Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Zo, 4 Jul. 2010, 4:25 Onderwerp: SE rally te koop in duitsland |
|
|
ik kwam deze fiets tegen op internet en wou hem jullie niet onthouden
wat een kwijl fiets
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
60.91 KB |
Weergegeven: |
58984 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
45.89 KB |
Weergegeven: |
58984 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
54.13 KB |
Weergegeven: |
58984 keer |
|
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6752 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 4 Jul. 2010, 10:05 Onderwerp: |
|
|
Wauw, mooi ding idd. Heb je toevallig eenlinkje naar de verkoopsite?
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
brambram
Geregistreerd op: 7-8-2009 Berichten: 36
|
|
Naar boven |
|
|
Vonkenboer
Geregistreerd op: 4-12-2009 Berichten: 473 Woonplaats: omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Zo, 4 Jul. 2010, 15:45 Onderwerp: |
|
|
erg stoer apparaat
Alleen die uitlaat is wel apart vindt ik, een pijp direct van de cylinder naar een van de 2 demper en vervolgens er loopt een aparte link pijp onder de achterbrug door naar beide dempers??
_________________ 990SMT 2010- |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6752 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 4 Jul. 2010, 17:32 Onderwerp: |
|
|
je vraagt je altijd af wie zoiets bouwt en waarom. Prijs is ook wek 'apart'....
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
StevenD
Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2689 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Zo, 4 Jul. 2010, 22:41 Onderwerp: |
|
|
lekker rally rijden hoor, met open k en n potjes op de carburateurs (wel fcr!!)
Ook die remlijding zit echt stom, die heb je zo stuk als het wat krapper word.
Leuk hoor, die mega dure dubbele schijfjes voor. goeie schijf er op links en het remt net zo goed.
imho. echt een poserfiets en geen rally motor.
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
|
Naar boven |
|
|
koen warnar
Geregistreerd op: 16-5-2006 Berichten: 994 Woonplaats: Nieuwstadt
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6752 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 5 Jul. 2010, 22:27 Onderwerp: |
|
|
Ja die laatste heb ik bij de Tuareg rally gezien... Wel leuk, maar toch een ámateur'ombouw. Niet zoals de bovenstaande!
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Jos van Vliet
Geregistreerd op: 8-7-2008 Berichten: 384 Woonplaats: Eindhoven
|
Geplaatst: Ma, 5 Jul. 2010, 23:38 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | StevenD schreef: | lekker rally rijden hoor, met open k en n potjes op de carburateurs (wel fcr!!)
Ook die remlijding zit echt stom, die heb je zo stuk als het wat krapper word.
Leuk hoor, die mega dure dubbele schijfjes voor. goeie schijf er op links en het remt net zo goed.
imho. echt een poserfiets en geen rally motor. |
wat een raar antwoord, waarom zouden die dure dubbele schijfjes niet goed zijn en om nu een motor te gaan afkraken om dat er volgens jou een remleiding niet goed zou zitten, ik denk dat ze dat wel getest zullen hebben
en die open K&N potjes zijn ook makkelijk te vervangen voor een foam exemplaar of een fleece filter erover
|
Omdat een dubbele schijf voor veel gewicht toevoegt, terwijl je die extra remkracht offroad best wel missen kan
En als we dan toch aan het zeuren zijn: de voorkuip sluit slecht aan op de tank en er mag best iets van bescherming voor de radior. Idd een poser fiets, maar ik zou er best wel stoer mee willen doen hoor!
groeten,
Jos
_________________ Husqvarna 701
Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03 |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Di, 6 Jul. 2010, 1:27 Onderwerp: |
|
|
snowball schreef: | mr wheely schreef: | StevenD schreef: | lekker rally rijden hoor, met open k en n potjes op de carburateurs (wel fcr!!)
Ook die remlijding zit echt stom, die heb je zo stuk als het wat krapper word.
Leuk hoor, die mega dure dubbele schijfjes voor. goeie schijf er op links en het remt net zo goed.
imho. echt een poserfiets en geen rally motor. |
wat een raar antwoord, waarom zouden die dure dubbele schijfjes niet goed zijn en om nu een motor te gaan afkraken om dat er volgens jou een remleiding niet goed zou zitten, ik denk dat ze dat wel getest zullen hebben
en die open K&N potjes zijn ook makkelijk te vervangen voor een foam exemplaar of een fleece filter erover
|
Omdat een dubbele schijf voor veel gewicht toevoegt, terwijl je die extra remkracht offroad best wel missen kan
En als we dan toch aan het zeuren zijn: de voorkuip sluit slecht aan op de tank en er mag best iets van bescherming voor de radior. Idd een poser fiets, maar ik zou er best wel stoer mee willen doen hoor!
groeten,
Jos |
bij die onderste foto sluit de tank erg slecht aan, maar dat is ook niet dezelfde fiets, heeft geen carbon achtertank, geen uitlaatjes naast de achterbrug enz enz enz
en dat gewicht van die 2 remschijven zal wel meevallen denk ik, dat zijn ook geen kilo's, ok je hebt ze in het zand niet nodig maar ze zitten erop als je ze wel nodig moest hebben
|
|
Naar boven |
|
|
StevenD
Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2689 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Di, 6 Jul. 2010, 9:35 Onderwerp: |
|
|
mijn 320 schijf heeft vrijwel zeker dezelfde of meer remkracht (ik gok op meer!) en weegt minimaal 1 en eerder nog 2 kilo minder dan deze dubbele schijf.
grondspeling ed. bla bla bla, hij zit dicht bij de naaf, vele dakar motoren rijden ook met 320'ers.
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6752 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 6 Jul. 2010, 19:24 Onderwerp: |
|
|
Ja die dubbele schijf snap ik ook niet op de ombouw SE.
Ik rij zelf met de adventure ook met 1 schijf (Wavedisk vergelijkbaar met origineel, tevens passend op de 690). Daarbij 1 klauw en een EXC rempomp (11mm ipv 16mm, das nagenoeg precies de helft)
En het remt perfect! Wat je mist is niet de remkracht maar de warmte capaciteit coor 2 personen+bagage door de bergen lekker gassen etc. Maarja, dat doe ik er dan dus ook niet mee.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
|
Naar boven |
|
|
Blackbert
Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 740 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Za, 13 Nov. 2010, 19:13 Onderwerp: |
|
|
Hmm, zo'n schakellamp in je roadbookhouder is net te blingbling.
De rallyset van deze jongens lijkt toch niet verkeerd.
Verder een 2in1 uitlaat, adventuretank links (zoals de tweede) en een setje 19'-17' voor 's zondags naar de bakker. Wil ik m'n Adv misschien wel op inruilen.
|
|
Naar boven |
|
|
|