Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
hamster

|
Geplaatst: Za, 7 Nov. 2009, 15:26 Onderwerp: Adventure Rally Suit |
|
|
SCOOP!
De Adventure Rally Jacket en Pants van KLIM. Het meest innovatieve en exclusieve pak in de markt. Ik heb een prototype aangehad, echt heel bijzonder concept. De jas bestaat o.a. uit een bandenstel (zoals een rugzak) waaraan de jas + waterzak + tools etc. aan hangen. Alles de zwaarste Gore-Tex natuurlijk en volgens mij overleeft het pak een serieuze asfaltschuiver. Jas wordt met verschillende kragen geleverd om met of zonder Leatt Brace te rijden. Pak is rondom voorzien van d3o protectie.
Leverbaar vanaf zomer 2010, prijs rond € 2.200,- (ik zei toch dat het exclusief was? )
Folder Rally Adventure Suit (klik)
 _________________ KLIM Technical Riding Gear in Nederland! |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Za, 7 Nov. 2009, 21:17 Onderwerp: |
|
|
prachtig.
Ook in lengtematen verkrijgbaar? Want anders zijn de mouwen std te kort bij mij (heb je zelf gezien).
Niet dat ik er over denk zoiets te kopen voor rally hoor.. beetje te exclusief  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Za, 7 Nov. 2009, 22:18 Onderwerp: |
|
|
Mooi pak maar voor die prijs kan je of een paar asfalt schuivers maken of om de paar keer een andere kleur motorpak aantrekken... _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
hamster

|
Geplaatst: Zo, 8 Nov. 2009, 9:40 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Ook in lengtematen verkrijgbaar? Want anders zijn de mouwen std te kort bij mij (heb je zelf gezien). |
Gezien de 'oplage' zal dat niet het geval zijn. Jouw aap-factor is ook wel heel groot.... _________________ KLIM Technical Riding Gear in Nederland! |
|
Naar boven |
|
 |
|