Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pepdeze
Geregistreerd op: 26-1-2005 Berichten: 164 Woonplaats: ijsselstein
|
Geplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 16:39 Onderwerp: stuuruitslag |
|
|
Hallo,
Ben zeer tevreden met mijn Go!!!
Wat me wel opvalt is dat ie de draaicirkel van dieplader heeft.
Ik zag op de kroonplaten onder een tweetal bouten zitten die de uitslag beperken.
Zijn deze zonder beperking te verwijderen of in te draaien zonder iets te vernielen.
Zal toch niet de enige zijn??
grt.
jeroen |
|
Naar boven |
|
|
Koen
Geregistreerd op: 16-8-2006 Berichten: 489 Woonplaats: Maastricht
|
Geplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 19:38 Onderwerp: |
|
|
Ik heb de boutjes maximaal ingedraaid en geen probleem ondervonden, was inderdaad wat krapjes (en nog wel),
succes,
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
|
Vutter
Geregistreerd op: 18-4-2009 Berichten: 14 Woonplaats: Twente
|
Geplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 20:34 Onderwerp: |
|
|
Heb ik ook gedaan, zover dat de voorvork net het frame niet raakt.
Goed opletten dat de kabels e.d. niet klem lopen _________________ ADV 990 2009 |
|
Naar boven |
|
|
Aleph
Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Di, 9 Jun. 2009, 20:37 Onderwerp: |
|
|
bouten verwijderen is een slecht idee want dan slaan je vorkpoten tegen je framebuizen.
Je kan ze wel indraaien zodat er pakweg nog één mm vrije ruimte is tussen je vorkpoten en framebuizen. In dat geval kan je er behoorlijk kort mee keren. Kort genoeg om er examenmaneuvers mee te doen. _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
|
diskeletlietje
Geregistreerd op: 12-2-2009 Berichten: 74 Woonplaats: oost-vl
|
Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 20:03 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | bouten verwijderen is een slecht idee want dan slaan je vorkpoten tegen je framebuizen.
Je kan ze wel indraaien zodat er pakweg nog één mm vrije ruimte is tussen je vorkpoten en framebuizen. In dat geval kan je er behoorlijk kort mee keren. Kort genoeg om er examenmaneuvers mee te doen. |
zelfs met het stuur tegen de aanslag (bij het zo ver mogelijk regelen) kan je die examen maneuvers niet afstappen met de adventure
er is dus een andere truk
en daar ben ik mij voor de moment aan het ambetant in het maken
(hellingshoek gas koppeling BRRRRR...)
sinds de KTM er gekomen is heb ik nog nooit zo veel lol gehad
alleen de controle bij trage snelheid is tog wat anders ten opzichte van de vorige moto's
|
|
Naar boven |
|
|
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 20:37 Onderwerp: |
|
|
diskeletlietje schreef: | Muug schreef: | bouten verwijderen is een slecht idee want dan slaan je vorkpoten tegen je framebuizen.
Je kan ze wel indraaien zodat er pakweg nog één mm vrije ruimte is tussen je vorkpoten en framebuizen. In dat geval kan je er behoorlijk kort mee keren. Kort genoeg om er examenmaneuvers mee te doen. |
zelfs met het stuur tegen de aanslag (bij het zo ver mogelijk regelen) kan je die examen maneuvers niet afstappen met de adventure
er is dus een andere truk
en daar ben ik mij voor de moment aan het ambetant in het maken
(hellingshoek gas koppeling BRRRRR...)
sinds de KTM er gekomen is heb ik nog nooit zo veel lol gehad
alleen de controle bij trage snelheid is tog wat anders ten opzichte van de vorige moto's
|
Aan de boutjes van de mijne is nog niet gedraaid, die staan dus standaard. Vraag ne keer aan uw madam of het examenparcours mogelijk is _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
|
Raketman
Geregistreerd op: 13-1-2007 Berichten: 1412 Woonplaats: Wichelen (B)
|
Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 22:56 Onderwerp: |
|
|
Ge moet die maneuvers niet afstappen maar afrijden hé
Rijdend met een beetje induwen scheelt onmiddellijk meer dan anderhalve meter draaicirkel...die achtjes zijn kinderspel .
Met de KTM heb ik nooit problemen gehad met controle bij lage snelheden, integendeel zelfs.
Met den FJR had ik dat dan weer wel, dat heeft toch ook een paar uur en ettelijke gevechten geduurd eer ik die traag rondsmeet. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Za, 13 Jun. 2009, 16:01 Onderwerp: |
|
|
Een 990 heeft overigens een kortere draaicirkel als een 950,
dankzij afgevlakte framebuizen op de plek waar de vorkpoten het frame dreigen te raken.
Toen ik overstapte van m'n ouwe 950 op m'n nieuwe 990 merkte ik metteen het verschil _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
|