lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

LC8 forum lid komt om bij ongeluk in Andorra
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
C.U.later
Gast





BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 1:05    Onderwerp: LC8 forum lid komt om bij ongeluk in Andorra Reageer met quote

Beste mensen van het LC8 forum
Verleden week waren wij bij Johan vd Wal in Andorra, één van onze medegasten was Henk Jan Korpel uit Wageningen, hier beter bekend als Haaje!
Na 2 dagen met Johan te hebben ge-offroad zijn we op donderdag met eigen motoren over de weg naar Spanje gereden om daar te gaan raften.

Henk-Jan (op z'n LC8) en nog een paar (Nederlandse) gasten uit het hotel kozen ervoor om met hun eigen machines, off-road naar de rafting plek te rijden. Ze kregen van Johan een route mee. Na een gezellige dag gingen we weer richting het hotel, op het laatste stuk (asfalt) is Henk-Jan echter ten val gekomen en is in een ca. 15 mtr. diep ravijn gestort.
Henk-Jan was op slag dood.
Niemand van de jongens heeft het ongeluk zien gebeuren, Henk-Jan was de 2e in een groep van 4 rijders.

Uiteraard waren wij er allemaal erg door geraakt, a.s. maandag 26 september wordt Henk-Jan begraven om 15.30 uur op Begraafplaats Den en Rust te Bilthoven.

Ik heb in de paar dagen dat hij bij ons in de groep zat niet echt de tijd gehad om hem beter te leren kennen, maar hij sprak regelmatig over dit forum, vandaar dat ik dit bericht maar even plaats

Nico
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 1:24    Onderwerp: Reageer met quote

.... ik ben geschokt! wat een tragisch ongeval.

Vlak voor zijn vakantie ben ik nog bij hem langs geweest en heb nog met hem gesproken.

Mijn medeleven aan alle familie en anderen die hem kenden.

Als ik ergens kan bijstaan, laat het me dan aub even per persoonlijk bericht of mail weten.

Nico, in denk dat het goed is dat je dit bericht met ons wilt delen. Ik heb het even uit de andere posting gehaald, ik denk dat deze speciale topic hier wel op zijn plek is.

Gerben

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 7:07    Onderwerp: Reageer met quote

Pff,ik ben geschokt.Ik heb in het voorjaar een offroadcursus met Henk Jan gedaan bij Seppenwolde.

Mijn condoleances gaan naar al zijn familieleden,kennissen en bekenden van Haaje.

Henk Jan een echt motordier in hart en nieren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 9:42    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ben ik kapot van,.ik ben net twee weken terug vanuit Andorra.
Ben bij Johan geweest heb een sticker van LC8.nl op de voordeur geplakt en gezegd dat er lc8.nl lid aan zat komen voor de off-road week.

Ook onze condoleances gaan uit naar al zijn familieleden,kennissen en bekenden.

Wat een zwarte dag ! cry

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 10:02    Onderwerp: Reageer met quote

Tsjonge, hier schrik ik weer van. Vreselijk.
Mag ik allen die Henk-Jan een warm hart toedragen, gezin, familie, vrienden en kennissen, zeer veel sterkte wensen.

Ook wens ik Johan van der Wal en de zijnen veel sterkte toe, want dit is ook voor hen een zware klap. Ik heb al eens eerder verteld dat ook wij tijdens de trip in Andorra een ongelukje hebben gehad dat Johan erg raakte.

Veel sterkte, Edwin
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 10:37    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft iemand contact-gegevens? misschien iemand die Henk-Jan persoonlijk wat meer kenden?

zoja, dan aub even met mij of Theo contact opnemen (PB/Mail)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 10:37    Onderwerp: Reageer met quote

Innige deelneming aan de familie en vrienden.

Inderdaad Johan en de hele familie daar in Andorra leven hierin echt wel mee, dit voor een deel ook door het ongeval van Peter de schoonzoon van Johan die verongelukt is in Andorra.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

MEDELDELING:

Dit soort tragische ongevallen zijn natuurlijk altijd moeilijk te verwerken in een forum. Veel mensen kennen elkaar alleen via het internet of hebben elkaar 1 of 2 keer gezien. Toch bouw je een band op met elkaar en leef je met elkaar mee. Theo en ik vonden dan ook dat er namens het forum wel wat gestuurd kan worden (dank Theo).
Uit ervaring (helaas) weet ik dat aanwezigheid op de begrafenis door en 'club' of dergelijk lang niet altijd op prijs gesteld wordt door familie/kennissen. Dus als iemand wil gaan, ga voor Henk-Jan envoor jezelf.

Omdat de begrafenis al maandag is, was er niet echt tijd om hier te overleggen dus heb ik op persoonlijk initiatief maar wat geregeld, ik hoop dat eenieder zich er in kan vinden.

Namens het forum wordt een bescheiden bloemstuk in blauw-oranje bezorgd bij de uitvaartmaatschappij. Het bloemstuk wordt op de kist gelegd.
Het bloemstuk heeft een kaartje met de tekst:
"Een laatste groet namens de leden van het Nederlands LC8 Forum."


Kosten zijn 55 euro en met liefde door mij betaald. Mochten mensen een bijdrage willen leveren in dit bedrag, gelieve dan even een pb of mail aan mij te schrijven voor gegevens.

Theo zorgt voor een kaart voor Johan van der Wal

Gerben

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
kameel



Geregistreerd op: 1-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: dronten

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

Zag net de rouwadvertenties voor Henkjan (Haaje) in de Volkskrant van vandaag staan, schrok me een ongeluk.
Had altijd een goed gevoel bij de berichten van hem.
Heel heel triest.

Pieter

_________________
riding the camel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi!

Vreselijk bericht, ik kon haaje niet persoonlijk, maar heb op het forum heel wat met hem af zitten kletsen.


Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 16:20    Onderwerp: Reageer met quote

Dit zijn geen leuke dingen om te lezen, sterkte toegewenst aan zijn familie en vrienden


Eelco

_________________
2003 950S
Driver: Eelco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 20:43    Onderwerp: Reageer met quote

worried2 Dat is schrikken!

Sterkte aan familie en nabestaanden!

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Flatslide



Geregistreerd op: 1-9-2005
Berichten: 332
Woonplaats: Pillegom

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 21:21    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja daar wordt je niet vrolijk van..


Veel setrkte aan famillie en nabestaanden.

_________________
Dr Zeuss's Bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
evamotor
Gast





BerichtGeplaatst: Zo, 25 Sep. 2005, 10:26    Onderwerp: HJ Reageer met quote

Tsjonge jonge ...................

Ik ben er echt stil van,
Wij hebben aardig wat tijd doorgebracht hier met elkaar om zijn motor voor deze vakantie gereed te maken.
Hij was een positieve relaxte gozer die genoot van wat hij deed.

Z'n motor zou hier na de vakantie afgeleverd worden om nog meer leuks te doen .........

Niets dan goeds over hem en ik zal 'm missen !!

Gerben, ik wil even wat meebetalen om het afscheid te benadrukken.laat me je nummer even weten.


Daan, bedankt voor het berichten.

Erik
E.V.A.
Naar boven
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Zo, 25 Sep. 2005, 10:44    Onderwerp: Reageer met quote

Ja man ik las het gisteren en was er echt ernstig van onder de indruk.
Ik heb een paar keer wat reakties van hem gekregen en dat kwam positief op me over hoewel ik hem verder niet kende.
Graag wil ik iedereen mijn medeleven betuigen.

Veel sterkte voor alle familie en vrienden

Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif