lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Goed adres om een Adventure te huren

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Okt. 2009, 22:13    Onderwerp: Goed adres om een Adventure te huren Reageer met quote

Hoi Smile

Na een tijdje rondgezworven te hebben tussen de KTM Adventure en de BMW 1200 GS ben ik er uit Smile

Volgend jaar in het begin van de lente wil ik een nieuwe motor (Adventure) kopen. Ik heb nu al een paar proefritjes gehad (zelfs eentje een paar uurtjes mee mogen nemen) en ik ben er zo goed als zeker van dat het hem gaat worden.

Het lijkt me echter wel handig om hem minstens een dagje te huren (liefst een weekend) en er een flinke rit op te maken. Hiermee probeer ik inzicht te krijgen in de volgende zaken: benzine verbruik (je kan het genoeg lezen, maar wil toch even kijken hoeveel ik uit een tank krijg en of het voor mij genoeg is), vind ik hem ook leuk na een dag rijden, meer gevoel met de motor te krijgen (al had ik dat al vrij snel) en uiteraard giga veel plezier hebben Smile

Ik heb al even rondgekeken.
O.a. bij Verpalen (http://www.ktmracing.nl/start.php?ktm=huurprijs - wat prijziger) en RB motoren (http://www.freewayverhuur.nl/allroad_motor.htm (beetje rare eisen)).

Iemand nog meer goede suggesties. Ik woon in Utrecht, dus het moet niet AL te ver zijn (Apeldoorn is nog wel te doen bijvoorbeeld).

Alvast bedankt Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roflastc



Geregistreerd op: 11-11-2008
Berichten: 258
Woonplaats: Leiden

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Okt. 2009, 23:38    Onderwerp: Re: Goed adres om een Adventure te huren Reageer met quote

Nocer schreef:
Hoi Smile


Alvast bedankt Smile


Goedhart in Bodegraven

_________________
Ghetto neger uit het Gooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 13 Okt. 2009, 0:02    Onderwerp: Re: Goed adres om een Adventure te huren Reageer met quote

Nocer schreef:
Hoi Smile

Na een tijdje rondgezworven te hebben tussen de KTM Adventure en de BMW 1200 GS ben ik er uit Smile

Volgend jaar in het begin van de lente wil ik een nieuwe motor (Adventure) kopen. Ik heb nu al een paar proefritjes gehad (zelfs eentje een paar uurtjes mee mogen nemen) en ik ben er zo goed als zeker van dat het hem gaat worden.

Het lijkt me echter wel handig om hem minstens een dagje te huren (liefst een weekend) en er een flinke rit op te maken. Hiermee probeer ik inzicht te krijgen in de volgende zaken: benzine verbruik (je kan het genoeg lezen, maar wil toch even kijken hoeveel ik uit een tank krijg en of het voor mij genoeg is), vind ik hem ook leuk na een dag rijden, meer gevoel met de motor te krijgen (al had ik dat al vrij snel) en uiteraard giga veel plezier hebben Smile

Ik heb al even rondgekeken.
O.a. bij Verpalen (http://www.ktmracing.nl/start.php?ktm=huurprijs - wat prijziger) en RB motoren (http://www.freewayverhuur.nl/allroad_motor.htm (beetje rare eisen)).

Iemand nog meer goede suggesties. Ik woon in Utrecht, dus het moet niet AL te ver zijn (Apeldoorn is nog wel te doen bijvoorbeeld).

Alvast bedankt Smile


waarom wachten tot volgend jaar ????
ik denk dat je in de winter veel hogere kortingen kunt krijgen en voor de adventure maakt het niet uit wat voor een weer het is wink3 wink3 laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Okt. 2009, 9:02    Onderwerp: Re: Goed adres om een Adventure te huren Reageer met quote

roflastc schreef:
Nocer schreef:
Hoi Smile


Alvast bedankt Smile


Goedhart in Bodegraven


Helaas, die verhuren niet meer in deze tijd (daar heb ik wel de KTM een paar uur mee mogen nemen).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Okt. 2009, 9:36    Onderwerp: Re: Goed adres om een Adventure te huren Reageer met quote

[quote="mr wheely"]
Nocer schreef:
Hoi Smile

Na een tijdje rondgezworven te hebben tussen de KTM Adventure en de BMW 1200 GS ben ik er uit Smile

Volgend jaar in het begin van de lente wil ik een nieuwe motor (Adventure) kopen. Ik heb nu al een paar proefritjes gehad (zelfs eentje een paar uurtjes mee mogen nemen) en ik ben er zo goed als zeker van dat het hem gaat worden.

Het lijkt me echter wel handig om hem minstens een dagje te huren (liefst een weekend) en er een flinke rit op te maken. Hiermee probeer ik inzicht te krijgen in de volgende zaken: benzine verbruik (je kan het genoeg lezen, maar wil toch even kijken hoeveel ik uit een tank krijg en of het voor mij genoeg is), vind ik hem ook leuk na een dag rijden, meer gevoel met de motor te krijgen (al had ik dat al vrij snel) en uiteraard giga veel plezier hebben Smile

Ik heb al even rondgekeken.
O.a. bij Verpalen (http://www.ktmracing.nl/start.php?ktm=huurprijs - wat prijziger) en RB motoren (http://www.freewayverhuur.nl/allroad_motor.htm (beetje rare eisen)).

Iemand nog meer goede suggesties. Ik woon in Utrecht, dus het moet niet AL te ver zijn (Apeldoorn is nog wel te doen bijvoorbeeld).

Alvast bedankt Smile


waarom wachten tot volgend jaar ????
ik denk dat je in de winter veel hogere kortingen kunt krijgen en voor de adventure maakt het niet uit wat voor een weer het is wink3 wink3 laugh[/quote

Ik wil sowieso een 2009 (of 2010) model kopen. Dit omdat de wijzigingen in het blok etc... mij der mate groot lijken dat dat wel zo prettig is.

Anyhow... mij maakt het niet uit WANNEER Ik hem koop...... ik rij het hele jaar door (gewoon je fiets in de vaseline/ACF-50 zetten en gaan.. na de winter komt hij er als nieuw onder vieze jasje vandaan greedy. Ik heb mijn huidge CBR 600F ook in November gekocht wink

Goedhart zei dat als ik in December langs kwam, dat ik een goede deal kon maken op een nieuwe Adventure. Dus ik ben benieuwd wat daar uit komt. Smile Overigens is de keuze voor volgend jaar puur financieel.

Mocht ik de plank ergens compleet mislaan, dan hoor ik het graag :P (ben er ook nog niet uit WAAR ik hem ga kopen).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
roflastc



Geregistreerd op: 11-11-2008
Berichten: 258
Woonplaats: Leiden

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Okt. 2009, 18:00    Onderwerp: Re: Goed adres om een Adventure te huren Reageer met quote

Nocer schreef:

Mocht ik de plank ergens compleet mislaan, dan hoor ik het graag :P (ben er ook nog niet uit WAAR ik hem ga kopen).


O ik las jouw bericht alsof je in Maart een motor wilde huren, solly.

Je kunt evt ook uit duitsland importeren.Duitse fietsen zijn 2ehands zeer net tot nieuw en kosten uiteindelijk minder vooral als je een zonder de duitse BTW weet te vinden.

Edit: moest ook maar weer eens ene spuitbus d'r op loslaten. Tectyl goed tegen pekel? Ik heb atm alleen maar sillicone spray

_________________
Ghetto neger uit het Gooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Okt. 2009, 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

ktm komt rond deze tijd met de nieuwe 2010 modellen uit (zijn ze er al??)

das altijd een goeie reden om wat korting op de overjarige te geven toch?

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Okt. 2009, 20:49    Onderwerp: Reageer met quote

Jups Smile Overjarig maakt me niet zo erg veel uit... kleur ook niet.... (vindt ze beide wel mooi). Liever WEL met ABS en ook een uit 2009 (of 2010).

Kijken wat eruit komt. Maar dan wil ik wel eentje huren om het zeker te weten :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif