lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

gezocht Gelzadel......

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pepdeze



Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 164
Woonplaats: ijsselstein

BerichtGeplaatst: Do, 20 Aug. 2009, 17:29    Onderwerp: gezocht Gelzadel...... Reageer met quote

Na een vreselijke houtenkont na op en neer naar Frankrijk te zijn gereden zoek ik een gelzadel.......
Wie heeft er nog één op de plank liggen?
grt,

Jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 20 Aug. 2009, 23:12    Onderwerp: Re: gezocht Gelzadel...... Reageer met quote

pepdeze schreef:
Na een vreselijke houtenkont na op en neer naar Frankrijk te zijn gereden zoek ik een gelzadel.......
Wie heeft er nog één op de plank liggen?
grt,

Jeroen


voor welk model kan wel makelijk zijn dat je dat vermeld laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
pepdeze



Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 164
Woonplaats: ijsselstein

BerichtGeplaatst: Vr, 21 Aug. 2009, 11:31    Onderwerp: Reageer met quote

oja rolleyes .......een Go!!!! uit 2004
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
blackdef



Geregistreerd op: 17-6-2009
Berichten: 108
Woonplaats: Zevenaar

BerichtGeplaatst: Za, 22 Aug. 2009, 1:04    Onderwerp: Reageer met quote

Oeps,

Dan staat mij nog wat te wachten vertrek volgende week de franse alpen in op een standaard "plank" uhoh2 uhoh2

_________________
groet,

Herman
2009-2012 950s
2012-2017 990R
nu 1290 SAR cheesy cheesy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
greenback



Geregistreerd op: 9-3-2009
Berichten: 109
Woonplaats: Velle

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Aug. 2009, 10:04    Onderwerp: Reageer met quote

blackdef schreef:
Oeps,

Dan staat mij nog wat te wachten vertrek volgende week de franse alpen in op een standaard "plank" uhoh2 uhoh2


valt wel mee hoor. alles hangt er een beetje vanaf hoe zwaar je beladen bent en hoeveel je dus voor en achteruit op het zadel kan bewegen. ook even rechtstaan op de pegs zo nu en dan doet meer wonderen dan het beste gelzadel met schapenvachtovertrek grin2

twee weken terug heb ik nog een stintje van 1600 km autostrade overleefd, dus de alpen waar je elke hairpin je kont een beetje moet verleggen op het zadel dat zal wel lukken 2thumbsup

groeten,
tom

_________________
KTM Adventure 950 2003
Honda CBR600 Fx 1999
Honda Transalp XL600V 1994
Harley Davidson Aermacchi TX125 1973
Honda CB750 Candygold 1972
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dirk pauwels



Geregistreerd op: 22-1-2009
Berichten: 526
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Aug. 2009, 12:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zweer bij een wielrenners broek (een dure, de goedkope brengen niet veel op) en voor de lange autostrade stukken gebruik ik ook nog een antiwrijvingsgel, ook uit de fietswereld (nee niet uit de eroshop...)
je krijgt uiteindelijk ook last ,maar je houdt het langer vol. Eens je last hebt, ga je dat 'sanderdaag nog veel vroeger krijgen, dan is een zalfje met cortisone geen slecht idee. Even navragen bij de apo
Op de GS1200 (barslecht zadel, corbin is rijk geworden aan zadels voor de GS alleen al....) kon ik het op die manier redelijk 1200km/dag volhouden mix autostrade en secundaire weg.
Het zadel vd SMT is aanzienlijk beter dan dat vd GS.
Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de kont vd rijder, maar persoonlijk heb ik niet te veel zitvlees dus ik krijg op een slecht zadel tamelijk snel een houten kont.

PS: de meeste wielrennersbroeken hebben een te smalle "zeem" voor de motorrijder, dus zoek een merk/model met een zo breed mogelijke zeem.
Ook Ktm heeft iets dergelijk, maar dan in het off road gamma, persoonlijk vind ik die iets minder dan de koersbroeken

_________________
Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dirk pauwels



Geregistreerd op: 22-1-2009
Berichten: 526
Woonplaats: Sint-Niklaas

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Aug. 2009, 12:23    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien een "gat" in de markt voor de fabrikanten van motorkledij: een motorbroek met ingebouwde gelpack op het zitvlak, straf dat er nog niemand op het idee gekomen is....

Er bestaat wel een "airhawk"...persoonlijk wil ik er niet mee gezien worden, maar het schijnt wel te werken.....

http://www.airhawkguy.com.au/airhawk-cushion.htm

_________________
Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Aug. 2009, 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

dirk pauwels schreef:
Misschien een "gat" in de markt voor de fabrikanten van motorkledij: een motorbroek met ingebouwde gelpack op het zitvlak, straf dat er nog niemand op het idee gekomen is....

Er bestaat wel een "airhawk"...persoonlijk wil ik er niet mee gezien worden, maar het schijnt wel te werken.....

http://www.airhawkguy.com.au/airhawk-cushion.htm


volgens mij precies hetzelfde spul als kniebeschermers in een snickers werkbroek laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr.mud



Geregistreerd op: 17-9-2009
Berichten: 1
Woonplaats: amsterdam

BerichtGeplaatst: Do, 17 Sep. 2009, 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

heb er 1 voor je. originele ktm gel zadel. 1 jaar oud. wil zelf een hoger zadel vandaar doe ik m weg. hij zit zeker beter dan het standaard zadel.
150 e
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif