lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Groetjes uit Andorra

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 3 Sep. 2005, 21:05    Onderwerp: Groetjes uit Andorra Reageer met quote

FF een update vanuit Andorra.

3300km gedraaid in 8 dagen, en de LC8 doet het prima ! (lust wel een paar tienden olie maar dat schijnt er bij te horen. undecided )

4 dagen de franse alpen onveilig gemaakt en alle tour de france cols genomen, vervolgens naar de franse pyreneën (Prades) gebromd (via de Mont Ventoux),daar ook weer een dag of 4 van alles gezien, en nu dus in Andorra voor 7 dagen, waar de uitstapjes naar de Spaanse zijde van de Pyreneën zullen gaan.

Als ik weer thuis ben zal ik jullie wat bestoken met piccies ! tongue tongue

Groeten Theo & Saskia

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Za, 3 Sep. 2005, 21:21    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi dat je net weg bent uit Prades, kan ik je daar aflossen in de loop van aankomende week (Villefranche de Conflent).

Andorra staat ook op het lijstje ('k moet een nieuwe achterband). Hebben ze Scorpions daar?

Rijdt van der Wal al rond met een forum-sticker?
Veel plezier en hou het heel.

FF aanvullen: die pukkel van de Mont Ventoux vond ik echt grandioos. In mijn herinnering 26 kilometer mooie bochten, bekroond met een toefje "Tony Simpson". Dan moet je weer naar beneden en da's ook bepaald geen straf.
Naar boven
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Sep. 2005, 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Mooi dat je net weg bent uit Prades, kan ik je daar aflossen in de loop van aankomende week (Villefranche de Conflent).


Het was mooi en HEET daar in France,...wij zaten in http://www.bikers-paradise.de/

Quote:
Andorra staat ook op het lijstje ('k moet een nieuwe achterband). Hebben ze Scorpions daar?


Vandaag wat bekeken hier en daar, sigareten en drank is goedkoop, de rest als je goed kijkt wat goedkoper dan in Nederland, beetje de internetshop prijzen van Nederland (electronica) hier als je teminste doorvraagt.

Géén optie dus om hier te kopen, wat de banden doen heb ik geen idee , ga morgen eens informeren.

Quote:
Rijdt van der Wal al rond met een forum-sticker?


Ik ben er nog niet geweest, maar misschien kom ik nog in de buurt, tot nu toe zijn we de spaanse pyreneën aan het onveilig maken,....echt onwezelijk wat een prachtige vlakke slinger wegen hier,....het lijkt wel een circuit !
......ik ben blij dat Spanje z´n EU-euro´s aan het asfalt heeft gegeven.
Ik kom trouwens best veel LC8888 tegen, duitsers, maar ook fransozen en spanjaarden deze laatse 2 mannen in volledig enduro trim, met noppies en overal drap en troep op de kameel, misschien is ie daar beter voor dan wat ik er mee doe,...bergje op bergje af ! laugh


Quote:
FF aanvullen: die pukkel van de Mont Ventoux vond ik echt grandioos. In mijn herinnering 26 kilometer mooie bochten, bekroond met een toefje "Tony Simpson". Dan moet je weer naar beneden en da's ook bepaald geen straf.


Prachtig ding om te rijden, ....en diep respect voor de amateur wielrenners die daar ff naar boven gaan met 38 celcius ! thumbsup

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Wo, 7 Sep. 2005, 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Rijdt van der Wal al rond met een forum-sticker?
Veel plezier en hou het heel.


Ik ben vandaag ff een bakkie wezen doen in het Hotel van zijn dochter.

Johan had een rustdag en was raften of zoiets (??),...Bert was met een groep aan het off-roaden.

Ik heb wel 2 stickers geplakt op het raam bij de ingang, 1 binnen en 1 buiten !

Ga volgend jaar zeker een week terug voor de Off-road traing/vakantie daar,....super mooi lijkt me dat op de KTM 625 exc´s met de gezelligheid en het goede eten daaro.

Dit jaar zat het vol voor de periode dat ik hier nu ben !

Veel plezier daar als je er bent binnenkort !

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Sep. 2005, 17:55    Onderwerp: de foto bij van de wal ! Reageer met quote

De foto van de LC8 sticker bij van de Wal in Andorra

En een actiefoto tongue tongue3



Theo_NL-sept2005-124.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  53.75 KB
 Weergegeven:  10244 keer

Theo_NL-sept2005-124.JPG



Theo_NL-sept2005-125.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  62.5 KB
 Weergegeven:  10243 keer

Theo_NL-sept2005-125.JPG



Theo_NL-sept2005-120.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  82.87 KB
 Weergegeven:  379 keer

Theo_NL-sept2005-120.JPG



_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Sep. 2005, 21:24    Onderwerp: Reageer met quote

Gaaf Theo,

en natuurlijk hartsikke goed werk zo met die sticker.
Volgens mij was van der Wal trouwens een van de alleereerste Hollanders die een lc8 kocht... en meteen mee naar Andorra nam smiley

Ik moet er ook eens heen!
grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 11:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben van plan om volgend jaar eind Augustus een weekje OFF-road te boeken bij Johan.

Op een tripje van ons naar Spanje vanuit Andorra, al rijdend door de File (Douane cotroleerd strikt aan de grans), werden we ingehaald door Johan en een OFF-road groep, allemaal op KTM's (625 EXC).

Hééé,....gaat eens aan de kant met ie kameel schreeuwde hij, met zijn duim in de lucht en een bulderende lach !!

Johan gaat de grens over met zijn groep, en dan direct de bergen omhoog, waar géén asfalt is.

www.motorcycle-experience.com

Er zijn diverse mogelijkheden

Misschien een idee om volgend jaar wat met de LC8 mannen te doen,...paar dagen off-road boeken, op een 625 EXC en dan ook een paar dagen asfalt in Spanje erachteraan, Johan heeft ook mooie routes voor de LC8 asfaltridders zoals ik !

Het eten en de gezelligheid schijnt perfect te zijn in Residencia L'Aldosa

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 13:09    Onderwerp: Reageer met quote

kan dat niet ergens tegen november dit jaar? Dat wou ik wel.....
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

Half Oktober stoppen ze ermee,....dan ligt er hoogstwaarschijnlijk al sneeuw,...krijg je gezeik met de snowboarders !

Eerste sneeuwvlokken zijn al begin augustus gevallen in Andorra rolleyes4 rolleyes4 rolleyes4

Ik heb gevraagd waneer de beste tijd is om te komen volgend jaar, en dat was eigenlijk eind augustus begin september, lekker rustig en niet zo heet !

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 18:28    Onderwerp: Reageer met quote

ik dacht eigenlijk meer aan: Met de LC8 er heen en daar met de lc8 rijden.

naja.. heeft ook zijn nadelen smiley

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 22:48    Onderwerp: Groetjes uit Andorra Reageer met quote

Mannu,

Ben er in de laatse week september 2003 geweest met een groep vrienden. Ervaring was fabuleus, indrukwekkend, fantastisch, mooi, Johan is een perfecte gozer en zijn dochter kan verschikkelijk mooi zingen (uitgekomen voor Andorra bij het laatste Euro Songfestival!!!) etc. etc. Nix dan superlatieven. Wél handig om op de motoren van Johan te rijden, gezien de risico's én het onderhoud dat Johan elke avond pleegt.
Wij hebben meegemaakt dat een vriend van ons op dag 2 crashte (sleutelbeen gebroken), waarbij de schade aan de KTM opvallend beperkt is gebleven. Heeft ook tot gevolg gehad dat ik met twee maten door de bergen, zónder gids, nagenoeg zónder licht (slechts één van de drie KTM's had een lullig koplampie) de weg naar huis hebben gevonden, alwaar we natuurlijk falikant op onze flikker hebben gekregen van Johan.
Zal nog wel eens wat foto's opsnorren.

groeten , edwin
Naar boven
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 23:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hi T,

Werkelijk schitterend jullie foto's. Ben wel een tikkie jaloers. Ben na mijn crash in de Dolo's de veluwe nog niet af geweest.. cry2

Gr Rein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 23:35    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
ik dacht eigenlijk meer aan: Met de LC8 er heen en daar met de lc8 rijden.

naja.. heeft ook zijn nadelen smiley


Kan toch ook,...alles kan bij Johan,...ik neem wel een 625 EXC en gebruik de LC8 wel voor de perfecte asfalt wegen in Spanje !

Quote:
Hi T,

Werkelijk schitterend jullie foto's. Ben wel een tikkie jaloers. Ben na mijn crash in de Dolo's de veluwe nog niet af geweest..

Gr Rein


Komt wel weer,...volgend jaar gewoon ff gaan off-roaden bij van de Wal !

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sjaakie



Geregistreerd op: 31-12-2004
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Di, 13 Sep. 2005, 12:56    Onderwerp: Reageer met quote

Tutu schreef:
Hi T,

Werkelijk schitterend jullie foto's. Ben wel een tikkie jaloers. Ben na mijn crash in de Dolo's de veluwe nog niet af geweest.. cry2

Gr Rein


Dat is te begrijpen dat jij de Veluwe nog niet afgeweest bent tongue3 tongue3

_________________
Het leven is als je neus, je moet eruit halen wat lekker is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Vr, 16 Sep. 2005, 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

De Veluwe is al moeilijk genoeg. devil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif