Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
Geregistreerd op: 23-3-2009 Berichten: 1157 Woonplaats: Wetteren
|
Geplaatst: Vr, 3 Jul. 2009, 13:56 Onderwerp: Vering+bagage |
|
|
Omdat ik op gebied van vering niet veel ken vroeg ik me af wat jullie met de instellingen van de vering doen als jullie bagage meenemen.
Ik begrijp dat veringafstelling persoonlijk is, maar uitgaande van de basisinstellingen, wat passen jullie aan en met hoeveel clicks/turns als je gepakt en gezakt op reis vertrekt? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Vr, 3 Jul. 2009, 14:16 Onderwerp: |
|
|
Beginnen met voor en achteraan op de 'sport' afstelling te zetten (zie handleiding)
Met bagage: Voorspanning achteraan 100% (8 turns extra tot max)
Zonder bagage: Voorspanning achteraan sport + 3 turns (offroad)
Compressie vooraan 3 a 6 extra clicks, afhankelijk van het terrein (tot ik eindelijk de Dr.Bean setup heb ) _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3673
|
Geplaatst: Vr, 3 Jul. 2009, 14:18 Onderwerp: |
|
|
ook ik ben niet zo thuis in het vering gebeuren,
(highspeed /lowspeed/ingaand/uitgaand/veervoorspanning ).
heb dus alles maar "standaard" staan, behalve de veervoorspanning van de voorvork op maximaal.
Op vakantie met m'n meissie achterop met bagage, dan geef ik de veervoorspanning van de achterveer een 10 volle slagen extra, en dat bevalt prima, alhoewel er misschien meer uit te halen is. _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
|