Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Za, 23 Jan. 2010, 17:20 Onderwerp: kilometerheffing? ANWB stem nu (tegen?) |
|
|
Hieronder de link waar iedereen (leden en ook niet leden van de ANWB) via een vragenlijst kan stemmen en zelfs op het eind kan toelichten waarom je tegen bent (of voor )
http://www.anwbledenpeiling.nl/ _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
f@zertje
|
Geplaatst: Zo, 24 Jan. 2010, 0:00 Onderwerp: |
|
|
Veel zogenaamde voordelen, of vragen die nijgen dat het erg voordelig is.
Erg goed opletten met beantwoorden dus.
De Telegraaf heeft er ook een, die beviel me beter ik ben namelijk tegen  _________________ GS 1200LC rally 2018 |
|
Naar boven |
|
 |
Lecram
|
Geplaatst: Zo, 24 Jan. 2010, 0:13 Onderwerp: |
|
|
Ik ben eerlijk gezegd niet tegen, ondanks dat ik veel km's rij. Nu is het duur om een dikke auto te rijden vanwege de hoge MRB. Ik betaal 1800 euro per jaar momenteel en kan straks mijn zakelijke km's gewoon in een goedkope auto rijden en mijn huidige auto als gezins auto. Ook kan ik er nog goedkoper een hobby auto naast hebben.
Voor motorrijders kan het voordelig zijn dat de MRB blijft. Maar dan moeten ze die niet steeds zo achterlijk verhogen  _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
 |
f@zertje
|
Geplaatst: Zo, 24 Jan. 2010, 17:41 Onderwerp: |
|
|
Dan zou ik eens nakijken wat je voor je grote auto kwijt bent, dat ius namelijk veel meer dan die zogenaamde 6 cent de km, ik ben net de mijne al 8 cent
kijk hier eens.
Daar zie je dat je alleen bij een nieuwe auto voordeel hebt, de meeste arbeiders kunnen zich geen nieuwe auto meer veroorloven
Daarbovenop komen natuurlijk nog de gemiste opcenten van de provincie bij
En dan nog dat je in de gaten gehouden wordt en dus in de toekomst voor elke tehard gereden KM je de rekening automatsche krijg, bewijslast ligt bij Jouw !
En dat geld ook voor de fouten die optreden in het systeem, bewijstlast bij de gebruiker.
Op de motor komt dit er ook gewoon.
Rekeningrijden voor, Dream on
 _________________ GS 1200LC rally 2018 |
|
Naar boven |
|
 |
Remmie

|
Geplaatst: Ma, 25 Jan. 2010, 15:53 Onderwerp: |
|
|
f@zertje schreef: |
 |
Vraag me alleen af waar ze hem plaatsen.
Want er zit er ook een microfoon in , zodat als het nodig is ook kunnen afluisteren wat er gezegt wordt in de auto. (geen zorgen zou alleen bij zware criminelen gebeuren. yep right)
mischien boven op je helm.
Remmie  _________________ Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience. |
|
Naar boven |
|
 |
Vonkenboer

Geregistreerd op: 4-12-2009 Berichten: 473 Woonplaats: omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Ma, 25 Jan. 2010, 17:29 Onderwerp: |
|
|
Remmie schreef: | f@zertje schreef: |
 |
Vraag me alleen af waar ze hem plaatsen.
Want er zit er ook een microfoon in , zodat als het nodig is ook kunnen afluisteren wat er gezegt wordt in de auto. (geen zorgen zou alleen bij zware criminelen gebeuren. yep right)
mischien boven op je helm.
Remmie  |
Nee tuurlijk niet gewoon monteren bij de uitlaat
Kunnen ze bij de politie mooi mee genieten van de dikke klappen van de ktm  _________________ 990SMT 2010- |
|
Naar boven |
|
 |
Lecram
|
Geplaatst: Ma, 25 Jan. 2010, 19:51 Onderwerp: |
|
|
f@zertje schreef: | Dan zou ik eens nakijken wat je voor je grote auto kwijt bent, dat ius namelijk veel meer dan die zogenaamde 6 cent de km, ik ben net de mijne al 8 cent
kijk hier eens.
Daar zie je dat je alleen bij een nieuwe auto voordeel hebt, de meeste arbeiders kunnen zich geen nieuwe auto meer veroorloven
Daarbovenop komen natuurlijk nog de gemiste opcenten van de provincie bij
En dan nog dat je in de gaten gehouden wordt en dus in de toekomst voor elke tehard gereden KM je de rekening automatsche krijg, bewijslast ligt bij Jouw !
En dat geld ook voor de fouten die optreden in het systeem, bewijstlast bij de gebruiker.
Rekeningrijden voor, Dream on
 |
Voor mijn auto ben ik straks 8,1 cent kwijt. Maar als ik weinig rij, dan ben ik ook veel minder kwijt dan nu, met 1800 MRB.
Als je veel rijdt, dan koop je een auto die weinig per km kost voor de lange afstanden. _________________ KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74 |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Ma, 25 Jan. 2010, 20:20 Onderwerp: |
|
|
Is er iemand die denkt dat hij/zij er financieel op vooruit gaat als het rekening rijden komt?
Dit is Nederland, minder betalen linksom of rechtsom we gaan gewoon weer meer betalen  |
|
Naar boven |
|
 |
highrider

|
|
Naar boven |
|
 |
highrider

|
Geplaatst: Ma, 25 Jan. 2010, 20:46 Onderwerp: |
|
|
Lecram schreef: | Ik ben eerlijk gezegd niet tegen, ondanks dat ik veel km's rij. Nu is het duur om een dikke auto te rijden vanwege de hoge MRB. Ik betaal 1800 euro per jaar momenteel en kan straks mijn zakelijke km's gewoon in een goedkope auto rijden en mijn huidige auto als gezins auto. Ook kan ik er nog goedkoper een hobby auto naast hebben.
Voor motorrijders kan het voordelig zijn dat de MRB blijft. Maar dan moeten ze die niet steeds zo achterlijk verhogen  |
Zou de CO2 heffing op je grote auto maar eens opzoeken. Je komt van een koude kermis thuis kan ik je verzekeren _________________ Nog steeds 750 ST zal het ooit een KTM worden. Ja per 16-06-2008 een mooie oranje erbij. |
|
Naar boven |
|
 |
|