lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

starten 950 sm ......kraakt zeer luid !!!!??????
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 14:46    Onderwerp: starten 950 sm ......kraakt zeer luid !!!!?????? Reageer met quote

beste, weer 1 probleem met 950 sm,starten gaat gepaard met een afgrijselijk geluid ik weet niet goed wat dat weer is . MIJN moto heeft er reeds voor bij de dealer geweest maar na 1 dag was het er terug !! Nu staat in de nieuwe moto 73 nr 19 een test in van de 950 sm en wat staat er bij.....ja hoor zelfde probleem ...maar ktm weet er van mijn moto heeft daar voor binnen geweest maar ik heb dat geluid nog steeds en dat is AFGRIJSELIJK hoor weet er iemand meer ?????? groetjes van een nieuwe ktm rijder bompie dus !! PS, is dit normaal bij ktm ik rijd 20 jaar moto nooit meegemaakt !!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 17:55    Onderwerp: Reageer met quote

effe zoeken op het forum en ..

http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=280&start=15

waarschijnlijk heb jij ook last van dit bij ktm bekende probleem: Sommige starterkransen hebben niet de juiste kracht-limiet, die ratelen te snel door.

Dus: Terug naar je dealer, naar laten kijken en als dat het probleem is: Onder garantie laten vervangen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 18:33    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
effe zoeken op het forum en ..

http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=280&start=15

waarschijnlijk heb jij ook last van dit bij ktm bekende probleem: Sommige starterkransen hebben niet de juiste kracht-limiet, die ratelen te snel door.

Dus: Terug naar je dealer, naar laten kijken en als dat het probleem is: Onder garantie laten vervangen.
Dag,ik weet dat ktm er van weet maar verleden week donderdag is het vervangen en zaterdag was het al terug van dat......ik wacht nu op bericht van ktm en ik ben niet alleen met dit probleem lees de moto 73 nr 19 er maar op na !! toch dank voor u uitleg !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 19:00    Onderwerp: Reageer met quote

probleem met vervangen is:

je krijgt te volgende uit de voorraad, en die kan net zo goed weer goed of slecht zijn. Blijkbaar hebben ze geen goede methode om die dingen te testen. Ze krijgen ze kant en klaar afgeleverd, KTM maakt het onderdeel zelf niet.

ik ken meer mensen die 2 a 3 x een nieuwe gehad hebben...
succes.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 20:27    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
probleem met vervangen is:

je krijgt te volgende uit de voorraad, en die kan net zo goed weer goed of slecht zijn. Blijkbaar hebben ze geen goede methode om die dingen te testen. Ze krijgen ze kant en klaar afgeleverd, KTM maakt het onderdeel zelf niet.

ik ken meer mensen die 2 a 3 x een nieuwe gehad hebben...
succes.
Ok ik wacht af morgen weet ik meer van ktm belgie.....is mij beloofd !!! groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Sep. 2005, 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
Dr_Bean schreef:
effe zoeken op het forum en ..

http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=280&start=15

waarschijnlijk heb jij ook last van dit bij ktm bekende probleem: Sommige starterkransen hebben niet de juiste kracht-limiet, die ratelen te snel door.

Dus: Terug naar je dealer, naar laten kijken en als dat het probleem is: Onder garantie laten vervangen.
Dag,ik weet dat ktm er van weet maar verleden week donderdag is het vervangen en zaterdag was het al terug van dat......ik wacht nu op bericht van ktm en ik ben niet alleen met dit probleem lees de moto 73 nr 19 er maar op na !! toch dank voor u uitleg !!!
Mijn 950 sm gaat morgen terug naar de dealer ze gaat terug de starterkransen vervangen en al wat er bij hoort....... ik HOOP dat het dan ok is !! groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 21 Sep. 2005, 10:52    Onderwerp: Reageer met quote

dag,mijn 950 sm is ok nu alles wat met het starten te maken had is vervangen en ja hoor het probleem is tot nu toe weg .......ik hoop dat het zo blijft !!!!! groetjes van bompie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 26 Sep. 2005, 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
dag,mijn 950 sm is ok nu alles wat met het starten te maken had is vervangen en ja hoor het probleem is tot nu toe weg .......ik hoop dat het zo blijft !!!!! groetjes van bompie.
Dag , hier bompie mijn 950 sm DOET het nu zeer goed alles is ok het rijden er mee is bangelijk ik hoop dat het zo blijft !!!!!! groetjes van 1 ktm fan !!!!!?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 26 Sep. 2005, 22:54    Onderwerp: Reageer met quote

bompie,

goed te horen dat het allemaal in orde is gekomen!
keep the rubber side down,
grts
Gerben

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Za, 5 Nov. 2005, 17:52    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
bompie schreef:
dag,mijn 950 sm is ok nu alles wat met het starten te maken had is vervangen en ja hoor het probleem is tot nu toe weg .......ik hoop dat het zo blijft !!!!! groetjes van bompie.
Dag , hier bompie mijn 950 sm DOET het nu zeer goed alles is ok het rijden er mee is bangelijk ik hoop dat het zo blijft !!!!!! groetjes van 1 ktm fan !!!!!?????


Ik heb een goeie 1000 km ermee gereden en het probleem is weer terug, gewoon niet te starten, blijkt een '05 kwaaltje te zijn, heb een topicje in de werkplaats lopen.

_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Mei. 2006, 22:07    Onderwerp: Reageer met quote

dag,vandaag is de starterkrans nogmaals vervangen op mijn 950 sm voor de derde maal......het was geen probleem voor ktm maar er is 1 nieuwe uitvoering onderweg hij is er volgende week en DAN moet het probleem voorbij zijn !!! Ik hoop het..........voor de rest nogmaals geen enkel probleem met de 950 sm !!!! thumbsup thumbsup thumbsup PS, mijn schoonzoon heeft ook de 950 sm en heeft dat probleem nog NOOIT gehad er staan toch ook al 10000 km op de zijne op de mijne 11000 km zo zie je maar de 1 is de andere niet he !! groetjes.


Afbeelding 010.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  42.27 KB
 Weergegeven:  11558 keer

Afbeelding 010.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Zo, 24 Sep. 2006, 9:27    Onderwerp: Reageer met quote

DE oplossing is onderweg.... de nieuwe starterkrans is er bijna melden ze bij ktm.....en dan zijn de problemen weg.......is mij van de week gezegt ,dus wachten op de melding van ktm ......ik vraag er achter bij mijn dealer !!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Pep



Geregistreerd op: 5-2-2006
Berichten: 34
Woonplaats: Hoogvliet

BerichtGeplaatst: Zo, 24 Sep. 2006, 23:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoorde van mijn dealer dat er een modificatie is doorgevoerd aan het carter deksel. Deze week voor de tweede keer met startproblemen naar de werkplaats.
Wel goed getimed, moet gelijk voor de 7500 beurt. Tweede achterbandje erop, en rijden maar weer. grin3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Do, 23 Aug. 2007, 15:12    Onderwerp: Reageer met quote

Wel het gekraak bij het starten is bij mij al meer dan 1 jaar weg...er zijn 3 starterkransen vervangen en de derde was de goede er was blijkbaar wat geluk bij want er zijn er meer met dit probleem geweest ik ken er 3 die er ook mee naar de dealer zijn geweest maar nu zijn ze alle 3 ok....en nu na 33000 km is alles zeer ok bij mij !!!! thumbsup thumbsup


Afbeelding 145.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  136.85 KB
 Weergegeven:  320 keer

Afbeelding 145.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Jun. 2009, 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

het gekraak is er blijkbaar nog bij de eerst reeks van de 950 sm ik heb het vandaag nog eens gehoord bij een model 2005 in antwerpen....de jongen dacht dat da normaal was...ik heb hem vlug naar zijn dealer gestuurd.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif