Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
roflastc
|
Geplaatst: Ma, 18 Mei. 2009, 8:07 Onderwerp: Bescherming voor de bestuurder. Welke spullen? |
|
|
Ik ben een gespierde spijker van 203cm lang en toch wat breed. Niks past mij dus. Ik wil nu spullen kopen die mij meer op maat zijn. Ik heb al maatje 50 rijlaarzen gevonden (alleen nog ff passen) Ik overweeg Thor kniebeschermers van KTM (van die scharnierende) en zoek nu nog een passend protector vest met broekje en ook arm bescherming. Welke zijn er geschikt voor allroad gebruik? De Thor spullen lijken wel gemaakt van het zelfde materiaal als mijn Arai tour-x helm. Schept imo wat vertrouwen t.o.v de schuimen hockeypads die je normaal gesproken in je jas treft.
Als ik een vest met rugbeschermer koop past mijn camelback dan nog wel?
_________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
Guus

|
Geplaatst: Ma, 18 Mei. 2009, 21:44 Onderwerp: |
|
|
Camelbag in je jas of als rugzak?
Dat laatste gaat bij mij prima, maar ben dan ook maar 1.85 en niet zo groot in omvang... In mijn jas draag ik geen harnas, daar past m'n camelbag makkie in.
_________________ Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak! |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 0:32 Onderwerp: |
|
|
Guus schreef: | Camelbag in je jas of als rugzak?
Dat laatste gaat bij mij prima, maar ben dan ook maar 1.85 en niet zo groot in omvang... In mijn jas draag ik geen harnas, daar past m'n camelbag makkie in. |
Als rugzak. Ik wil dan weer wel wat bescherming in mijn jas hebben. Waarschijnlijk wordt dat een flinke bobbel als je een rugbeschermer hebt met een camelback eroverheen. Of dat veilig is???
ziet er ruig uit maar past het goed onder een jas en kan het met een CB als deze: [img]http://www.perretsarmysurplus.com/product_thumb.php?img=images/stealth.jpg[/img]
|
Naar boven |
|
 |
Guus

|
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
gaint

|
Geplaatst: Di, 19 Mei. 2009, 22:58 Onderwerp: |
|
|
ha ha niets past dat ken ik... ben 204
ik heb men broek op maat laten maken bij MJK
en boots heb ik van daytona die gaan met bepaalde modellen tot 51 http://www.daytona.de/english/boots_e/gore.html
_________________ better to burn out than fade away |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Do, 21 Mei. 2009, 13:07 Onderwerp: |
|
|
Op maat laten maken zie ik niet zo zitten (duur) Ik hoorde dat KTM zelf een "long pants" broek verkoopt... Eens even aankijken wat dat is.
Wat vinden wij van de Thor kniestukken? Ik bedoel dan die oranje scharnierende die nu verkocht worden bij de KTM dealerts.
Wel geruststellend dat een CB op de rugprotector niet erg is.
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 21 Jun. 2009, 10:41 Onderwerp: |
|
|
Wat vinden jullie goede en comfortabele kniebescherming? Ik zit een beetje met een dilemma: voor op de weg rij ik met een broek zonder ingebouwde bescherming. Ik wil op zich daar wel kniebescherming onder dragen, maar dan moet ze heel comfortabel zijn (een hele dag te dragen).
_________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
|