Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Peter
|
Geplaatst: Ma, 15 Nov. 2010, 22:36 Onderwerp: Verkocht: Kleine remcilinder met handel voor 1 schijf voor |
|
|
Originele 11 mm remcilinder met handel voor als je met 1 schijf wil gaan rijden om de motor aan de voorzijde lichter te maken (off road). De standaard remcilinder van 15 mm heeft voor 1 schijf te veel capaciteit/volume.
Prijs € 45. _________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort.....
Laatst aangepast door Peter op Di, 23 Nov. 2010, 23:48, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 16 Nov. 2010, 0:27 Onderwerp: |
|
|
Hoi Peter, welke is het? De EXC versie, met de bout vlak langs het stuur???
Als dat zo is wil ik hem wel hebben.
(maak evt effe een plaatje als dat lukt, mag ook per mail)
thanks _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Peter
|
Geplaatst: Di, 16 Nov. 2010, 23:11 Onderwerp: |
|
|
Ik zal even proberen een plaatje te maken (hij ligt niet bij mij thuis) en die morgenavond naar je toe te mailen. _________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 19 Nov. 2010, 11:29 Onderwerp: |
|
|
effe namens Peter een plaatje van de betreffende rempomp:
helaas niet het model wat ik zocht, maar wel het perfecte model om jouw LC8 naar 1 remschijf om te zetten:
Dat maakt de motor aanzienlijk lichter aan de voorkant: ideaal voor offroad. Met 1 schijf en 1 klauw en deze rempomp remt ie minstens zo hard als met 2, en nog fijner (meer gevoel). klauw, schijf en zooi scheelt je snel 3 kilo onafgeveerd aan je voorwiel, en dat maakt echt verschil.
't enige wat je er mee kwijtraakt is de capaciteit om met 2 personen vor bagage een bergweg af te bolderen.
Als je snel wil wisselen: Koop dat een extra slang en klauw, en bouw 2 remsystemen op: Dan kan je snel wisselen. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Vr, 19 Nov. 2010, 11:56 Onderwerp: remcylinder |
|
|
Dr_Bean schreef: | effe namens Peter een plaatje van de betreffende rempomp:
helaas niet het model wat ik zocht, maar wel het perfecte model om jouw LC8 naar 1 remschijf om te zetten:
Dat maakt de motor aanzienlijk lichter aan de voorkant: ideaal voor offroad. Met 1 schijf en 1 klauw en deze rempomp remt ie minstens zo hard als met 2, en nog fijner (meer gevoel). klauw, schijf en zooi scheelt je snel 3 kilo onafgeveerd aan je voorwiel, en dat maakt echt verschil.
't enige wat je er mee kwijtraakt is de capaciteit om met 2 personen vor bagage een bergweg af te bolderen.
Als je snel wil wisselen: Koop dat een extra slang en klauw, en bouw 2 remsystemen op: Dan kan je snel wisselen. |
Als dit zo is wil ik hem wel.... (Projectje voor de toekomst) Peter je hebt pb. _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
micwar

|
Geplaatst: Vr, 19 Nov. 2010, 13:49 Onderwerp: Re: remcylinder |
|
|
Mocht het projectje stil komen te staan heb ik wel weer intresse,
Michel _________________ Den(k) Helder
DS 185, xt 500, xt 600, xt 750, exc 525, fe 450 en nu de 950 adv. |