Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Do, 4 Aug. 2005, 15:58 Onderwerp: |
|
|
Wings of zo zijn ook "koele"uitlaten hoor,
Maarja, je gaat toch ook geen halfords klokje in een ferrari bouwen zeker?
Sorry jongens, ik kon het niet laten
Daan[/quote]
Halfords klokjes kunnen erg fraai zijn Daan..
Ben met je eens dat Acra het betere merk (zou moeten zijn) de Aprilia boys zijn in de fabriek geweest in Lubliana en hebben het verschil met de 'gewone' uitlaatjongens kunnen vaststellen. Kwaliteit heeft zijn prijs. Ik heb zelf met het Acrapoviç SBK Titanium 2 in 2 systeem gereden met mijn Aprilia Edwards rep. Drie Pekaa winst
Echter voor de lc8 vind ik het vermogen verder niet zo belangrijk (dan kocht ik wel een snelle fiets) maar meer de looks, sound en uitslaande vlammen,..grinnik...
Overigens is met de kwaliteit van de Wings vooralsnog niets mis. Ook heb ik geen sproeierbezetting aangepast. Value for money lijkt me ok.
Gr Reinier
|
|
Naar boven |
|
|
falco
Geregistreerd op: 4-8-2005 Berichten: 3 Woonplaats: maasland
|
Geplaatst: Vr, 5 Aug. 2005, 9:21 Onderwerp: |
|
|
sinds de rit naar slowenië, hebben we een nieuwe term erbij door Tutu, even gaan fakkelen of affakkelen.
Heel apart gezicht vlammen uit de KTM satestokjes erbij en het heeft gelijk een nog niet benoemde functie erbij.
Wie van deze LC8 mannen komen trouwens mee naar de Rubberbutt op 19 augustus, kunnen jullie gelijk je KTM showen met toebehoren en een stukje kilometers maken. show your wings or akra's
1000km voor het goede doel. http://www.aprilia-riders.nl/nieuws/nws_2005/items/rubberbut/rubberbut.htm
grtjs rolf
|
|
Naar boven |
|
|
Eppo
Geregistreerd op: 23-7-2005 Berichten: 71 Woonplaats: Dongen
|
Geplaatst: Vr, 5 Aug. 2005, 21:26 Onderwerp: |
|
|
He,
ik lees steeds hoe enthousiast jullie allemaal aan het sleutelen zijn met gasnaalden enzo, zijn jullie helemaal niet bezorgd dat dit je garantie teniet doet of ben ik nou erg aan het zeiken?
_________________ De enthousiaste beginner |
|
Naar boven |
|
|
haaje Gast
|
Geplaatst: Vr, 5 Aug. 2005, 23:44 Onderwerp: |
|
|
Quote: | ....de Rubberbutt op 19 augustus...
1000km voor het goede doel |
En het motto is zeker: "Jouw zere reet helpt tegen kinderleed" ?
Hmm, even kijken of ik minstens één sponsor kan vinden (die niet mijn naam draagt). Indien ja, dan heb ik er wel zin an. Om nou mezelf te gaan sponsoren vind ik wat arremoeiig.
mzzl
haaje
(die falco ook IRL kent)
|
|
Naar boven |
|
|
falco
Geregistreerd op: 4-8-2005 Berichten: 3 Woonplaats: maasland
|
Geplaatst: Ma, 8 Aug. 2005, 11:56 Onderwerp: |
|
|
haaje schreef: | Quote: | ....de Rubberbutt op 19 augustus...
1000km voor het goede doel |
En het motto is zeker: "Jouw zere reet helpt tegen kinderleed" ?
Hmm, even kijken of ik minstens één sponsor kan vinden (die niet mijn naam draagt). Indien ja, dan heb ik er wel zin an. Om nou mezelf te gaan sponsoren vind ik wat arremoeiig.
mzzl
haaje
(die falco ook IRL kent) |
even zwaar off topic maar er is een bypass in de route voor degene die het te zwaar vindt of om 13.00u niet op de lunchplek is, adviseren de reisleiders om een stuks af te snijden zodat je toch nog op tijd terug bent voor de BBQ.
Enne alleen inschrijven en meedoen mag ook, het grootste deel van het inschrijfgeld komt zowieso ten goede van KIKA.
Maar Haaje dezelfde van het GPS-forum en was jij mee met de off-roadrit in maart van klaas. en de Notterrit vorige jaar.
grtjs rolf
|
|
Naar boven |
|
|
haaje Gast
|
Geplaatst: Ma, 8 Aug. 2005, 18:28 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Maar Haaje dezelfde van het GPS-forum en was jij mee met de off-roadrit in maart van klaas |
Yep, die.
Quote: | ...en de Notterrit vorige jaar. |
Maar die niet. Die ritjes zijn georganiseerd op momenten dat ik niet kon.
mzzl
haaje
|
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 10:35 Onderwerp: |
|
|
Al ben je nog zo snel,.......Theo achterhaald je wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 16:53 Onderwerp: |
|
|
Tutu schreef: |
Al ben je nog zo snel,.......Theo achterhaald je wel.... |
??????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 19:24 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad had ik ze al gezien !
....en gemaild met de verkoper !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Koen Desert
Geregistreerd op: 22-12-2006 Berichten: 9 Woonplaats: lier belgie
|
Geplaatst: Za, 17 Mrt. 2007, 18:57 Onderwerp: DAM uitlaten |
|
|
Ik heb laatst DAM dempers op mijn 950 geplaatst , deze zijn rond voor wie dit liever heefd . DAM kan er 2 verschillende Db killers bij leveren , qua diameter zijn ze hetzelfde als die van de Wingsdempers , ze zijn volgens mij wel iets langer . Ik heb geen Db meting , maar met de grootste killers valt het geluid goed mee en klinkt hij veel zwaarder .
Ik ben er heel tevreden van .
|
|
Naar boven |
|
|
Koen
Geregistreerd op: 16-8-2006 Berichten: 489 Woonplaats: Maastricht
|
Geplaatst: Vr, 30 Mrt. 2007, 22:06 Onderwerp: Zelf instaleren Akrapovic op GO! +geruimte ivp rek? |
|
|
De (elips van de) Akra's lijken hoger dan de ronde standard dempers, iemand ervaring met Akra's +rekje?
+paar plaatjes uitlaat teoegevoegd
-----------------------------------------------
Twee zaken afgeweest om eens te orienteren op nw uitlaten. Van de een hoor ik dat je alleen simpelweg de dempers erop hoeft te zetten.
De ander heeft het erover dat er ook een deel van de pijp meekomt en om die in te bouwen moet er een groot deel van de bovenkant af om "de brug uit de weg te kunnen bewegen".
Wat is juist? Kan ik verder met de zelfde carbaratuer afstelling blijven rijden?
Zijn er buiten de Akra andere uitlaten te overwegen of is dit gewoon het beste?
Vast bedankt en groeten,
Koen
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
47.23 KB |
Weergegeven: |
9697 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
93.79 KB |
Weergegeven: |
250 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
91.94 KB |
Weergegeven: |
267 keer |
|
_________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Laatst aangepast door Koen op Za, 31 Mrt. 2007, 13:55, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
petertje
Geregistreerd op: 3-12-2006 Berichten: 47 Woonplaats: geleen
|
Geplaatst: Vr, 30 Mrt. 2007, 22:53 Onderwerp: |
|
|
Ik heb onder mijn 990 leo vince's zitten.
Net achter het blok zit een y-stukje en daarop zitten de twee dempers.
Dit y-stukje wordt ook vervangen .
Het orginele y-stukje kreeg ik er nog uit maar het vervangings y-stukje
wilde er niet in.Subframe achter moest een stukje omhoog.
kwestie van twee bouten eruit en twee andere even oplossen .
Een paar handjes extra is wel gemakkelijk
Of er vervangingsdempers zijn die op het orginele y-stukje passen weet ik niet.
_________________ eens een adventure altijd een adventure.... |
|
Naar boven |
|
|
XJR
Geregistreerd op: 21-2-2007 Berichten: 60 Woonplaats: RAAMSDONKSVEER
|
Geplaatst: Za, 31 Mrt. 2007, 10:52 Onderwerp: |
|
|
zijn deze uitlaten nog steeds ergens te krijgen.
john
|
|
Naar boven |
|
|
XJR
Geregistreerd op: 21-2-2007 Berichten: 60 Woonplaats: RAAMSDONKSVEER
|
Geplaatst: Za, 31 Mrt. 2007, 10:54 Onderwerp: |
|
|
aah de laatste berichten staan onderaan ik bedoel dus de wings uitlaten
john
|
|
Naar boven |
|
|
|