Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Ma, 14 Sep. 2009, 19:12 Onderwerp: mapping aanpassen bij standaard dempers? |
|
|
kan je ook de mapping aanpassen bij de standaard dempers bij de 990 adv? Of is dat onzin? Iemand trouwens zijn originele dempers aangepast? of is dat ook onzin.
graag jullie inbreng vertel me er wel bij waarom wel of niet aub _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 14 Sep. 2009, 19:42 Onderwerp: |
|
|
De mapping aanpassen bij de originele dempers is een beetje onzin denk ik: De originele dempers hebben een catalysator, en de originele mapping is daarop afgesteld.
Met sportuitlaat mapping zou het goed kunnen dat je de cat's oververhit doordat je te veel brandstof toevoegd. Niet echt wat je wil. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Ma, 14 Sep. 2009, 20:52 Onderwerp: |
|
|
Invoerder vertelde me dat de uitlaten kunnen oververhitten met brandgevaar tot gevolg. Omgekeerd kan geen kwaad. _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
rhwolly
|
Geplaatst: Di, 15 Sep. 2009, 15:33 Onderwerp: |
|
|
bij mijn adv 990i was mijn dealer (Paashuis) eerst niet eens zeker of de standaard mapping wel gebruikt mocht worden wij sportdempers. Hij heeft toen contact gezocht met KTM. KTM kon hem vertellen dat originele mapping met sportdempers geen kwaad kunnen, maar andersom wel. Hierdoor kunnen de CATs kapot gaan.
Dus geen sportmapping met originele dempers toepassen. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Di, 15 Sep. 2009, 18:55 Onderwerp: |
|
|
rhwolly schreef: | bij mijn adv 990i was mijn dealer (Paashuis) eerst niet eens zeker of de standaard mapping wel gebruikt mocht worden wij sportdempers. Hij heeft toen contact gezocht met KTM. KTM kon hem vertellen dat originele mapping met sportdempers geen kwaad kunnen, maar andersom wel. Hierdoor kunnen de CATs kapot gaan.
Dus geen sportmapping met originele dempers toepassen. |
adv 990i ???? heb je daar foto's van  |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Di, 15 Sep. 2009, 19:03 Onderwerp: |
|
|
iemand al eens de originele dempers zelf aangepast ? _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
rhwolly
|
Geplaatst: Di, 15 Sep. 2009, 19:41 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: |
adv 990i ???? heb je daar foto's van  |
Nee, daar heb ik geen foto's van..... typo . Shit happens. Zou misschien wel een idee zijn voor een volgende versie van de adv . |
|
Naar boven |
|
 |
|