lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

ADV vs GS
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bongo



Geregistreerd op: 5-2-2009
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 17:10    Onderwerp: Reageer met quote

.....en ik ben zo blij met mijn tweeklepper GS.........is dat wél goed volk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
tafella



Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 656
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Alleen als je terugzwaait thumbsup thumbsup thumbsup

gr.
Richard

_________________
KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bongo



Geregistreerd op: 5-2-2009
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 20:53    Onderwerp: Reageer met quote

en ik was in 2005 ook heel blij met m'n lc8, hoor.
zwaaien? ik zwaai naar alles wat beweegt, zelfs naar scooters. leve de vrolijkheid thumbsup
en als ik m'n gs 2v niet had, reed ik weer een adventure r.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Vr, 18 Jun. 2010, 12:01    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij zijn die Oer(what's in a name)GS rijders wel ok,dat zijn gewoon echte liefhebbers met een motorhart,maar die Yuppen op hun veel te dure,zware,te hoge,en lompe nieuwe GS-en,hebben alleen oog voor elkaar.(en voor de stenen van de parkeerplaats,maar dan van heel dichtbij)...... rolleyes3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Vr, 18 Jun. 2010, 14:05    Onderwerp: Reageer met quote

gijssie2 schreef:

Dat is dan wel weer leuk om te lezen! rolleyes
Die GS rijders zijn echt ánders',mijn god wat een arrogant volk is dat! Ff een praktijkvoorbeeld,dit weekeinde 1500 km in de Eiffel geknalt,GS-sers genoeg natuurlijk,maar die draaien hun kop om bij het zien van mijn Adv.S,misschien om te kijken waar ik zo snel naartoe speer? devil Ongeloofelijk,er zat een GS-er bij mij in het hotel,die was al niet blij dat mijn S-je naast(!) zijn GS stond,ik vond het wel grappig,misschien ietwat provocerend ook,maar toen hij op de parking met 5 km/u op zijn muil viel en ik meteen naar hem toerende op met te helpen die kolos weer op de wielen te zetten,wat hem met zijn 1.75m en 75 kg niet lukte,kreeg ik alleen een boze blik en een neus in de lucht!!! Leuk joh,motor(offroad?)rijders onder elkaar!! evil3 De volgende keer dat er een GS-er op zijn bek valt,rijd of loop ik eromheen,en belt tie maar een takelwagen om zijn speeltje weer rechtop te zetten........De KTM-ers die ik tegenkwam waren van een ander calieber,gewoon een hoop leuke verhalen,gezellig een biertje samen en het ouwejongenskrentebroodgevoel! Ik vind zo'n GS best een gaaf ding,maar alleen al bij die BMW-rijders horen is voldoende om GEEN GS te kopen.Ik heb wel ongelooflijk veel lol gehad in de Eifel,wat een machine om bochten te vreten zeg! Dat wist ik al,maar nu kon ik hem tenminste echt aan de tand voelen! Het kost een achterbandje en wat remblokken,maar wat een lol heb je dan ook!!! Geweldig! Hey Nocer,ik hoop je weer eens te spreken,kunnen we lekker roddelen over GS-rijders! thumbsup


Hoi Gijs,

Graag gedaan hoor! Zo ervoer ik dat gewoon. Een enthousiaste kerel met een hele gave motor (en dat geluid). Ik was echt insta verliefd! (op de motor!!!!!! laugh3 ) Moet nog steeds ook mistlampen installeren.

Mijn ervaring met GS rijders is gemixed. Ik ken 3 hele aardige GS rijders die goed kunnen rijden en heel vriendelijk en behulpzaam zijn. Maar ik ken ook erg veel arrogante 'zie mij en mijn mooie motor' GS-rijders. So be it.... Ook op het motor-forum waar ik zit is het heel erg. Daar zitten zo wat alle arrogante GS rijders in één irritant topic (en zelfs hier moet ik nuance aanbrengen, ik ken er ook hele aardige en vriendelijke rijders tussen). In het Super Tenere 1200 topic is er een continue bash tussen potentiele ST1200 kopers en GS1200 rijders. GS rijders hebben het beeld dat zij een premium merk rijden en dat de GS nooit problemen heeft. Oh.. en vandaag de volgende opmerking gelezen.

Quote:
Precies. En dan zijn we terug bij de kern, de GS-en worden heel anders gebruikt. Flink in terrein rossen (wat een aanzienlijk deel van de gebruikers doet) belast het allemaal een stuk zwaarder.


Toen wou ik even stoken. idea2

Quote:
[Nocer: In welk parallelle universum is dat? ]


Antwoord:

Quote:

De realiteit.

Kijk 's op een onverharde bergpas wat je tegenkomt. Goldwings? Deauville's? Maar de helft rijdt wel een GS...


http://www.youtube.com/results?search_query=sommeiller&aq=f
Een KTM. Veel gs-en

http://www.youtube.com/results?search_query=off+road+ardennen+motorcycle&aq=f
Veel gs-en.


Maar goed.. je zou eigenlijk het topic eens moeten doorlezen. Echt heel leuk hoe de GS rijders een soort übermotor gevoel bij hun GS hebben. Het is gewoon bijna eng hoe stellig ze vertellen dat een GS nooit problemen hebben en dat mensen met andere merken de oogkleppen af moeten doen voor de problemen van hun motor. (de ironie... ).

Maar goed... ik ken dus ook hele aardige en behulpzame mensen met een gs.

Ennuh Gijs, dat ritje doen we nog wel een keertje. Smile

_________________
Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien

KTM Adventure 990 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Za, 19 Jun. 2010, 2:55    Onderwerp: Reageer met quote

we hebben ze toch nodig die gs rijders
wie gaat er anders filmen http://www.youtube.com/watch?v=DVLmpusRBYs&feature=related
filmpje zegt genoeg denk ik wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
african



Geregistreerd op: 19-6-2006
Berichten: 274
Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem

BerichtGeplaatst: Za, 19 Jun. 2010, 9:13    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe zouden ze op het BMW forum over dit topic denken?
thinking2

rolleyes3

Pffff, dat ze er hier al 5 pagina's over bezig zijn... Kijkt eens naar uw eigen (machine), en als ge ziet dat't goed is, stapt er dan op en gaat eens een toerke doen...

Eerst waren het de Harley's, daarna de Goldwing's, nu de GS'sen, wss binnenkort de ST1200'den zzz

_________________
Greet's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 19 Jun. 2010, 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

haha...

Leuke anekdote: Toen ik oooit dit forum opende, ontstond er een pagina's lange thread op het GS forum over dit forum en de LC8.
(waar ik niks van wist... want ik lees daar nooit)

blijkbaar was het een soort bedreiging ofzo grin3

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
PHS



Geregistreerd op: 11-5-2010
Berichten: 257
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Zo, 20 Jun. 2010, 9:57    Onderwerp: Reageer met quote

2 weken geleden in Apeldoorn nog bij Bert Duursma (is nu andere eigenaar) langs gegaan voor een opstap dag.

KTMetje van mij viel wel op en trok ook wel wat aandacht bij de aanwezige, hoofdzakelijk BMW rijders, maar geen lullige zaken.

De meesten erkende wel het wat wildere karakter van de KTM maar gaven meestal de cardan aan als reden voor hun BMW. Verder gewoon wat motorleut. Niks aan de hand.

Gereden op een 1200 en 800GS. Helemaal niks mis mee, maar naar mijn smaak gewoon niet genoeg Adventure, oftewel saai.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bongo



Geregistreerd op: 5-2-2009
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jun. 2010, 17:47    Onderwerp: Reageer met quote

Jongens, jullie willen niet wéten van het geleuter af-en-toe op het GS-forum.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jun. 2010, 19:43    Onderwerp: Reageer met quote

ach arrogante types heb je overal, BMW, Harley, KTM. Ik koop geen motor vanwege de buren of wat er voor volk op zit (die motor heh niet de buren laugh ). Heb niks tegen BMW GS'en anders dan dat ik het te dure spuuglelijke dingen vind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jun. 2010, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

toen ik het forum hier startte dacht ik er nog even over een woord-BAN in te stellen.. zodat je B*W krijgt als je BMW probeert te typen... net als in F*ck motor
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Wo, 23 Jun. 2010, 14:09    Onderwerp: Reageer met quote

Bongo schreef:
Jongens, jullie willen niet wéten van het geleuter af-en-toe op het GS-forum.....


Enlighten us. wink

@Dr_Bean... daar staan wij toch boven? wideeyed Een B*W rij je iig nooit alleen.... laugh3

_________________
Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien

KTM Adventure 990 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lecram



Geregistreerd op: 21-6-2009
Berichten: 161
Woonplaats: Barendrecht

BerichtGeplaatst: Wo, 23 Jun. 2010, 14:13    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
we hebben ze toch nodig die gs rijders
wie gaat er anders filmen http://www.youtube.com/watch?v=DVLmpusRBYs&feature=related
filmpje zegt genoeg denk ik wink3


Dit filmpje ook:

http://www.youtube.com/watch?v=GtOT2cBqTpw

_________________
KTM SMT 990 '11, 2x Honda CB750K0 '70, 2x CB750K1 '71, CB750K2 '73 en '74
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Wo, 23 Jun. 2010, 15:00    Onderwerp: Reageer met quote

Dit ook:

http://www.youtube.com/watch?v=pE60G5biQ10

_________________
Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien

KTM Adventure 990 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif