lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

stuuruitslag

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pepdeze



Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 164
Woonplaats: ijsselstein

BerichtGeplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 16:39    Onderwerp: stuuruitslag Reageer met quote

Hallo,
Ben zeer tevreden met mijn Go!!!
Wat me wel opvalt is dat ie de draaicirkel van dieplader heeft.
Ik zag op de kroonplaten onder een tweetal bouten zitten die de uitslag beperken.
Zijn deze zonder beperking te verwijderen of in te draaien zonder iets te vernielen.
Zal toch niet de enige zijn??

grt.
jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de boutjes maximaal ingedraaid en geen probleem ondervonden, was inderdaad wat krapjes (en nog wel),

succes,

Groeten Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Vutter



Geregistreerd op: 18-4-2009
Berichten: 14
Woonplaats: Twente

BerichtGeplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 20:34    Onderwerp: Reageer met quote

Heb ik ook gedaan, zover dat de voorvork net het frame niet raakt.
Goed opletten dat de kabels e.d. niet klem lopen

_________________
ADV 990 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

bouten verwijderen is een slecht idee want dan slaan je vorkpoten tegen je framebuizen.

Je kan ze wel indraaien zodat er pakweg nog één mm vrije ruimte is tussen je vorkpoten en framebuizen. In dat geval kan je er behoorlijk kort mee keren. Kort genoeg om er examenmaneuvers mee te doen.

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
diskeletlietje



Geregistreerd op: 12-2-2009
Berichten: 74
Woonplaats: oost-vl

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 20:03    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
bouten verwijderen is een slecht idee want dan slaan je vorkpoten tegen je framebuizen.

Je kan ze wel indraaien zodat er pakweg nog één mm vrije ruimte is tussen je vorkpoten en framebuizen. In dat geval kan je er behoorlijk kort mee keren. Kort genoeg om er examenmaneuvers mee te doen.


zelfs met het stuur tegen de aanslag (bij het zo ver mogelijk regelen) kan je die examen maneuvers niet afstappen met de adventure
er is dus een andere truk
en daar ben ik mij voor de moment aan het ambetant in het maken stars
(hellingshoek gas koppeling BRRRRR...)

sinds de KTM er gekomen is heb ik nog nooit zo veel lol gehad
alleen de controle bij trage snelheid is tog wat anders ten opzichte van de vorige moto's
shocked2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vrom



Geregistreerd op: 25-11-2008
Berichten: 188
Woonplaats: Schellebelle - B -

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

diskeletlietje schreef:
Muug schreef:
bouten verwijderen is een slecht idee want dan slaan je vorkpoten tegen je framebuizen.

Je kan ze wel indraaien zodat er pakweg nog één mm vrije ruimte is tussen je vorkpoten en framebuizen. In dat geval kan je er behoorlijk kort mee keren. Kort genoeg om er examenmaneuvers mee te doen.


zelfs met het stuur tegen de aanslag (bij het zo ver mogelijk regelen) kan je die examen maneuvers niet afstappen met de adventure
er is dus een andere truk
en daar ben ik mij voor de moment aan het ambetant in het maken stars
(hellingshoek gas koppeling BRRRRR...)

sinds de KTM er gekomen is heb ik nog nooit zo veel lol gehad
alleen de controle bij trage snelheid is tog wat anders ten opzichte van de vorige moto's
shocked2


Aan de boutjes van de mijne is nog niet gedraaid, die staan dus standaard. Vraag ne keer aan uw madam of het examenparcours mogelijk is grin3

_________________
Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 22:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ge moet die maneuvers niet afstappen maar afrijden hé grin

Rijdend met een beetje induwen scheelt onmiddellijk meer dan anderhalve meter draaicirkel...die achtjes zijn kinderspel tongue3 .

Met de KTM heb ik nooit problemen gehad met controle bij lage snelheden, integendeel zelfs.
Met den FJR had ik dat dan weer wel, dat heeft toch ook een paar uur en ettelijke gevechten geduurd eer ik die traag rondsmeet.

_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3650

BerichtGeplaatst: Za, 13 Jun. 2009, 16:01    Onderwerp: Reageer met quote

Een 990 heeft overigens een kortere draaicirkel als een 950,
dankzij afgevlakte framebuizen op de plek waar de vorkpoten het frame dreigen te raken.

Toen ik overstapte van m'n ouwe 950 op m'n nieuwe 990 merkte ik metteen het verschil wink3

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif