lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

bikkel-rit
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Za, 9 Jan. 2010, 20:45    Onderwerp: Reageer met quote

stunned ... Ga je de tent opzetten??
De kou is het probleem niet wbt he rijden, meer de sneeuw. Weke banden zet je erop, met de Mefo's kom je denk ik niet ver. Tot zaterdgag!

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Za, 9 Jan. 2010, 21:39    Onderwerp: bikkelrit. Reageer met quote

2thumbsup Ik ben inderdaad voornemens om de tent op te zetten... Moet kunnen. Heeft wel iets vind ik.
Ja de bandenkeus... Ik heb de mefo's. Hebben in priciepe hetzelfe profiel als de Heidenaus. Deze laatste betreft een van de weinige winterbanden op de markt.

Maar ik heb inmiddels de excel-wielen met dunlop 908 uitgerust. Ik denk dat ik van tevoren eens een testritje ga maken.

Ad en Ton hebben een route van 150 km off-road uitgezet. Ja wordt leuk in de sneeuw. We zien wel.

Volgens mij last Ad niet snel af. Is zelf iemand die overal heeft gereden en met regelmaat bij het Elefanten-treffen is geweest, dus sneeuw is hij gewend.

Ik zou zeggen kom op. Niet dat de BMW rijders dadelijk zeggen dat de KTM rijders mooi weer rijders zijn.. evil3 Alleen daarvoor ga ik al grin

In ieder geval tot zaterdag...

(Koen. je krijgt trouwens nog de groeten van een lieftallige collega. rolleyes4 )

_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Za, 9 Jan. 2010, 21:54    Onderwerp: tent Reageer met quote

Vwb tent opzetten. Ad woont bij een camping. Hier vindt ook het vertrek plaatst voor de rit.

Kijk en zo hoort te gaan volgende week. (de schep hebben we zelf natuurlijk niet nodig maar alleen om andere uit te graven laugh )



DSC_0005.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  123.54 KB
 Weergegeven:  329 keer

DSC_0005.JPG



_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jurki



Geregistreerd op: 6-7-2007
Berichten: 75

BerichtGeplaatst: Za, 9 Jan. 2010, 23:00    Onderwerp: Re: tent Reageer met quote

rene+adventure schreef:
Vwb tent opzetten. Ad woont bij een camping. Hier vindt ook het vertrek plaatst voor de rit.

Volgens mij wordt er hier over 2 verschillende "bikkelritten" gepraat, tenminste wat mij betreft. Ik heb me namelijk ingeschreven voor de bikkelrit van Arjan Brouwer op 29 januari.
http://www.arjan-brouwer.nl/start.htm.
Gaan hier nog meer ADV rijders naartoe ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Jan. 2010, 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

Link doet het niet, ik denk dat die rit is afgelast van wege de sneeuw laugh

Het zijn idd 2 verschillende ritjes, ik ben benieuwd. Ik ga in elk geval wat fotoos plaatsen .... (van René in de tent. Ps. René ik kom sávonds wel ff checken, neem wel wat warme choco met rum voor je mee bucktooth )

Ja en die lieftallige collega van jou .... hmmm, fijne dame thumbsup

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roeligan



Geregistreerd op: 27-12-2007
Berichten: 804
Woonplaats: Heusden-Zolder

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Jan. 2010, 15:31    Onderwerp: Re: bikkelrit. Reageer met quote

rene+adventure schreef:

Maar ik heb inmiddels de excel-wielen met dunlop 908 uitgerust. Ik denk dat ik van tevoren eens een testritje ga maken.


Denk dat de achterkant dan toch een beetje gaat tegenvallen...
In de modder is ie ook niet zo geweldig (te grote noppen)

_________________
www.roeligan.net
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
harie



Geregistreerd op: 27-9-2006
Berichten: 56
Woonplaats: roggel

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Jan. 2010, 18:41    Onderwerp: Reageer met quote

Heb mijn bike klaar staan, vorige week nog de rally riser erop gezet van rallyconnex, mooi ding. Hoop dat het klein beetje gaat dooien, dat de grond niet meer zo hard is. Kan je nog wat met de bandenspanning doen om beetje meer grip te krijgen? heb de mt21 erop liggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Jan. 2010, 20:31    Onderwerp: bikkelrit Reageer met quote

Koen: Gezellig dat je langs komt om te kijken of ik echt in de tent ga slapen. Ik zal de koffie klaar zetten.

Vwb de banden heb ik de keuze uit Dunlop 908 RR en Mefo Super exploren, de laatste heeft een M/S codering en zou dus geschikt moeten zijn onder winterse omstandigheden. Maar ja dat zal wel onder winterseomstandigheden op de weg zijn. Off-road lijkt me dat toch weer iets anders.

Laatst ben ik nog met de Dunlops tijdens vies miezer weer een off-road rit gaan rijden in het zuid-limburgse heuvellandschap en ik moet zeggen dat me dat niet tegenviel met de Dunlops. (Reed een stijle berg omhoog zonder slippend achterwiel, welke ik een tijdje geleden met de Mefo omlaag reed. Met de Mefo kneep ik de rem in en gleed ik ongeveer tot halverwege door onder dezelfde omstandigheden. Had toen echt niet moeten denken dat ik die berg omhoog zou moeten). Ik geloof dat de voorband van de Dunlop mn. toch redelijk is, ook in vieze omstandigheden. Er zullen best betere zijn maar met mijn beperkte mogelijkheden voelde ik me redelijk zeker.Alhoewel ik nog niet echt ervaren ben in het veld moet ik zeggen, maar we leren steeds bij. (tenminste dat hoop ik confused ).

_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Jan. 2010, 11:16    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas, had het eigenlijk wel verwacht. Hier een berichtje van Rob en Ad;



Beste Bikkels,



Na een lang overleg met de rayonhoofden is gemeend om ons bikkelweekend te moeten verplaatsen naar 26 februari. Het was een zware beslissing die genomen moest worden want eigenlijk zijn de heersende winter omstandigheden ideaal voor ons bikkels. Toch is na het intensief controleren en testen van de meest uitdagende pistes gebleken dat er geen doorkomen aan is. Dit is te wijten aan de hoeveelheid keihard bevroren ijs en sneeuw die zich op de diverse tracks bevind en het rijden absoluut onmogelijk en onveilig maakt. Na 6 januari kwamen dan ook de eerste afmeldingen bij ons binnen van bikkels die keihard zijn maar liever niet hun kreukelzone uit wilde proberen. We weten dat in principe iedereen komt voor de rit die we voor jullie uitgezet hebben en dat we daar ook onze fun aan beleven.



We hopen dat iedereen die zich tot nu toe heeft ingeschreven dan ook begrip heeft voor ons moeilijk besluit en alsnog op 26 februari naar ons bikkelweekend gaat komen. De aanvang van de rit is op 27 februari om 9:00 uur. Wie het hele weekend blijft kan op vrijdag vanaf 15:00 terecht op camping de Hammerhof te Echt.



Kun je echt niet wachten dan steken we op 16 januari alsnog een kampvuur aan op de camping. Sterke (motor)verhalen met een lekker drankje zijn het recept. Je bent vanaf 16:00 uur welkom op Camping de Hammerhof.



Tot dan!



Rob van den Berg

Ad van den Heuvel

Ton Wijler





Rob van den Berg

MotoMove Motortransport

info@motomove.nl

+31 (0)6 129 75 508

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Jan. 2010, 12:40    Onderwerp: bikkelrit Reageer met quote

Jammer, jammer... Maar waarschijnlijk wel verstandiger. Helaas is de 27 februari mijn werkweekend. Kijken of ik geruild krijg..
Het tenten wordt dan niets meer. Niet koud genoeg in ferbruari.... laugh laugh

_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Jan. 2010, 20:26    Onderwerp: bikkelrit Reageer met quote

Even zelf maar vandaag gaan bikkelen.....


ktm sneeuw 66.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  39.3 KB
 Weergegeven:  7142 keer

ktm sneeuw 66.jpg



_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jurki



Geregistreerd op: 6-7-2007
Berichten: 75

BerichtGeplaatst: Di, 12 Jan. 2010, 21:49    Onderwerp: Reageer met quote

koen warnar schreef:
Link doet het niet, ik denk dat die rit is afgelast van wege de sneeuw laugh
thumbsup


...................vrijdag 29 januari 2010 bij Arjan Brouwer te Putten. Onder alle weersomstandigheden GAAN we van start en we maken er een geweldige Adventure rit van in het donker en misschien wel met sneeuw/ijs!!!

blijkbaar kent het bikkel zijn ook nog verschillende gradaties......... grin3 grin3 grin3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bèr Motard



Geregistreerd op: 6-8-2009
Berichten: 120

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Feb. 2010, 19:53    Onderwerp: Bikkel de bikkel !!!! Reageer met quote

Motards ik heb een vraag wil heel graag ook die rit rijden maar heb de scorpion's nog opliggen .... Zou het te doen zijn met die banden ? Geef jullie mening even zodat ik weet of ik me nog snel moet inschrijven !!!! wink2



Groeten Bèr Motard !!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
jurki



Geregistreerd op: 6-7-2007
Berichten: 75

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Feb. 2010, 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

De reden dat de rit afgelopen vrijdag niet doorging waren ijsplaten op de bospaden. Mochten deze ijsplaten vrijdag a.s. verdwenen zijn dan kun je er vanuit gaan dat de paden behoorlijk drassig zijn. Lijkt mij niet echt prettig met de scorpions.

Een setje TKC's zijn voor vrijdag nog wel aangeschaft........... grin3 tot vrijdag !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bèr Motard



Geregistreerd op: 6-8-2009
Berichten: 120

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Feb. 2010, 21:54    Onderwerp: Reageer met quote

Tot vrijdag ? Ik heb zien staan dat het de 27ste Febr is ? in het limburgse Echt ? Ben ik mis of hebben we elk een ander treffen voor ?

Grtz Bèr Motard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif