Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
gaint

|
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Wo, 17 Jun. 2009, 17:01 Onderwerp: |
|
|
en of je het schakelpookje nog goed kan bedienen/afstellen?
In diepe sporen heb je ook eerder kans op vastlopen lijkt mij,
de hele handel zit dan immers lager.
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
KTM_FAN

|
Geplaatst: Wo, 17 Jun. 2009, 17:50 Onderwerp: motobau |
|
|
Ik heb ze erop zitten.
Voor mij is het ideaal, ben 2 meter en icm 5 cm stuurverhogers een perfecte sta houding. Tijdens de OER was voor mij staan dikwijls relaxter dan zitten. Ook op het asfalt (vergelijkbaar met zandwegen hier)
De steunen vergen wel wat aanpassingen, standaard gaat er net langs. Het enige dat ik gedaan heb is dat beugeltje op de standaard verbogen zodat je hem niet naar beneden trapt bij het staan. Kan lastig zijn als je de standaard interlock er nog op hebt zitten (heb ik eraf gehaald).
Schakelpookje heb ik gewoon gecorrigeerd. Rempedaal heb ik ook veranderd, ik heb het echte deel van het pedaaltje waar je met je voet op drukt onder het armpie gemonteerd in plaats van erop. Klinkt vaag maar is direct duidelijk als je bij je rempedaal kijkt.
Geen last gehad met de verminderde bodemvrijheid
Onno
_________________ KTM-FAN |
|
Naar boven |
|
 |
gaint

|
Geplaatst: Wo, 17 Jun. 2009, 19:00 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Ik heb ze erop zitten.
Voor mij is het ideaal, ben 2 meter en icm 5 cm stuurverhogers een perfecte sta houding. Tijdens de OER was voor mij staan dikwijls relaxter dan zitten. Ook op het asfalt (vergelijkbaar met zandwegen hier)
De steunen vergen wel wat aanpassingen, standaard gaat er net langs. Het enige dat ik gedaan heb is dat beugeltje op de standaard verbogen zodat je hem niet naar beneden trapt bij het staan. Kan lastig zijn als je de standaard interlock er nog op hebt zitten (heb ik eraf gehaald).
Schakelpookje heb ik gewoon gecorrigeerd. Rempedaal heb ik ook veranderd, ik heb het echte deel van het pedaaltje waar je met je voet op drukt onder het armpie gemonteerd in plaats van erop. Klinkt vaag maar is direct duidelijk als je bij je rempedaal kijkt.
Geen last gehad met de verminderde bodemvrijheid
Onno
|
hey onno kan je er foto's van laten zien, dat van die rempedaal begrijp ik maar wat heb je met de schakelpook gedaan?
gaint[/quote]
_________________ better to burn out than fade away |
|
Naar boven |
|
 |
KTM_FAN

|
Geplaatst: Wo, 17 Jun. 2009, 20:41 Onderwerp: voetsteun |
|
|
Niets bijzonders, je kan gewoon het schakelpedaal losdraaien met dacht ik dopje 8mm. En er zitten kartels op, kan je de hoogte mee instellen.
Eerst heb ik de pook veel lager gezet. Daarna, omdat goed staand schakelen belangrijk voor me was (dat lukt gewoon niet lekker als je de pook afstelt op ideaal zittend schakelen) heb ik hem weer hoger gezet... verder niets aan veranderd hoor.
Onno
_________________ KTM-FAN |
|
Naar boven |
|
 |
|