lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

LeoVince op de SMT
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Harrie van Til



Geregistreerd op: 4-9-2009
Berichten: 39
Woonplaats: Ten Post, Groningen

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Mei. 2010, 10:57    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
..

Maar: De akra's hebben zo veel meer open doorstroming dan de katalysator, dat er meer 'spoeling' is in de cilinder (er gaat dus gewoon meer schone lucht in, en minder half-verbrande gassen terug) dat er ook meer bezine in moet, anders wordt het mengsel een beetje arm.

Anderzijds:
- 't kan alleen een issue worden als je echt een half uur lang volgas gaat rijden (en wanneer doe je datnu?) , bovendien:
- Een LC8 kan je gewoon volgas rijden voor een uur, op maximum vermogen, met een vrij arme afstelling, en daar gaat echt geen klep aan stuk. (de mijn loopt dan (200+) met de uitlaat lichtgrijs tot achterin de Akra-dempers. : 950 met Akra en originele sproeiers, ik doe dat dus soms)
- Ik heb ook nog NOOIT een stukke klep gezien bij ktm;

dus maak je er vooral geen zorgen om!


Ergo: hoeft dus geen andere mapping op. Prima uiteenzettingen van alle bijdragers. Dank daarvoor. thumbsup
Ben nog in afwachting van het antwoord van een tuner (verbonden aan de dealer) wat hij er van vindt. Weet dan ws. ook wat bij benadering een aangepaste mapping gaat kosten, dus afgesteld op mijn smt. Mocht ik dat al willen na jullie argumenten.

Harrie van Til, SMTering-dat-knalt-lekker-met-die Leo's

_________________
Bocht gemist? Doneer je organen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Harrie van Til



Geregistreerd op: 4-9-2009
Berichten: 39
Woonplaats: Ten Post, Groningen

BerichtGeplaatst: Wo, 26 Mei. 2010, 13:03    Onderwerp: Reageer met quote

Inmiddels is het verbruik gedaald naar 1:15 met de Leo's en de originele mapping. Ondersteund uiteraard het voorgaande verhaal over een armer mensel bij open uitlaten. Reed met de originele uitlaten (+kats) altijd 1:13, ongeacht rijstijl.
_________________
Bocht gemist? Doneer je organen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Frenkie



Geregistreerd op: 4-10-2010
Berichten: 3
Woonplaats: Brunssum

BerichtGeplaatst: Vr, 21 Okt. 2011, 10:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Harry, ik heb ook jouw tip opgevolgd met de SM kappen. Staat erg goed ! Dank je wel voor de uitleg ! ( fotos op MF )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif