lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Akra's en andere eindpotten
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Apr. 2005, 18:34    Onderwerp: d Reageer met quote

Logo zit nl aan de binnenkant grin


Wings rechts.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  142.28 KB
 Weergegeven:  324 keer

Wings rechts.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
eReM



Geregistreerd op: 6-2-2005
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: Za, 16 Apr. 2005, 8:39    Onderwerp: Reageer met quote

laugh laugh3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Do, 12 Mei. 2005, 21:30    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Interessante verhalen over dempertjes. Ik heb inmiddels de veel te dure Akra's gemonteerd (en de tanktas en de Touratech-koffers en de valbeugels) en ben rete-tevreden. Ik heb nog niet zónder db-killers gereden, maar heb die behoefte ook niet.
Ik heb wél een stomme vraag: de dempers (bij achteraanzicht) zitten niet volmaakt verticaal, maar zijn een fractie naar binnen gedraaid (/ \). Klopt dat?

groetjes, Edwin
Naar boven
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 12 Mei. 2005, 21:57    Onderwerp: d Reageer met quote

Bongo schreef:
Hallo allemaal,

Interessante verhalen over dempertjes. Ik heb inmiddels de veel te dure Akra's gemonteerd (en de tanktas en de Touratech-koffers en de valbeugels) en ben rete-tevreden. Ik heb nog niet zónder db-killers gereden, maar heb die behoefte ook niet.
Ik heb wél een stomme vraag: de dempers (bij achteraanzicht) zitten niet volmaakt verticaal, maar zijn een fractie naar binnen gedraaid (/ \). Klopt dat?

groetjes, Edwin



Ha Edwin!

Ik zou zeggen, eerst weer alle bouten oplossen, dus die 3 m8 bouten, en ook die van het carbon beugeltje.

Dan de uitlaat draaien op de flens, totdat die recht staat.

Dan de boel weer vastzetten, let wel, eerst de flens vastzetten, en als laatste de bout van het beugeltje.
Dit voorkomt dat je evt lekkage krijgt op de aansluiting, en dat de boel spanning vrij gemonteerd zit.

En let wel, je kan per ongeluk ook het beugeltje andersom monteren hoor,
(bolle kant moet naar buiten.)

Succes, en we horen het wel.

Groet Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Ma, 23 Mei. 2005, 23:53    Onderwerp: Reageer met quote

Nu ook met Akra's super hoor , was een aanbieding voor 500 kon ik ze niet laten liggen.
Gelijk gemonteerd en rijden maar ,maar in eerste instantie vond ik hem nog stiller als origineel dus gelijk weer terug en vragen hoe dat nu kon.
Dan moet je zonder db killer rijden zij hij . Dat heb ik nu afgelopen weekend gedaan Moooooiiiiii maar wel te hard, dus heb ik de db killer er maar weer ingeschroefd.
Tis net of ie nu meer geluid maakt , zou dit komen doordat ie gelijk een beetje dempingsmateriaal naar buiten dondert in de eerst km.
Verder heb ik nog niks verandert binnen kort dat luchtfilterdekseltje vervangen en de EPC er af en dan????????
Zegt mijn gevoel dat ie vrijer kan in ademenen en uit ademenen dus heeft ie ook meer benzine nodig grotere sproeiers???? . heb ik nog niemand over gehoord.

Groeten Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Di, 24 Mei. 2005, 7:04    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben de Wings en de het open Sommer luchtfilterdekseltje gemonteerd, en vervolgens de restricties eraf laten halen en perfect af laten stellen bij Brouwer in Zwartebroek.

In mijn geval waren andere sproeiers niet nodig, alleen de gasnaalden een positie hoger, en de cylinders synchroon gezet.

Ik kende de LC8 niet meer terug daarna,...hij is nu perfect, en trekt als een lier, en hangt echt super aan het gas !

....en ik daarvoor maar denken dat hij al super was sinds aflevering ! wacko

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
wilfred



Geregistreerd op: 9-2-2005
Berichten: 221

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 9:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Kan iemand mij vertellen en misschien aan de hand van een foto, waar ik die gasnaald kan vinden om die één inkeping omhoog te zetten.
Alvast bedankt.

groet Wilfred
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

wilfred schreef:
Hallo,

Kan iemand mij vertellen en misschien aan de hand van een foto, waar ik die gasnaald kan vinden om die één inkeping omhoog te zetten.
Alvast bedankt.

groet Wilfred


Ha wilfred!

Is niet echt een eenvoudig karweitje hoor.
allebei je carburateurs moeten los en open (zwarte kappen er af).

Gasschuiven met membramen er uit , en let op,CLIPJE OMLAAG BETEKEND NAALD OMHOOG!

Vooral het terugplaatsen van de membramen is een precies karweitje,
als je membraam er een beetje verwrongen in komt te zitten,
dan werkt de carb niet meer goed!

Voor alles is er een eerste keer, maar als je dit nog nooit eerder hebt gedaan, doe dan heel voorzichtig.

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wilfred



Geregistreerd op: 9-2-2005
Berichten: 221

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Daan,

Laat het voorlopig dan maar zo zitten, hij reageerd verder goed. Ik dacht als het misschien een eenvoudig klusje is kan ik het misschien even uitproberen.
Mag de dealer het een keer doen.
Bedankt in ieder geval.

groet Wilfred
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Aug. 2005, 15:46    Onderwerp: Reageer met quote

Johan schreef:
Nu ook met Akra's super hoor , was een aanbieding voor 500 kon ik ze niet laten liggen.
Gelijk gemonteerd en rijden maar ,maar in eerste instantie vond ik hem nog stiller als origineel dus gelijk weer terug en vragen hoe dat nu kon.
Dan moet je zonder db killer rijden zij hij . Dat heb ik nu afgelopen weekend gedaan Moooooiiiiii maar wel te hard, dus heb ik de db killer er maar weer ingeschroefd.
Tis net of ie nu meer geluid maakt , zou dit komen doordat ie gelijk een beetje dempingsmateriaal naar buiten dondert in de eerst km.
Verder heb ik nog niks verandert binnen kort dat luchtfilterdekseltje vervangen en de EPC er af en dan????????
Zegt mijn gevoel dat ie vrijer kan in ademenen en uit ademenen dus heeft ie ook meer benzine nodig grotere sproeiers???? . heb ik nog niemand over gehoord.

Groeten Johan


Wel wat maandjes te laat maarja... Smile waar was die aanbieding?,
omdat ik me klauwen al eens verbrand heb aan die origenele uitlaten, en zojuist een vinger van me handschoen is gesmolten toen ik achterop zat ( kameraad wou ff keertje rijden dus ik zat achterop en hield me vast aan het kofferrekje Smile )

Hoe groot temperatuur verschil zit er tussen de origenele en een akropivic uitlaat? nog steeds genoeg om je klauwen te verbrande?
Zijn er eigelijk carbon uitlaatjes, of scheuren die gewoon af, door het geweld van het lc8 blobk? :P

_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Aug. 2005, 16:48    Onderwerp: Reageer met quote

Akra's zijn veeeel koeler als origineel Brillie!

Als je na een rit de motor uitzet, dan kun je ongestrafd
de uitlaten met blote handen vastpakken pleased

Ech wel!!! grin

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brillie



Geregistreerd op: 17-5-2005
Berichten: 83
Woonplaats: Achterhoek

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Aug. 2005, 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi, dan moet ik maar eens op zoek gaan naar een setje akra's , thx for the info
_________________
Jaja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Aug. 2005, 17:43    Onderwerp: Reageer met quote

Brillie schreef:
Mooi, dan moet ik maar eens op zoek gaan naar een setje akra's , thx for the info


Wings of zo zijn ook "koele"uitlaten hoor,

Maarja, je gaat toch ook geen halfords klokje in een ferrari bouwen zeker?

grin grin grin

Sorry jongens, ik kon het niet laten grin3

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Aug. 2005, 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil ronde pijpen, maar nergens te krijgen.. dozey
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Aug. 2005, 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

speedyves schreef:
Ik wil ronde pijpen, maar nergens te krijgen.. dozey


Ik heb ooit eens een advertentie gezien van een duits bedrijf
die de originele uitlaten deed ombouwen naar absorbtie.

Kweet alleen niet meer welk bedrijf.

Misschien even vragen op het duitse forum?

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif