lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Allroaden in België
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 12:59    Onderwerp: Allroaden in België Reageer met quote

Nu het weer wat begint te beteren wil ik weer de zand en gravelpaden op.
Zijn er Belgen van in de streek rond Brussel die op een zonnige weekenddag eens een jeugdige beginnende allroader (zonder noppen) op sleeptouw willen nemen?
Laat maar horen!

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Za, 20 Mrt. 2010, 20:28    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt me een leuk idee hoor, alleen ben ik allroad niet bekend in die omgeving.

Maar ik heb hier nog wel een oude, niet te lange, offroadroute liggen (90 km), die ik nog eens na wil rijden en waar nodig aanpassen. Start en eindpunt in Alphen (vlakbij Tilburg) en met wat beleid best te doen op normale allroadbanden.

Misschien iets om eens bij aan te haken? 2 LC8 is mooier dan 1 toch! Ik zal mijn allroadbandjes dan ook gewoon erop laten zitten.

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Mrt. 2010, 13:24    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt goed. Het is nog wel een eindje rijden voor mij, maar dat wil ik er wel voor over hebben.
Laat maar weten wanneer je van plan bent het eens uit te proberen!

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Di, 23 Mrt. 2010, 19:05    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, voor mij is het ook een uurtje rijden, maar daar heb je die Adventure toch voor? Rijden moet 'ie!

Ik zal eens kijken of ik die rit een beetje snel terug kan vinden en dan spreken we een keer af.

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
happyteacher



Geregistreerd op: 30-8-2009
Berichten: 285

BerichtGeplaatst: Do, 25 Mrt. 2010, 11:55    Onderwerp: Reageer met quote

Harry schreef:
Haha, voor mij is het ook een uurtje rijden, maar daar heb je die Adventure toch voor? Rijden moet 'ie!

Ik zal eens kijken of ik die rit een beetje snel terug kan vinden en dan spreken we een keer af.


klinkt goed! wanneer gaan we?
gr HT

_________________
KPATM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

OK, ik heb de rit gevonden! Mind you, het is 15 jaar geleden dat ik hem heb gereden en er zal intussen vast wel wat veranderd zijn, wordt dus tijdens dat ritje meteen geupdate... Op papier als ik dan mijn Tripy nog niet heb, anders direct op Tripy.

Voorkeursdatums heren? Ik werk zelf in de ploegendienst en ben dus niet ieder weekend vrij.

Groeten,
Harry

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
happyteacher



Geregistreerd op: 30-8-2009
Berichten: 285

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 20:32    Onderwerp: Reageer met quote

Harry schreef:
OK, ik heb de rit gevonden! Mind you, het is 15 jaar geleden dat ik hem heb gereden en er zal intussen vast wel wat veranderd zijn, wordt dus tijdens dat ritje meteen geupdate... Op papier als ik dan mijn Tripy nog niet heb, anders direct op Tripy.

Voorkeursdatums heren? Ik werk zelf in de ploegendienst en ben dus niet ieder weekend vrij.

Groeten,
Harry

Eerste week van het Paasverlof ben ik vrij,dat is volgende week al.
weekend van 26 april?
Mei?
Elk eerste weekend van de maand ben ik bezet, kindjes op bezoek.
keuze genoeg.
gr HT

_________________
KPATM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 10:49    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij liefst in een weekend.
Komend weekend kan, maar de weersvoorspellingen zijn niet zo positief. Het weekend erna (10-11 april) rij ik de allroadrit mee, dus dat lukt niet, het weekend 17-18 april kan ik enkel zondag. Erna normaal elk weekend tot begin mei, dan zijn het examens voor mij.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
happyteacher



Geregistreerd op: 30-8-2009
Berichten: 285

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 16:17    Onderwerp: Reageer met quote

Master of Disaster schreef:
Voor mij liefst in een weekend.
Komend weekend kan, maar de weersvoorspellingen zijn niet zo positief. Het weekend erna (10-11 april) rij ik de allroadrit mee, dus dat lukt niet, het weekend 17-18 april kan ik enkel zondag. Erna normaal elk weekend tot begin mei, dan zijn het examens voor mij.


van 10 tot en met 18/04 ben ik bezet

_________________
KPATM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 16:35    Onderwerp: Reageer met quote

Rekening houdend met jullie vrije tijd komt zou ik dan enkel 1 of 2 mei overhouden. Voorlopig dat even vastleggen dan, of schuiven we het even wat verder op?

O ja, ik hou de weinige legale offroadmogelijkheden die we nog hebben graag open, dus wellicht (en hopelijk) ten overvloede: Respecteer andere gebruikers van de paden, geef elkaar ruimte en stop gewoon wanneer je ruiters tegenkomt. Zet desnoods je motor even af als hun paarden schrikachtig zijn. Rustig aan langs weilanden met koeien en verder geen geraus over akkerland. In het kort: Respecteer Code Groen!

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
happyteacher



Geregistreerd op: 30-8-2009
Berichten: 285

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 16:38    Onderwerp: Reageer met quote

Harry schreef:
Rekening houdend met jullie vrije tijd komt zou ik dan enkel 1 of 2 mei overhouden. Voorlopig dat even vastleggen dan, of schuiven we het even wat verder op?

O ja, ik hou de weinige legale offroadmogelijkheden die we nog hebben graag open, dus wellicht (en hopelijk) ten overvloede: Respecteer andere gebruikers van de paden, geef elkaar ruimte en stop gewoon wanneer je ruiters tegenkomt. Zet desnoods je motor even af als hun paarden schrikachtig zijn. Rustig aan langs weilanden met koeien en verder geen geraus over akkerland. In het kort: Respecteer Code Groen!


oese, had ik niet vermeld dat elk eerste weekend moeilijk is vanwege bezoek van de kinderen.
anxious

_________________
KPATM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 16:40    Onderwerp: Reageer met quote

O shit ja, overheen gelezen, sorry. Dat gaat dus ook niet... Dan even wachten tot na die examens? Dan gaan we trouwens al wel praten over 6 juni vrees ik... Of het moet een keer doordeweeks.
_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
happyteacher



Geregistreerd op: 30-8-2009
Berichten: 285

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Harry schreef:
O shit ja, overheen gelezen, sorry. Dat gaat dus ook niet... Dan even wachten tot na die examens? Dan gaan we trouwens al wel praten over 6 juni vrees ik... Of het moet een keer doordeweeks.


weekend 24 en 25 april??

_________________
KPATM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 16:56    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, lukt voor mij niet. Dan heb ik middagdienst. dozey Heb al jullie opgegeven datums al bekeken.
_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

de examens duren tot 31 juni, dus dan zal het over juli gaan vrees ik, da's ook goed, maar nog ver weg dus...
_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif