Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Duke'm

|
Geplaatst: Di, 30 Nov. 2004, 20:30 Onderwerp: lc 8 blok |
|
|
hallo
het is zo dat ik wel erg geintereseerd ben ik de sm 950 die komt pas volgend jaar uit maar toch zou ik al graag willen weten welke problemen julie zo al gehad hebben ik spreek wel puur op motorisch vlak want ik heb al verhalen gehoord van stuk gedraaide krukasen en versnellingsbakken
en hoeveel kilometers rijden jullie per jaar
dank bij voorbaat |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 30 Nov. 2004, 22:12 Onderwerp: Re: lc 8 blok |
|
|
Duke'm schreef: | hallo
het is zo dat ik wel erg geintereseerd ben ik de sm 950 die komt pas volgend jaar uit maar toch zou ik al graag willen weten welke problemen julie zo al gehad hebben ik spreek wel puur op motorisch vlak want ik heb al verhalen gehoord van stuk gedraaide krukasen en versnellingsbakken
en hoeveel kilometers rijden jullie per jaar
dank bij voorbaat |
Welkom!
sinds begin augustus heb ik 11500 km met mijn 2004 lc8 gereden.
blok: Geweldig!
technische uitvoering/details: Geweldig
rijeigenschappen: Geweildig
afmontage... tja, veel foutjes (is mijn persoonlijke ervaring)
Ik heb zelf ook de indruk dat dit niet alleen bij mij is: Ook op het duitse en amerikaanse forum, komen veel 'enkele' probleemgevallen voor. Maar goed, de garantie is goed, en het wordt (bijna) altijd volledig onder garantie in orde gemaakt. En hopelijk wordt er bij KTM ook aan verbetering gewerkt
over verhalen: Er zijn (3 meen ik) gevallen geregistreerd op het duitse forum waarbij het vliegwiel van de krukas is gelopen. Alle onder garantie gerepareerd; waarschijnlijk een zeer klein aantal serienummers.
Van de 10000 gemaakte lc8-en... niet iets om je zorgen om te maken.
Vergeet a.j.b. niet dat het internet een machtig iets is.. als er 2 mensne op de wereld dezelfde klacht hebben, dat heet het al snel dat ALLE...... vul zelf maar in.
Mijn tip: Ga gewoon al eens een LC8 proefrijden. pas op.. tis een virus wat snel is overgesprongen, en die grijns gaat de eerste paar jaar niet meer van je gezicht af!
groet _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Duke'm

|
Geplaatst: Wo, 1 Dec. 2004, 12:32 Onderwerp: |
|
|
een test rit heb ik reeds gedaan gewoon voor een idee te krijgen van het blok, moet zeggen dat ik toch wel verast was door de soepelheid hernemen ging al vanaf 3000t/m en dan trok ie mooi door tot aan de begrenzer, over het rijwiel gedeelte ga ik mij niet uitspreken aangezien de adventure op trail banden staat en daardooor waarchijnlijk toch een ander gevoel geeft dan 17" wielen en je zit dan ook nog lager in het zadel
zal nog efe moeten wachten voor een devinitieve test rit met de sm950 en hopen dat ie met genoeg aantalen word aangemaakt in zijn eerste jaar, lijkt te gebeuren met nieuwe modellen bij KTM |
|
Naar boven |
|
 |
|