lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Picture Gallery

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Aug. 2005, 19:44    Onderwerp: Picture Gallery Reageer met quote

Dit hat ik gisteren al geschreven maar moet dus helaas nogmaals (zie forumcrash).

Ik heb de foto-gallery opgeschoond. De meeste plaatjes in de verzamel-gallery heb ik verplaatst naar de betreffende catagorien.
zo is bijv "Osco" onder aanpassingen gekomen:

zelf heb ik mijn verzameling rally plaatjes (van het net geplukte) ook maar eens toegevoegd:
http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album15&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Aug. 2005, 19:50    Onderwerp: Reageer met quote

voor alle duidelijkheid nog even:

De bedoeling in de Gallery is dus alsvolgt:

- De eerste gallery: Creeer je eigen album, en upload je foto's
is de 'verzamelplek'. Hierin kan iedereen foto's plaatsen en zelf albums met foto's aanmaken (voor meerdere foto's van een evenement ofzo)

- De andere Galleries zijn de bewaarplek: Hierin kunnen gewone leden geen albums aanmaken of foto's plaatsen. Ik schuif zo af en toe de foto's uit de verzamelplek door naar de betreffende bewaarplek.
(suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!)

- in het album "gebruikers albums" kan ik voor iedere gebruiker die dat wil (op aanvraag dus) een album aanmaken, waarover je dan zelf de rechten krijgt (bijv wie de foto's kunnen zien etc). Daarin kan je dan al je eigen foto's plaatsen naar eigen keuze. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het over LC8 dingen gaat.
(Moderators en Admin kunnen ongewenste foto's verwijderen)

Ik hoop dat jullie dit zo leuk vinden, als je ideeen of opmerkingen hebt hoor ik ze graag en ik zal proberen ze zo veel mogelijk mee te nemen.

grts
Gerben alias Dr_Bean, Admin

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 12:02    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een aantal foto's geupload in de picture gallery van onze motorvakantie naar Frankrijk-Spanje-Andorra.

Als je kamera net kapot gaat voor de vakantie, en je koopt dan nog even snel een nieuwe (die al langer op het verlanglijstje stond) dan knip je wat af.

Totaal 516 foto's gemaakt, waarmee ik jullie allemaal niet zal vervelen, heb een globale selectie gemaakt en die in de gallery geplaatst.

De camera die ik gekocht heb is trouwens een Nikon D70S met Nikkor 18-70 lens.

De gallery is hier te vinden:

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 18:20    Onderwerp: Reageer met quote

wat een straf weer... al die bochten, getver. rolleyes5

Prachtige plaatjes Theo, heerlijk om eff eop de slideshow door heen te kijken! en met commetaarjes is het meteen een verhaal.

mmm ik moet toch ook nog maar eens die kant op!
't is al weer 5 jaar geleden dat ik er was.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Sep. 2005, 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

Schitterende foto's Theo, ziet er top uit. Idd een leuke slideshow om naar te kijken, ik gaat zekers een keer die kant op thumbsup

Beter dan mijn vakantie, ik heb 7 dagen met zware griep in bed gelegen, ook gezellig cry cry

Maar vandaag aan mijn nieuwe baan begonnen, en dat maakt weer een hoop goed grin

_________________
2003 950S
Driver: Eelco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif