lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Allroad rit Limburg 6 maart
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
neo



Geregistreerd op: 18-4-2005
Berichten: 207
Woonplaats: Midlaren, Drenthe

BerichtGeplaatst: Do, 4 Mrt. 2010, 13:59    Onderwerp: Allroad rit Limburg 6 maart Reageer met quote

Open voor alle merken,

ik ga ook rijden en camperen( incl BBQ)


Mokam Seizoenstart 2010



De meest spannende tijden van de winter hebben we inmiddels achter ons, hogere temperaturen en langere dagen bewijzen de komst van het voorjaar. Graag willen wij samen met jullie het Motorseizoen van 2010 bij Mokam starten. Op zaterdag 6 maart is de Seizoenstart weer een feit, een hoop gezelligheid en avontuur.



Vanaf 10.00u
- On- en offroad tourritten
- Koffie en vlaai
- BBQ
- Kampeergelegenheid



Kom je ook op 6 maart?



P.s. Wil je mee BBQen en Kamperen? Meld je dan even vooraf aan: (043) 358 80 80


http://www.kerammini.nl/Home/Bedrijven/BMW%20Motorrad/Acties/Mokam%20Seizoenstart%202010/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dwars



Geregistreerd op: 11-5-2008
Berichten: 207
Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Mrt. 2010, 8:05    Onderwerp: Reageer met quote

je gaat toch niet met Kaatje tussen die beemer-juppen (die alles beter weten) in liggen. laugh Ik krijg daar zo'n "s-cheap" gevoel bij?
_________________
jaja joa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
brambram



Geregistreerd op: 7-8-2009
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Mrt. 2010, 12:46    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de route even in Mapsource bekeken maar kan niet veel off-road ontdekken. Maar misschien valt het mee en hebben ze vanwege de crisis al het asfalt in Limburg weggehaald wink2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Mrt. 2010, 13:06    Onderwerp: mokam Reageer met quote

Ik heb het roadbook al opgehaald.
Dit krijg je verstrekt voorafgaande aan de rit of zoals in mijn geval even bij Mokam al ophalen. Dus tp knippen/ plakken etc.
Betreft overigens volgens mij dezelfde rit als welke ik een paar jaar geleden heb gereden.
Zeker een leuke route, 125 km lang door het limburgse en klein beetje Belgisch heuvelland...

Onroute kun je op de site van Mokam inladen. Offroad route krijg je tp uitgereikt in A4 formaat.

_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Mrt. 2010, 14:25    Onderwerp: Reageer met quote

Dwars schreef:
je gaat toch niet met Kaatje tussen die beemer-juppen (die alles beter weten) in liggen. laugh Ik krijg daar zo'n "s-cheap" gevoel bij?


Mokam is een gezellige zaak, met een paar prima gasten. Ik heb de allroad rit ook al eens gereden, en das een leuke rit, met van alles wat er in.

Wel grappig is dat als je smorgen aankomt, de parkeerplaats uitgedost staat met BMW GS spul met noppen en alle adventure accessoires die je kan krijgen, helemaal klaar voor het grote avontuur.... maar die jongens rijden vervolgens de helft van de ONroad rit... anders slijt het te veel ofzo. iig heb je daar dus geen last van. Zij die wel met de offroad mee gaan zijn meestal ook prima lui, en je bent ook met de Kaatie van harte welkom.

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dwars



Geregistreerd op: 11-5-2008
Berichten: 207
Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Mrt. 2010, 19:33    Onderwerp: Reageer met quote

zelfs ik heb me grenzen grin
_________________
jaja joa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Za, 6 Mrt. 2010, 18:07    Onderwerp: Re: mokam Reageer met quote

rene+adventure schreef:
Ik heb het roadbook al opgehaald.
Dit krijg je verstrekt voorafgaande aan de rit of zoals in mijn geval even bij Mokam al ophalen. Dus tp knippen/ plakken etc.
Betreft overigens volgens mij dezelfde rit als welke ik een paar jaar geleden heb gereden.
Zeker een leuke route, 125 km lang door het limburgse en klein beetje Belgisch heuvelland...

Onroute kun je op de site van Mokam inladen. Offroad route krijg je tp uitgereikt in A4 formaat.


Goed bezig René thumbsup

MOKAM-ritjes zijn over het algemeen toch goed te noemen(wat betreft de vehouding verhard/onverhard) en die gasten zijn over het algemeen toch wel geinteresseerd vwb ktm.

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Za, 6 Mrt. 2010, 21:09    Onderwerp: mokam Reageer met quote

Vanochtend al vroeg aanwezig. Neo was er ook met een KTM maat (wat heeft die gast een gave fiets, KTM SE met safaritank, ruige fiets)...
Leuk ontvangen bij Mokam, koffie vlaai en hierna ben ik in mijn uppie gaan rijden (moest op tijd thuis zijn vandaar dat ik als eerste vertrok... Ja de baas he'... cry ). Anders weer: whip
Inderdaad Koen. Mokam had een hele mooie rit uitgezet. Kwam deels overeen met de oude route maar er waren toch ook wat nieuwe wegen bij. In het zuiden lag de sneeuw nog in een dun laagje hetgeen voor mij resulteerde in (wederom) een glij partijtje over de grond (mijn nieuwe jas was gelijk niet meer nieuw thumbsup _. De KTM had weer: ... helemaal niets.. Wat zijn die fietsen toch goed gebouwd voor het off-raod avontuur. Hij verbaasd me iedere keer weer. In ieder geval veel (smelt) water en modder. Voor deze rit ben je toch een uurtje of 5 bezig en alles in het mooie limburse land en een stukje Walonie. Heuvel op heuvel af, rivierdoorwading er bij. Mokam had het weer goed voor elkaar. Ik zag er uit als een varken en de KTM idem. Ook hier was men weer blij mee thuis laugh laugh



mokam.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  321.12 KB
 Weergegeven:  401 keer

mokam.jpg



_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Apr. 2010, 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag, Harie, het ritje van MOKAM bmw limburg gereden. Het was lekker fris weer met een schraal zonnetje maw prima om te rijden.

Hier een korte impressie,









@Rene; kan het zijn dat de afstanden op het roadbook, geijkt waren op een bmw bucktooth we hebben heeft wat keren goed moeten kijken om de rout te kunnen volgen.

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Apr. 2010, 22:21    Onderwerp: mokamrit Reageer met quote

Mannen ik ben trots op jullie. 2thumbsup Ik zie de monden van de wandelaars openstaan als ze naar jullie "bommetjes- sprongen in het water "kijken. thumbsup

Ja de route is af en toe de draad kwijt. Ik rij meestal niet op de afstand want dan gaat het inderdaad vaak fout.

Is wel een prachtige route, he' ..

_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Apr. 2010, 2:39    Onderwerp: Reageer met quote

dat zijn flinke neuslandingen,iets langer het gas erop en de motor komt horizontaal neer laugh wel puike foto's thumbsup thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dwars



Geregistreerd op: 11-5-2008
Berichten: 207
Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout

BerichtGeplaatst: Di, 13 Apr. 2010, 6:35    Onderwerp: Reageer met quote

eey je zit in mijn achtertuin te raggen, je maakt alles nat grin
_________________
jaja joa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Apr. 2010, 13:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ik dacht dat het mijn tuintje was bucktooth
Hebben wij het zelfde tuintje, hihi

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dwars



Geregistreerd op: 11-5-2008
Berichten: 207
Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Apr. 2010, 15:43    Onderwerp: Reageer met quote

tis op 4km van hier schat ik grin2
_________________
jaja joa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Apr. 2010, 16:52    Onderwerp: allroadrit Reageer met quote

Tja... Met zoveel kippen moet je wel 4 km tuin hebben laugh3
_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif