lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM 950 LC8 Adventure Reparatiehandleiding

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jan

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Aug. 2005, 13:27    Onderwerp: KTM 950 LC8 Adventure Reparatiehandleiding Reageer met quote

Goeiedag,

Mijn vader is in het bezit van een KTM 950 LC8 Adventure.
Nu wil hij graag een reparatiehandleiding hebben. Ik ben ze al op eBay tegengekomen: http://cgi.ebay.de/Reparaturanleitung-KTM-950-LC8-Adventure-Handbuch_W0QQitemZ7990032389QQcategoryZ86991QQrdZ1QQcmdZViewItem, maar dan moet je 'm alweer uit Duitsland laten komen. En omdat het om een digitaal document gaat (PDF), vroeg ik me af of het mogelijk is dat iemand deze e-mailt of eventueel kan opsturen per CD-rom. Eventueel tegen vergoeding.

Ik ben bereikbaar via jan_cortenbach@hotmail.com

Alvast bedankt, ook namens m'n pa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
haaje
Gast

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Aug. 2005, 18:25    Onderwerp: Reageer met quote

Staat hier in de downloadsectie. Moet je vader even lid worden en een wachtwoord aan Dr_Bean - de hoofd-moddereter - vragen voor dat stuk forum. grin
Volgende week is-ie er weer, geloof ik.

mzzl
haaje
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: