Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Duccer

|
Geplaatst: Za, 11 Jul. 2009, 10:54 Onderwerp: Tanktassen voor de SMT |
|
|
Ik vraag me af welke tanktas jullie hebben? Ik vertrek over 34 dagen naar de Alpen en wil nog een tanktas kopen.
Natuurlijk zijn er de modellen van KTM zelf, maar wat hebben jullie al gevonden van andere merken die ook zouden passen?
De Wolfman rainier is een universele, dus 'zou' moeten passen op de SMT. Toevallig ervaringen mee iemand?
Dan van Oxford, lijkt me dat de tankbag/tailpack met straps ook zou moeten passen... (alleen is de vorm niet ideaal denk ik voor de schuin aflopen tank van de SMT)
Dan is er ook nog de FAMSA, die blijkbaar ook de KTM tanktassen maken, dus die tonen veel overeenkomsten
Wat zijn jullie ervaringen met deze merken, en kennen jullie nog alternatieven? _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Za, 11 Jul. 2009, 17:53 Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog een Touratech van m'n Adventure, en die ga ik ook op de SMT gebruiken, Touratech heeft zo'n A4 kaartvak en da's toch handig als je zoals ik nog steeds geen GPS hebt  |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Zo, 12 Jul. 2009, 10:33 Onderwerp: |
|
|
welke? _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Zo, 12 Jul. 2009, 23:32 Onderwerp: |
|
|
Welke tanktas je ook kiest, plak er eerst maar een tankpad op en liefst een dikke want de originele tanktas beschadigd de "lak" van de tank mt glimmende plekken tot gevolg tussen tankdop en zadel _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
Frenz
|
Geplaatst: Wo, 22 Jul. 2009, 15:35 Onderwerp: |
|
|
Tip:
Een stukje zeemleer op maat knippen en er tussen leggen. 2 voordelen:
-de boel beschadigt niet
-is lekker stroef waardooor de tanktas niet schuift |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Zo, 26 Jul. 2009, 18:43 Onderwerp: |
|
|
voor de geïnteresseerden: foto's van de oxford humpback tanktas en sprint zijtassen op de smt:
zijtassen nu bij HG aan 100 euro
tanktas nu bij HG aan 50 euro
de zijtassen passen goed en de bevestigingsbandjes zijn makkelijk vast te maken aan beugel en passagiervoetsteun
de tanktas past iets minder goed vanwegede de tankvorm van de smt, maar het is goed te doen.... en voor een prijsverschil van meer dan 100 euro doe ik het wel met die oxford _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Wo, 29 Jul. 2009, 17:42 Onderwerp: |
|
|
ik ben ze maar gaan kopen:
nu staat ie zo goed als klaar voor de Alpen !! _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
gustav
|
Geplaatst: Wo, 29 Jul. 2009, 21:01 Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Ziet er goed uit, en veel plezier in de alpen maar dat gaat wel lukken denk ik.
Groetjes |
|
Naar boven |
|
 |
|