lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Banden SMT

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dirk pauwels



Geregistreerd op: 22-1-2009
Berichten: 526
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Zo, 31 Jan. 2010, 21:07    Onderwerp: Banden SMT Reageer met quote

We plannen een trip naar de pyreneen, dit jaar, veel asfalt maar ook wat gravel en lichte off road. Heen en terug reis uiteraard met de moto, niet met aanhangwagen of trein.Nu ben ik wel in het nadeel met de 17" van de SMT, maar ik vroeg me af welke banden ik best kan monteren. Dus goeie grip op asfalt en in de regen, levensduur vd achterband moet meer dn 6000 km zijn en banden moeten ook wat gravel aankunnen. Het is niet de bedoeling om modder en rotspaden te gaan doen.
Ik dacht zelf aan scorpion synch, niet ideaal op asfalt, maar de meest all round waarschijnlijk?
Ik had vroeger veel ervaring met Pirelli MT60's op supermotards, maar denk dat die het op de SMT geen 3000km uithouden.....

enige tips?


_________________
Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike


Laatst aangepast door dirk pauwels op Ma, 1 Feb. 2010, 23:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekejo



Geregistreerd op: 21-10-2009
Berichten: 11
Woonplaats: ichtegem w-vl

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Feb. 2010, 19:08    Onderwerp: Reageer met quote

'k vrees voor de maten van de scorpions voor uw voorwiel 'k dacht dat die enkel te krijgen waren voor velg 19 duim
maar kan mij vergissen.
ik zou voor de roadsmart opteren; gaat zeker + 6000km mee en heeft veel grip in de regen.
al mee gereden en ben van plan om er ook een setje onder te zwieren .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Motard



Geregistreerd op: 16-12-2009
Berichten: 837
Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Feb. 2010, 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

roadsmart doet het zeer goed. ik heb die op mijn 1200 gs liggen. zeer goed op asvalt droog en nat heel veel grip. maar ook onverhard ( grevel ) is goed doenbaar. ligt er bij mij nu een kleine 7000 km op en achter is hij versleten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Motard



Geregistreerd op: 16-12-2009
Berichten: 837
Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Feb. 2010, 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

roadsmart doet het zeer goed. ik heb die op mijn 1200 gs liggen. zeer goed op asvalt droog en nat heel veel grip. maar ook onverhard ( grevel ) is goed doenbaar. ligt er bij mij nu een kleine 7000 km op en achter is hij versleten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif