Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
lode
Geregistreerd op: 26-12-2006 Berichten: 82 Woonplaats: Erpe, Oost-Vlaanderen
|
Geplaatst: Wo, 30 Sep. 2009, 11:23 Onderwerp: interessepeiling kofferset Adventure 950 |
|
|
Hallo,
Iemand interesse in een kofferset Hepco & Becker met bijhorend kofferrek?
Koffers in hele goede staat met uitzondering van 2 zaken.
De linkerkoffer is op de onderste hoek licht ingedeukt (enkel zichtbaar als je onder de moto ligt en naar boven kijkt en een tweede is het zwarte plastic ding dat je kofferdeksel openhoudt dat afgebroken is. Hiervoor heb ik al contact opgenomen met Hepco en Becker en ze waren bereid het gratis op te sturen doch heb het nooit gekregen.....
Geef me een goeie prijs en ze zijn misschien van u.
ps: De koffers moeten niet noodzakelijk weg, bij te lage boden blijven ze lekker hangen
Foto s volgen |
|
Naar boven |
|
 |
Joker

|
Geplaatst: Wo, 30 Sep. 2009, 23:55 Onderwerp: Re: interessepeiling kofferset Adventure 950 |
|
|
lode schreef: | Hallo,
Iemand interesse in een kofferset Hepco & Becker met bijhorend kofferrek?
Koffers in hele goede staat met uitzondering van 2 zaken.
De linkerkoffer is op de onderste hoek licht ingedeukt (enkel zichtbaar als je onder de moto ligt en naar boven kijkt en een tweede is het zwarte plastic ding dat je kofferdeksel openhoudt dat afgebroken is. Hiervoor heb ik al contact opgenomen met Hepco en Becker en ze waren bereid het gratis op te sturen doch heb het nooit gekregen.....
Geef me een goeie prijs en ze zijn misschien van u.
ps: De koffers moeten niet noodzakelijk weg, bij te lage boden blijven ze lekker hangen
Foto s volgen |
geen idee wat je van prijs wil, want dit is nogal moeilijk! _________________ Doe het of doe het niet! Proberen bestaat niet. |
|
Naar boven |
|
 |
Jerome
|
Geplaatst: Zo, 4 Okt. 2009, 8:55 Onderwerp: |
|
|
hey Lode;
je hebt een PB - ik heb interesse
mvg;
jerome |
|
Naar boven |
|
 |
Kurt
|
Geplaatst: Zo, 11 Okt. 2009, 22:28 Onderwerp: |
|
|
Heb je al een idee van de prijs en eventueel een foto?
Mvg. Kurt |
|
Naar boven |
|
 |
|