatst: Do, 7 Feb. 2013, 8:02 Onderwerp: Re: stuur verhogen |
|
|
Hoi,
ik heb de originele ktm 18 mm stuurverhogers en sw-motech 30 mm stuurrverhogers (zien hetzelfde uit als de originele ktm) liggen.
Voor 10 euro mag je een set overnemen.
Fredventure schreef: | hallo,
ik had graag stuur verhogers voor op mijn ktm 990 adventure.
Bij de KTM verdeler hadden ze er alleen van 12 mm dacht ik.
Weet iemand waar ik er hogere kan kopen of vast krijgen?
Gr,
Frederik |
_________________ KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018
www.bikebrothers.nl
Ride your Dreams |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Do, 7 Feb. 2013, 10:36 Onderwerp: |
|
|
Blackbert schreef: | RoxRisers. Bestaan in 2 maten geloof ik. Bijkomend voordeel: je kan je stuur ook voor- achterwaarts positioneren.
 |
ik heb deze ook en toevallig zelfs dubbel dus als je interesse hebt
_________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Do, 7 Feb. 2013, 13:21 Onderwerp: |
|
|
ToKkE schreef: | Frederik,
Ik heb de raisers van rally connex... 2"... ben er heel tevreden van! Stuur wordt verhoogt zodat het stuur nog steeds in lijn ligt met de voorveer, waardoor het sturen niet wordt beinvloed...
Ook zijn ze zeer sterk en kunnen ze niet verdraaien bij harde impact zoals de rox..
Mvg |
Heb die van mij geplooid bij een crash (was nog niet eens zoooo hard gevallen ).
Nu rox risers, die kan je terug rechtzetten als ze vershillen, en meer spelen met de positie van het stuur..
_________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
ToKkE

|
Geplaatst: Do, 7 Feb. 2013, 20:48 Onderwerp: |
|
|
Roeligan schreef: | ToKkE schreef: | Frederik,
Mvg |
Heb die van mij geplooid bij een crash (was nog niet eens zoooo hard gevallen ).
Nu rox risers, die kan je terug rechtzetten als ze vershillen, en meer spelen met de positie van het stuur.. |
Das nu echt het laatste wat ik zou verwachten van die verhogers... , zou eerder denken dat stuur, bouten,... breken..
Wie weet zal ik dan binnenkort ook moeten overschakelen op de rox... want vallen wordt er genoeg gedaan
|
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

|
Geplaatst: Do, 7 Feb. 2013, 21:00 Onderwerp: |
|
|
ToKkE schreef: | Roeligan schreef: | ToKkE schreef: | Frederik,
Mvg |
Nu rox risers, die kan je terug rechtzetten als ze vershillen, en meer spelen met de positie van het stuur.. |
Das nu echt het laatste wat ik zou verwachten van die verhogers... , zou eerder denken dat stuur, bouten,... breken..
Wie weet zal ik dan binnenkort ook moeten overschakelen op de rox... want vallen wordt er genoeg gedaan  |
denk niet dat ik em hier nog heb liggen, anders had ik wel fotootje gezet...
Maar idd, had ook niet verwacht dat die zou plooien...
|
Naar boven |
|
 |
Fredventure

|
Geplaatst: Do, 7 Feb. 2013, 22:42 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de info! Zal een foto'ke posten zodra ze er op staan
|
|
Naar boven |
|
 |
Dekster
|
Geplaatst: Vr, 8 Feb. 2013, 15:58 Onderwerp: |
|
|
Hi,
Ik heb de 2 inch versie. Langere gaat volgens mij niet passen zonder andere kabels. De ori kabellengte past nog net met de 2 inch... Volgens mij heb ik de kabels van gashandle onderlangs gelegd.
Gr. Dekster
|
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

|
Geplaatst: Vr, 8 Feb. 2013, 19:20 Onderwerp: |
|
|
Dekster schreef: | Hi,
Volgens mij heb ik de kabels van gashandle onderlangs gelegd.
Gr. Dekster |
Dat of de gaskabel langs rechts van het balhoofd (iets meer werk); geeft idd genoeg speling...
|
Naar boven |
|
 |
Jerome
|
Geplaatst: Za, 9 Feb. 2013, 11:52 Onderwerp: |
|
|
ik heb ook de rallyconnex - super gewoon, nooit meer zonder en super stevig.
aanrader
|
|
Naar boven |
|
 |
DLC8
|
Geplaatst: Wo, 6 Mrt. 2013, 23:00 Onderwerp: |
|
|
Roeligan schreef: | Dekster schreef: | Hi,
Volgens mij heb ik de kabels van gashandle onderlangs gelegd.
Gr. Dekster |
Dat of de gaskabel langs rechts van het balhoofd (iets meer werk); geeft idd genoeg speling... |
ik heb ook de rox gemonteerd (50mm versie) en op mijn motor is het erg krap met gaskabel en remleiding.
Ik heb de tank er af gehaald en vanaf de abs unit de remleiding iets teruggehaald (tie-rapje doorknippen).
De gaskabel heb ik uit de geleider gehaald.
Rechst van het balhoofd heb ik ook geprobeerd, maar bij mij is de kabelloop dan zodanig dat het gas zwaarder gaat.
Gaskabel onder het handvat vind ik ook geen optie, het geleidingsbochtje drukt tegen de schakelaar en da's nog zonder de rubber manchet.
Maar goed, met een beetje gekl**t lukt het dus best, en de verstelmogelijkheid van de rox is super.
Ik had eerst de standaard ktm verhogers, maar vond dat ik bij staand rijden nog te veel op mijn armen leunde. Na een ritje op adv met rox was ik snel overtuigd
|
|
Naar boven |
|
 |
Fredventure

|
Geplaatst: Zo, 26 Mei. 2013, 9:24 Onderwerp: |
|
|
Het zijn de rox ricers geworden! Wreed content van, super voor offroad mee te rijden. enige nadeel is dat het wat krap wordt met de rem/gas kabels. Heb ze zoals Dekster onderlangs moeten leggen
|
|
Naar boven |
|
 |
|