Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
geerty
|
Geplaatst: Wo, 1 Jul. 2009, 23:42 Onderwerp: Richtingaanwijzer |
|
|
Vandaag stelde ik vast dat de richtingaanwijzer van mijn Adventure 990 los is. De behuizing (met het lampje in) hing los van de plastieken steun. Het is onmogelijk om de twee plastiek uiteinden (dus één van behuizing en één van de steun) vast te zetten, klikken etc.
Ik trachtte dit te fixen met enkele druppels secondenlijm evenwel zonder resultaat. Ik heb de hele toestand vastgemaakt met tape. Weet iemand de enige echte oplossing om deze uiteinden opnieuw te verbinden of wordt het... een nieuwe richtingaanwijzer kopen ?
Greetzzzzzzzz |
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Do, 2 Jul. 2009, 9:22 Onderwerp: |
|
|
Een goede 2 componenten lijm  _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
Lecram
|
Geplaatst: Do, 2 Jul. 2009, 11:18 Onderwerp: |
|
|
Het enige wat je hoeft te doen (aannemende dat die van de Adv. dezelfde is als van de SMT) is het glaasje er af te schroeven en dan zie je dat je het zwarte deel (met reflector) zo over de 'stengel' kan schuiven. Glaasje er weer opschroeven en klaar.
Bij mijn SMT hing de knipperlicht op dag 1 al los en was ook zo weer vast. |
|
Naar boven |
|
 |
geerty
|
Geplaatst: Do, 2 Jul. 2009, 16:35 Onderwerp: |
|
|
@ Lecram.
Bedankt voor de enige echte oplossing. Knipperlicht zit weer vast  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 2 Jul. 2009, 20:02 Onderwerp: |
|
|
idd: Ze vallen makkelijk uit elkaar.. maar gaan gelukkig ook best wel makkelijk weer in elkaar, ... als je weet hoe  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|