Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
PHS
|
Geplaatst: Vr, 16 Jul. 2010, 11:16 Onderwerp: family man... |
|
|
Ben nu in Zuid-Frankrijk.
Was gisteren in de omgeving van Le Lac de Sainte-Croix (Gorge du Verdon).
Wat een waanzinnig mooie motorwegen. Niet te kort, niet te lang. Geweldige bochten om met de KTM overheen te raggen.
Goed zicht op de weg. En dan niet een kilometertje of zo. Neeee, tientallen kilometers.
In m'n MPV met familie en hond......
Na vier keer tegen m'n vrouw gezegd te hebben dat ik hier heel erg best wel graag met m'n brommert zou willen rondtuffen werd mij te verstaan gegeven dat ze 't nu wel wist....
Ach ja, je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen.
Oh ja, nog maar één Adventure gezien.
Oudste zoon: "dat is logisch: ze zij gewoon te klein hier ! " |
|
Naar boven |
|
 |
Guus

|
Geplaatst: Za, 17 Jul. 2010, 10:18 Onderwerp: |
|
|
 _________________ Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak! |
|
Naar boven |
|
 |
Blob

|
Geplaatst: Za, 17 Jul. 2010, 13:53 Onderwerp: |
|
|
Tja PHS.. Ik ken het gevoel. Ik zit regelmatig in dat deel van Frankrijk (Var, Provence) en weet hoe het is om kwijlend rond te rijden met vrouw en kind op de achterbank. Denk er over om volgend jaar de motor op de autoslaaptrein te zetten zodat ik tussendoor wat bochtjes kan gaan pakken. _________________ 990 Adventure
mooi oranje is niet lelijk! |
|
Naar boven |
|
 |
Lecram
|
Geplaatst: Za, 17 Jul. 2010, 16:52 Onderwerp: |
|
|
Daarom heb ik dit jaar mijn SMT op de trailer gezet en meegenomen naar de Eifel voor twee weken  _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Ma, 19 Jul. 2010, 0:15 Onderwerp: |
|
|
Wat je mist. :p
Ooit één keer gehad dat ik spijt als haren op mijn hoofd had dat ik niet op de motor was. Toen stond de motor op de camping en gingen we naar een stadje toe... NOOIT meer.
Sterkte! _________________ “Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien
KTM Adventure 990 2009 |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Ma, 19 Jul. 2010, 9:15 Onderwerp: Re: family man... |
|
|
PHS schreef: | In m'n MPV met familie en hond......
Na vier keer tegen m'n vrouw gezegd te hebben dat ik hier heel erg best wel graag met m'n brommert zou willen rondtuffen werd mij te verstaan gegeven dat ze 't nu wel wist.... |
Blob schreef: | Tja PHS.. Ik ken het gevoel. Ik zit regelmatig in dat deel van Frankrijk (Var, Provence) en weet hoe het is om kwijlend rond te rijden met vrouw en kind op de achterbank. Denk er over om volgend jaar de motor op de autoslaaptrein te zetten zodat ik tussendoor wat bochtjes kan gaan pakken. |
Lecram schreef: | Daarom heb ik dit jaar mijn SMT op de trailer gezet en meegenomen naar de Eifel voor twee weken  |
En moeders mag weer doen wat ze het hele jaar doet...
Op de hond en de jong passen... ??
Sorry,'k speel al eens graag op iemand zijn geweten  _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
PHS
|
Geplaatst: Ma, 19 Jul. 2010, 19:15 Onderwerp: |
|
|
Moeders mag ook gewoon een Adventure kopen hoor  |
|
Naar boven |