lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM AQ Adventure Pants (Niet meer te koop)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SirCrow

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 9:46    Onderwerp: KTM AQ Adventure Pants (Niet meer te koop) Reageer met quote

EDIT: Niet meer te koop

Een in nieuwstaat bevindende KTM AQ Adventure Pants, maat L/34
een paar keer aangehad (3 a 4x alleen onroad), vier seizoenen, verwijderbare
thermo en regen lining. Pads op de knie en heup, veel zakken.

Nieuw kost deze broek over de 400 euro, deze voor 200 euro.

Wat KTM erover zegt is;
All-year-round pants with removable, waterproof, windproof and breathable Sympatex® membrane. Polyamide outer material with reinforcements on areas where you are likely to fall. Inner lining comprises 100% polyester mesh, sweat-absorbent. SaS-Tec protectors on the knees, viscoelastic foam on the hips, SaS-Tec hip protectors available as an option. Stretch zones above the knees and in the hollows of the knee for greater comfort. High-cut back. Two zipped pockets, two pouch pockets on the thigh. Comfort stretch waistband, rapid waistband adjustment, calf width adjustment (pants can be worn inside or outside of boots – we recommend wearing them over your boots). Small connecting zip. Suitable for use in summer thanks to removable thermal lining and removable, windproof and waterproof Sympatex® Z liner.

http://link.marktplaats.nl/261862951

Laatst aangepast door SirCrow op Di, 30 Jun. 2009, 19:38, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TRX

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 12:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb niet direct interesse maar een vermelding van de maat is wel handig wink.
SirCrow

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 12:50    Onderwerp: Reageer met quote

TRX schreef:
Ik heb niet direct interesse maar een vermelding van de maat is wel handig wink.

Staat in het subject wink
Naar boven
TRX

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 12:53    Onderwerp: Reageer met quote

SirCrow schreef:
TRX schreef:

Miljaardedju, ik lees 3 maal de tekst, ik lees de adv. op marktplaats maar ik let er niet op dat het gewoon in de titel al vermeld staat rolleyes5 .

Noot aan mezelf : vroeger gaan slapen en vroeger opstaan, dan ben ik uitgeslapen op de middag lipsrsealed2 grin .

SirCrow

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 12:56    Onderwerp: Reageer met quote

TRX schreef:
SirCrow schreef:
TRX schreef:

Miljaardedju, ik lees 3 maal de tekst, ik lees de adv. op marktplaats maar ik let er niet op dat het gewoon in de titel al vermeld staat rolleyes5 .

Noot aan mezelf : vroeger gaan slapen en vroeger opstaan, dan ben ik uitgeslapen op de middag lipsrsealed2 grin .

De laatste alinea, heel herkenbaar Smile
Naar boven
TRX

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 13:38    Onderwerp: Reageer met quote

Begonnen aan de KTM gisterenavond laat, wou intercom inbouwen (ze is niet ambetant op de moto, ze spoort me meestal alleen maar aan om wat dieper te gaan grin tongue3 ) maar door positie van batterij is dat meer werk dan pakweg mijn AT.... Als je kabeltjes netjes wil wegwerken etc.

Soit, het ging hier dus over een broek in de maat L/34 wink

SirCrow

BerichtGeplaatst: Zo, 28 Jun. 2009, 16:25    Onderwerp: Reageer met quote

Prijs aangepast 250 > 200
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: