lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Onroute motorkaart

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Mrt. 2010, 17:37    Onderwerp: Onroute motorkaart Reageer met quote

Deze kaart voor de garmin gps-toestellen zou specifiek mooie motorroutes maken.

Heeft iemand deze kaart in zijn bezit en zo ja, wat vinden jullie ervan?

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hubke01



Geregistreerd op: 24-12-2009
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: Zo, 21 Mrt. 2010, 22:15    Onderwerp: Reageer met quote

yes en het werkt goed thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Motard



Geregistreerd op: 16-12-2009
Berichten: 837
Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Mrt. 2010, 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt leuk heb er wel interesse in maar weet niet juist wat het inhoud. Maak mijn routes nu altijd zelf.

Zit er ook off road bij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Mrt. 2010, 13:21    Onderwerp: Reageer met quote

Het komt erop neer dat op basis van ervaringen van verschillende motorrijders de mooiste wegens in de benelux zijn "gemarkeerd". Als je dan vraagt om een route te berekenen met die kaart zal hij je automatisch een route maken langst die mooiste wegen en dus niet de kortste of snelste route maken, maar wel de mooiste.
Ik maak ook altijd mijn routes zelf, maar het voordeel hiervan is dat je de streek niet moet kennen om de route te maken. Als je zelf routes maakt op de kaart zie je niet of dat wegje nu mooi is of eigenlijk gewoon heel saai. Ook kan je mooie routes rijden op momenten waar je er niet op voorbereid bent, door gewoon een bestemming te selecteren en de route te laten berekenen op de onroute kaart.

Ik denk niet dat er offroad in meegenomen is. Daarvoor kan je wel de routeerbare topokaart van België gebruiken.

Ik heb de onroute kaart in elk geval besteld.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wcduikertje



Geregistreerd op: 8-3-2010
Berichten: 39
Woonplaats: serskamp belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Jun. 2011, 22:47    Onderwerp: moto kaart Reageer met quote

is inderdaad goed.
grootste voordeel is da je streek niet moet kennen en niet moet voorbereid zijn.as je van wetteren naar zee gaat met onroute moto kaart rij je 100km binnendoor,zonder lichten,zonder veel verkeer.
eens een zondag niks te doen,je geeft een bestemming op in ardennen,en gegarandeerd 100en km reisplezier.
echt off road zit er ni in,ma hier en daar wel nog niet geasfalteerde gravelwegen die eigenlijk enkel voor lokaal verkeer zijn en zo.
er zou ook een uitbreiding zijn voor duitsland en frankrijk,overweeg die ook wel aan te schaffen.

is wel toestel gebonden,as je volgend jaar andere garmin aanschaft,kan je je motorkaart niet mee overzetten

_________________
kawasaki kx 500, kawasaki zx 10, kawasaki zx 6 ,bmw k75, kawasaki zephyr, kawasaki gtr, suzuki dr 800 en nu de beste motor aller tijden: ktm 950 adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PHS



Geregistreerd op: 11-5-2010
Berichten: 257
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za, 25 Jun. 2011, 15:42    Onderwerp: Reageer met quote

Heb het ook op mijn Zumo 220.
Werkt goed, en zoals al gezegd: je hoeft de omgeving niet te kennen voor een leuke route.

MAAR; als ik 'em hier in de buurt, waar ik dus wel bekend ben, een route laat uitrekenen, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik wel nog leukere weggetjes zou nemen.

Maar dat is wellicht ook iets teveel gevraagd.

Al met al vind ik het de 110 euri wel waard.

_________________
ex. KTM 950 Adventure 2005
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif