lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Excel enkel vooraan, goed idee?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Feb. 2010, 1:46    Onderwerp: excel wielen Reageer met quote

Guus.
Bedankt voor het aanbod. Leuk dat je aan me gedacht hebt thumbsup Als het wat korter bij was was ik zeker gekomen. Zal zeker leerzaam zijn.

_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
FredW



Geregistreerd op: 24-10-2008
Berichten: 47
Woonplaats: Aalst (B)

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Feb. 2010, 13:03    Onderwerp: Reageer met quote

StevenD schreef:

Bij mij was dat een maandje Nairobi rellen volgen, wachtend op een postpakketje met een velg die de crappy douane door moest van een land in semi burger oorlog wacko


Ahha! Ik denk dat ik je ben tegengekomen dan in Jungle Junction. Ik herriner me een ollander met een blauwe S die elke dag naar het postkantoor wandelde voor z'n langverwachte velg.

Wij waren daar met een witte Landcruiser (Belgische platen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Do, 25 Feb. 2010, 22:09    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
desnoods sla je een deuk er uit.. want ze gaan er net zo makkelijk uit al ze er in komen!


Meen je dat? stars Ik denk al jaren dat je aluminium eens geplooid nooit meer mag terugplooien omdat het dan veel te broos wordt. Klopt dat dan niet?

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 25 Feb. 2010, 22:40    Onderwerp: Reageer met quote

njee:

Aluminium is nooit aluminium, maar meestal een mengsel van ALiminium, Magnesium, Titanium, Silicium, Koper en vaak nog meer: Legeringen

Daarmee kunnen ze hele harde broze soorten maken, en hele sterke taaie versies etc.

Dan heb je nog gesmeed of gefreesd of gegoten aluminium: Allemaal verschillend van materiaal struktuur.

Slechts een aantal harde soorten (waaronder veel gietaluminium!) kan je idd niet buigen: Denk bijv aan de delen van je motorblok: Die breken als je probeert ze te buigen.

Verder geldt voor Alu hetzelfde als voor staal (legeringen): je kunt ze niet oneindig heen en weer buigen...


Een deuk in de originele vel;g krijg je er met een grote moker wel uit onderweg (goed genoeg om verder te rijden); Een deuk in een Excel velg krij je er zelfs met een 30kg bankschroef nog niet makkelijk uit.... maar daar komt gelukkig ook niet snel een deuk in.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Feb. 2010, 0:02    Onderwerp: Reageer met quote

goed om weten, dan denk ik dat ik één dezer eens de hooligan in me de vrije loop ga laten, mijn voorvelg was niet zo happy met bepaalde stenen in Roemenië.
_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif