Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 20 Mei. 2010, 22:38 Onderwerp: goesting |
|
|
om
lang
en
ver
op
reis
te
gaan.
Met
ne
maat
of
twee
zo.
Ver.
Héél ver.
Lang,
lastig
en ver.
 _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 759 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Do, 20 Mei. 2010, 23:25 Onderwerp: |
|
|
 |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Vr, 21 Mei. 2010, 10:09 Onderwerp: Re: goesting |
|
|
Motorcycle Boy schreef: | om
lang
en
ver
op
reis
te
gaan.
Met
ne
maat
of
twee
zo.
Ver.
Héél ver.
Lang,
lastig
en ver.
 |
Plannen of dromen?
Ik zal een kaartje sturen uit Namibië  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 21 Mei. 2010, 10:41 Onderwerp: |
|
|
Half droom, half plan:
augustus 2011: een vrachtschip naar Canada met de motor mee
een klein jaar tijd om van het uiterste noorden van Noord-Amerika met enkele omzwervingen naar het uiterste zuiden van Zuid-Amerika te rijden.
Wie gaat er mee?  _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Vr, 21 Mei. 2010, 11:26 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Half droom, half plan:
een klein jaar tijd om van het uiterste noorden van Noord-Amerika met enkele omzwervingen naar het uiterste zuiden van Zuid-Amerika te rijden.
Wie gaat er mee?  |
Way cool man
een vriend van mij doet dat in stukskes.
Ik denk dat je heel moeilijk volk zal meekrijgen voor zo een lange periode. De meeste reizigers doen dat met partner of alleen. Ttz, alleen vetrekken en alleen terugkeren. Onderweg ben je zelden alleen.
Zuid Amerika op zich is ook al een aanrader hoor. Ne vriend van mij rijdt daar nu al bijna drie jaar rond en is nog het continent niet afgeweest
BTW: ga je echt met een vrachtschip naar daar? Manman, das al een goed stuk van uwe conge dat ge zit rond te dobberen. Ik zou toch de vlieger nemen hoor. _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Vr, 21 Mei. 2010, 13:04 Onderwerp: Re: goesting |
|
|
demito schreef: |
Plannen of dromen?
Ik zal een kaartje sturen uit Namibië  |
Dromen man, dromen.
I want to fly like an eagle
To the sea
Fly like an eagle
Let my spirit carry me
I want to fly like an eagle
Till I'm free
 _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 21 Mei. 2010, 13:51 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | Master of Disaster schreef: | Half droom, half plan:
Wie gaat er mee?  |
Way cool man
een vriend van mij doet dat in stukskes.
Ik denk dat je heel moeilijk volk zal meekrijgen voor zo een lange periode. De meeste reizigers doen dat met partner of alleen. Ttz, alleen vetrekken en alleen terugkeren. Onderweg ben je zelden alleen.
Zuid Amerika op zich is ook al een aanrader hoor. Ne vriend van mij rijdt daar nu al bijna drie jaar rond en is nog het continent niet afgeweest
BTW: ga je echt met een vrachtschip naar daar? Manman, das al een goed stuk van uwe conge dat ge zit rond te dobberen. Ik zou toch de vlieger nemen hoor. |
Het plan is van extreem low-budget te gaan. Moto en mijzelf de grote plas overvliegen zou al een flinke hoop geld kunnen kosten. Daarom wil ik graag een vrachtschip vinden waarop ik tijdens de overtocht kan werken (desnoods de hele tijd groenten schillen) om zo mijn overtocht te betalen. Geen idee of dit lukt, maar het was een idee dat in mij opkwam.
Voor alle duidelijkheid: dit is geen concreet plan, eerder iets dat ik heel graag zou doen en misschien wel ga doen. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Vr, 21 Mei. 2010, 18:23 Onderwerp: |
|
|
goeie tip van een ervaren rot (in het leven ) : nu doen, ge hebt nog geen job, geen huis en geen lief (denk ik), dus er is theoretisch gezien GEEN reden om dat te uit te stellen.
Zelf heb ik te lang gedroomd, en moet nu wachten tot mijn dochter groot genoeg is om ze achter te laten (of om ze achterop mee te nemen) 't is trouwens een prachtkind  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
steffz1
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 355 Woonplaats: B-Scherpenheuvel
|
Geplaatst: Vr, 21 Mei. 2010, 19:03 Onderwerp: |
|
|
Ik bgin eind volgende week aan mijn jaarlijkse 9 daagse richting Alpen. Meer zit er niet in met pubers en kind van 15 en 13 en 6 jaar ;o))
Als ze ouder worden en ik ga meer ri 50 dan komt dergelijke reis er zeker vn !!
Keep up the dreams en voer ze uit ;o)
mvg
Stef |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 22 Mei. 2010, 11:09 Onderwerp: |
|
|
Motorcycle Boy schreef: | goeie tip van een ervaren rot (in het leven ) : nu doen, ge hebt nog geen job, geen huis en geen lief (denk ik), dus er is theoretisch gezien GEEN reden om dat te uit te stellen.
Zelf heb ik te lang gedroomd, en moet nu wachten tot mijn dochter groot genoeg is om ze achter te laten (of om ze achterop mee te nemen) 't is trouwens een prachtkind  |
Dat lief is er toch al een tijdje
Nee, ik denk wel dat ik mijn best ga doen om het te verwezenlijken, als ik volgend jaar afstudeer. Ik besef heel goed dat het moment om dat te doen NU is... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
|