lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

GPS routes met onverharde wegen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
X09978



Geregistreerd op: 25-8-2007
Berichten: 78
Woonplaats: Dronten

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Jun. 2009, 9:12    Onderwerp: GPS routes met onverharde wegen Reageer met quote

Ik heb sinds kort een Zumo 550 en ben op zoek naar leuke routes die deels onverharde wegen bevatten. Als ik er op google, dan vind ik vooral mensen die lopen te klagen dat hun gps hen onverwacht op onverhard brengt. En ik wil dat juist opzoeken. Dus wie heeft er, of weet een site waarop gps-routes staan waarin juist de nodige onverharde wegen zijn opgenomen.
groet
JOS
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Roeligan



Geregistreerd op: 27-12-2007
Berichten: 804
Woonplaats: Heusden-Zolder

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Jun. 2009, 11:43    Onderwerp: Re: GPS routes met onverharde wegen Reageer met quote

X09978 schreef:
Ik heb sinds kort een Zumo 550 en ben op zoek naar leuke routes die deels onverharde wegen bevatten. Als ik er op google, dan vind ik vooral mensen die lopen te klagen dat hun gps hen onverwacht op onverhard brengt. En ik wil dat juist opzoeken. Dus wie heeft er, of weet een site waarop gps-routes staan waarin juist de nodige onverharde wegen zijn opgenomen.
groet
JOS


Vrijdag nog: Ik zat in Susa (einde van de Assieta kamroute) en ik vroeg aan mijn gps de kortste weg naar Bar Ceniso (Lac de Cenis), kreeg een mooi stukske GR pad voorgeschoteld wideeyed

Maar om effe toch serieus op uw vraag te antwoorden (met een vraag dan wel rolleyes3 ): waar zoekt gij onverhard? Van de alpen vind ge wel wa sites normaal gezien, nederland/belgie gaat al moeilijker zijn...

_________________
www.roeligan.net
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
X09978



Geregistreerd op: 25-8-2007
Berichten: 78
Woonplaats: Dronten

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Jun. 2009, 11:59    Onderwerp: Re: GPS routes met onverharde wegen Reageer met quote

Roeligan schreef:
X09978 schreef:
Ik heb sinds kort een Zumo 550 en ben op zoek naar leuke routes die deels onverharde wegen bevatten. Als ik er op google, dan vind ik vooral mensen die lopen te klagen dat hun gps hen onverwacht op onverhard brengt. En ik wil dat juist opzoeken. Dus wie heeft er, of weet een site waarop gps-routes staan waarin juist de nodige onverharde wegen zijn opgenomen.
groet
JOS


Vrijdag nog: Ik zat in Susa (einde van de Assieta kamroute) en ik vroeg aan mijn gps de kortste weg naar Bar Ceniso (Lac de Cenis), kreeg een mooi stukske GR pad voorgeschoteld wideeyed

Maar om effe toch serieus op uw vraag te antwoorden (met een vraag dan wel rolleyes3 ): waar zoekt gij onverhard? Van de alpen vind ge wel wa sites normaal gezien, nederland/belgie gaat al moeilijker zijn...


Ik doel met name op Nederland en de duitste grensstreek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Guus



Geregistreerd op: 15-6-2008
Berichten: 399
Woonplaats: Velp

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Jun. 2009, 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ben ook wel nieuwsgierig!

Mijn ervaring is dat niet veel mensen staan te springen om mooie paadjes bloot te geven, omdat daar dan direct zoveel crossers over heen gaan. Met als gevolg het afsluiten van die wegen.

Als het niet op dit forum geplaatst mag/kan worden, een PB? Toe? grin3 Supertoe?

_________________
Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 30 Jun. 2009, 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

dat soort tracks worden gewoon niet gepost.

Gewoon eens meerijden met een groepje/ritje, en dan zien mensen wel of ze tracks aan je willen doorgeven of niet.

Ik geef niet zomaar over de mail tracks door iig.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Jul. 2009, 17:22    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien een ideetje,ik heb mijn ZUmo in Engeland een keer gewoon op offroad gezet en ik kreeg de leukste route!! Landweggetjes,boerderijpaden,bos........Noem maar op en ik kwm het tegen,en hij verbind de offroadroute gewoon met onroad,echt lachen!!! Moet je eens proberen!
thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BJ



Geregistreerd op: 16-7-2008
Berichten: 419
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Jul. 2009, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

gijssie2 schreef:
Misschien een ideetje,ik heb mijn ZUmo in Engeland een keer gewoon op offroad gezet en ik kreeg de leukste route!! Landweggetjes,boerderijpaden,bos........Noem maar op en ik kwm het tegen,en hij verbind de offroadroute gewoon met onroad,echt lachen!!! Moet je eens proberen!
thumbsup
Idd, gewoon instellen, kortste route (ipv snelste) en bij voorkeuren alles aanvinken bij vermijden behalve "onverharde wegen".
_________________
www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif