Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 21 Nov. 2009, 18:19 Onderwerp: Tweede motor |
|
|
Ik denk erover na om een lichte tweedehandse enduromotor te kopen als tweede motor.
Nu vroeg ik me af: zijn er verzekeringsmaatschappijen die een tweede motor goedkoop verzekeren als je de "zware" al bij hen verzekerd hebt?
Ik woon wel in België, dus zal wellicht een vraagje voor de belgen zijn. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 758 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Za, 21 Nov. 2009, 23:53 Onderwerp: |
|
|
Peobeer eens bij de MAG, da's wat ik ook ga doen. |
|
Naar boven |
|
 |
Frederik
|
Geplaatst: Do, 3 Dec. 2009, 8:22 Onderwerp: |
|
|
Dat is dan nog een stuk duurder dan bij touring verzekeringen.
F |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Do, 3 Dec. 2009, 13:52 Onderwerp: |
|
|
1ste moto KTM SMT 990 ongeveer 150 euro, 2de en 3de moto 85 euro.
Rechtsbijstand hoef je maar 1 keer te betalen.
Vroeger Zelia, dan Delta Loyd, nu overgegaan naar Fortis.
Toering wegenhulp of VAB is ook nog redelijk, maar er is heel wat mogelijk als je bij een goede makelaar zit. Ik zit natuurlijk voor de auto, familale, brandverz, pensioensparen, en de 3 moto's bijzelfde makelaar, dus mss dat dat verschil maakt?
In ieder geval voor die 42 euro taks en 85 euro verzekering kun je het niet laten om een 2de motor te nemen, alleen al als je rekend wat je uitspaart door een winter bv niet met de (redelijk) dure KTM te rijden is het al de moeite. Ik heb ooit wel eens een XTZ tenere 660 gekocht, 13 jaar oud, 800 euro, als winterbike, niks maar dan ook niks kosten aan gedaan, en na de winter weer verkocht met 100 euro winst Was een goed beestje, startte altijd, ook als er ijs op lag, remde redelijk, goeie vering, goede zithouding enfin beetje spijt dak em verkocht heb....  _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
Frederik
|
Geplaatst: Do, 3 Dec. 2009, 14:07 Onderwerp: |
|
|
Voor de 1ste motor betaal ik ronde de 100 euro, iedem voor de tweede motor. Dat is als de betrokken motor volgens hun tabellen valt onder een toerisme motor (valt daar ondermeer onder een rt, een gs en een ktm)
F |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|