lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

warme contacten

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wout



Geregistreerd op: 1-3-2007
Berichten: 219
Woonplaats: Lage Zwaluwe

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Jul. 2009, 22:20    Onderwerp: warme contacten Reageer met quote

Hallo,

Afgelopen donderdagmiddag toen ik van werk naar huis wilde, de motor gestart, en daarna het licht ingeschakeld (Xenon). Slaat de motor gelijk weer af en is alles zo dood als een pier.
Om te voorkomen dat ik na een uur sleutelen en nog niet draaien alleen op de parkeerplaats zou achterblijven maar gelijk een college gevraagd me thuis te brengen en vrijdag de auto met aanhanger gepakt.
Vanmiddag het probleem "opgelost".
Wat zit die hoofdzekering verstopt zeg stars . 3 keer gecontroleerd en geconstateerd dat hij echt niet kapot was, maar toch nergens stroom. Toen de stekker op het startrelais los getrokken en daarachter zat er nog één. Bleek dat ik steeds de reserve te pakken had......... confused .
Nou doet alles het weer, nergens sluiting of zo. Maar bij het loshalen van de benzine pomp (zie ander topic) zag ik de stekker van de generator naar de gelijkrichter, en die heeft het knap warm gehad shocked2 . Rondom het middelste contact is de stekker verwrongen en aan elkaar gesmolten. Wat kan ik het best gebruiken als vervanging? Er gaat nogal wat door dus het moet er wel 1 (of 3) zijn die een fixe stroom aan kan/kunnen. worried2

Groet,
Wout
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Jul. 2009, 6:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of Superseals er in een extra zware uitvoering zijn. Die zijn geheel waterdicht. De standaard exemplaren zijn helaas slechts geschikt tot zo'n 10 Ampere...
_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif