lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

23-10 KTM- dag veldhoven
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Sep. 2005, 23:39    Onderwerp: 23-10 KTM- dag veldhoven Reageer met quote

Ik lees bij Sommer op de site dat er 23-10 weer een ktm-dag in veldhoven zal zijn: Weet iemand dar al meer van?

(Op de ktm.nl site staat natuurlijk weer eens niks)

wel dat er op 19-10 een ktm offroad testdag is in Mill, maar zonder 950's

_________________
Dr_Bean


Laatst aangepast door Dr_Bean op Vr, 21 Okt. 2005, 19:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2005, 0:53    Onderwerp: Re: ktm-dag veldhoven? Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Ik lees bij Sommer op de site dat er 23-10 weer een ktm-dag in veldhoven zal zijn: Weet iemand dar al meer van?

(Op de ktm.nl site staat natuurlijk weer eens niks)

wel dat er op 19-10 een ktm offroad testdag is in Mill, maar zonder 950's


kijk ff op de site van www.eddylemmensmotorsport.nl die is dealer van ktm, en organiseerd dat ik ben er ook al eens geweest wel leuken druk dus CROSS in de ruimste zin van het woord, dus ook ktm adventure motoren en ook eric verhoef komt....... groeten mr wheely
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eppo



Geregistreerd op: 23-7-2005
Berichten: 71
Woonplaats: Dongen

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2005, 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

Grappig,ik wou het er net op zetten. Ik hoorde van Eddy dat dit weer erg leuk gaat worden. Ze hebben een enduro-parcours uitgezet wat nog langer en zwaarder is als vorig jaar en wat ook over een een of andere militaire oefenbaan gaat. Natuulijk ook veel cross en supermoto. Blijkbaar gaat er ook een race verreden worden tussen een tank en een parijs-dakar vrachtwagen en als hij er een vergunning voor kon krijgen kwam er ook het Red Bull stuntvliegtuig. En voor de liefhebbers een trialdemonstratie.
Vorig jaar was ik geloof ik de enigste die met een 950 over de enduro baan ploeterde. Mischien een idee om het dit jaar met wat meer mensen te proberen.

_________________
De enthousiaste beginner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eppo



Geregistreerd op: 23-7-2005
Berichten: 71
Woonplaats: Dongen

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Sep. 2005, 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoorde net dat er 35 kilometer over die militaire oefenbaan bijzit. Klinkt veelbelovend zou ik zeggen!
_________________
De enthousiaste beginner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Za, 24 Sep. 2005, 20:31    Onderwerp: Reageer met quote

Alleen als ik nog voldoende energie over heb na Enduro Geesteren (dat zal dus wel niet...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Okt. 2005, 11:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ktm.nl zuigt idd vrij hard , staat echt niks op...
Ziet er wel erg leuk uit, ga denk ik wel even kijken tis alleen wel klote dat ik niet echt bijzonder wat cross ervaring hebt, trap soms weleens rond op een zandpad maar dat is niet echt te vergelijken met dat erge mulle zand Smile
Hmmmm al die euro'sdat het gaat kosten als ik crash spook wel door me kop heen , hehe

_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Okt. 2005, 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

erwindob schreef:
Alleen als ik nog voldoende energie over heb na Enduro Geesteren (dat zal dus wel niet...)


Dat is voor leden only of?

_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Zo, 2 Okt. 2005, 22:23    Onderwerp: Reageer met quote

Brillie schreef:
erwindob schreef:
Alleen als ik nog voldoende energie over heb na Enduro Geesteren (dat zal dus wel niet...)


Dat is voor leden only of?


Tuurlijk niet. Iedereen mag meedoen.

Lees eens op www.enduro.nl

Overigens kan ik je geen enkele enduro aanbevelen met een LC8 te doen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 21 Okt. 2005, 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

het staat nu ook op de KTM.nl site (waarom zijn die altijd langzaam?):

ktm-dag

helaas beloofd het geen mooi weer te worden, maar het is nog geen zondag.
Al shet niet heel beroerd is, kom ik zeker kijken.

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 22 Okt. 2005, 21:51    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga morgenochtend maar gewoon eens naar buiten kijken of ik er zin in heb smiley
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Okt. 2005, 9:25    Onderwerp: Reageer met quote

nou.. wordt een beetje laat, moet nog effe wielen omsteken, maar ik ga toch maar want het is hier nu strakblauw smiley
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Okt. 2005, 17:30    Onderwerp: Reageer met quote

zo weer thuis,

't was leuk, maar vermoeiend! effe heerlijk fysiek beesten.
2 routes, 15km maislandjes en kruipdoorsluipdoor en dan nog optioneel een extra lus over 'de hei': 15 km MUL zand, helemaal omgeploegd door mijn voorgangers, want ik was natuurlijk laat. Tjonge is dat afzien met zo'n lc8 zeg! nouja... anderen hadden het er ookniet makkelijk mee!
1x gevallen (nouja.. om laten vallen) in het zand, pffff, maar wat is ie dan zwaar zeg, als je toch al geen kracht meer heb. Gelukkig hielp iemand effe... dank! angel

Gelukkig kon ik her en der de lc4's en exc's nog bijhouden. Uiteindelijk 1x de 30km en nog 1x de 15km ronde gedaan.

nog wat bekenden tegen het lijf gelopen: Eppo (lc8, verder geen lc8 members cry2 ), maar wel wat van het allroadforum en van ORA (ander offroad clubbie).

daarna nog effe naar de Dakarpresentatie gekeken, die een rondje over de crossbaan scheurden, met Bowlers, trucks en Verhoef natuurlijk. tot slot nog even de trial/stunt demo van Alex vd Broek gezien.

beetje binnendoor teruggetuft en effe motot afgespoten, en toen begon het voor het eerst serieus te regen...

al met al een goede dag, maar vermoeiendddd. Morgen spierpijn grin

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Okt. 2005, 20:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kon helaas niet, ik heb storingsdienst deze week 24/7 en zou vandaag evt wel zijn gegaan, en de dagdienst aan een collega hebben overgelaten.

Echter kwam het zover niet want vanacht werd ik om 02:45 opgeroepen en was om 06:30 thuis, daarna weer een oproep om 09:30 en vanmiddag pas weer om 17:00 hr thuis ! thumbsdown

Sh*t happens zeggen ze wel eens ! sad3

Ik was trouwens alleen maar toeschouwer geweest dan, ik ga niet met de LC8 in de zandbak ! grin2

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Eppo



Geregistreerd op: 23-7-2005
Berichten: 71
Woonplaats: Dongen

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Okt. 2005, 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zag wel een oranje lc8 met stickertje bij de ingang staan.
Mooi ding, van wie was die?

_________________
De enthousiaste beginner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wilfred



Geregistreerd op: 9-2-2005
Berichten: 221

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Okt. 2005, 9:42    Onderwerp: Reageer met quote

Die was van mij denk ik. Was er om een uur of half twaalf tot half vier, maar heb ook geen forumleden gezien. Zelfs geen lc8. Ja, toen ik aankwam, stond er een duitser, maar voor de rest niets. Vond zowiezo dat er weinig mensen op een motor, die kant op gingen.
Maar, wel een schitterende dag, zeker die presentatie van het Dakar spul en die tank natuurlijk.

groet Wilfred
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif