lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

AANGESCHAFT EN STUREN...?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
FRESHMAN

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Jan. 2012, 19:08    Onderwerp: AANGESCHAFT EN STUREN...? Reageer met quote

Heren, dit is hem geworden!

Naar aanleiding van de tip via het forum in Belgie aangeschaft.
Bedankt voor de tip!

Klopt het dat de 950 adventure een beetje anders stuurt dan de gemiddelde brommert? Daarmee bedoel ik dat je een beetje een soortement van knikje naar links en rechts voelt als je de bocht in gaat? Het stuurt heel soepel en aangenaam maar vraag me af of het de bedoeling is. Als de motor op de bok staat en ik het stuur van links naar rechts beweeg zit er overigens geen zwaar punt in het midden gedeelte van de beweging.

Of ben ik wat moois wijs gemaakt en heb ik de eerste reparatie aan het balhoofd al zo gaat als in mijn zak zitten. haha.

Ben benieuwd alvast dank.

KTM_ADVENTURE.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  126.76 KB
 Weergegeven:  373 keer

KTM_ADVENTURE.jpg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freebert

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Jan. 2012, 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

Yes! Dat is hem. Gefeliciteerd met de aankoop.

Die knik heb ik niet bij de mijne, maar dat kan aan veel liggen hoor. Als het niet je balhoofdlagers zijn, zijn het misschien je banden. Ik heb ook ooit zeer raar gedrag gemerkt met 950 adv door een verkeerde afstelling van de veringwinkel, maar dit leek in niks op wat jij beschrijft, eerder wijdlopen in een bocht.

Ik vermoed dus toch je balhoofdlagers. Google eens op 'garage night' en daar staat wel ergens een filmpje van hoe je die zelf kan vervangen op een 950/990 adv.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Blob

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Jan. 2012, 22:12    Onderwerp: Reageer met quote

Welke banden heb je erop zitten? Zo te zien tkc80 of iets dergelijks. Deze (semi-)noppenband geeft dit bochtengedrag, is een kwestie van wennen. Je kan er dan nog steeds flink hard mee door de bocht.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freebert

BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2012, 1:13    Onderwerp: Reageer met quote

Blob schreef:
Welke banden heb je erop zitten? Zo te zien tkc80 of iets dergelijks. Deze (semi-)noppenband geeft dit bochtengedrag, is een kwestie van wennen. Je kan er dan nog steeds flink hard mee door de bocht.

Lijken mij geen semi-noppenbanden op die foto hoor, gewoon de originele scorpions zo te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: