lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

18 september 2005 allroadrit
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Di, 13 Sep. 2005, 13:35    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de Pirelli MT 21 gemonteerd op advies van Erwin en Gerben.
Ik heb deze set besteld bij http://mopedreifen.de/V2/splash2/fs2_splash2.html
en dat is me wel goed bevallen voor 100 euro een setje en daar komt dan een tientje verzendkosten bij , maandag betaald,woensdag bericht dat ze het geld hadden en vrijdags de banden al in huis.
Wat betreft dat setje extra wielen dat zou ik ook wel graag willen misschien samen bestellen?
Weet jij of iemand anders daar nog een adresje voor heeft ik heb nu een of andere pief via het duitse forum gevraagd om een offerte, ben benieuwd.

Groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
wilfred



Geregistreerd op: 9-2-2005
Berichten: 221

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Sep. 2005, 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

Als jullie het al over noppenbanden hebben, dan houd ik het als leek met mijn standaardbanden maar voor gezien en ga ik eerst zelf wel even ergens wat uitproberen. Om nu 200km op mijn tandvlees te rijden lijkt mij ook niet echt plesant.

Wilfred
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Wo, 14 Sep. 2005, 21:52    Onderwerp: 18 september allroadrit Reageer met quote

Joh, als de ondergrond een beetje droog is, komen wij met vier man, waarvan er drie (ik met LC8, r1100gs en r1200gs) met gewone banden. Gewoon niet zo hard rijden, da's alles.

tot zondag, edwin
Naar boven
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Sep. 2005, 22:19    Onderwerp: Reageer met quote

That is the spiritt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
wilfred



Geregistreerd op: 9-2-2005
Berichten: 221

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Sep. 2005, 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ben benieuwd hoe het is geweest?
Heb er zelf op het laatste moment vanaf gezien, omdat ik het een aardige afstand vond en ik totaal niet weet wat het dan gaat worden met mij. Ik denk dat ik eerst eens een wat kortere all-road tocht ga doen om te kijken hoe dat uitpakt.
Heb vandaag toch wel een tocht allroad gereden in Belgie, alleen op de mountainbike, natuurlijk de lc8 site gepromoot, met de lc8 sticker op mijn mountainbike.
Hoor wel hoe het was.

groet Wilfred



fiets 001.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  185.72 KB
 Weergegeven:  287 keer

fiets 001.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Sep. 2005, 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

Nou... het kwam mij slecht uit, was gisteren te laat thuis en had nog wat werk hier te doen, dus ik heb ook niet meegereden, maar ben wel effe aan het einde wezen kijken (en de Carbonparts afgeleverd):

Johan, Eppo, Kameel, Erwin en Bongo irl gezien, altijd weer leuk om de gezichten bij de namen te zien.

Volgens mij had iedereen (op lc8) wel lol gehad, helaas bij de andere deelnemers wat valpartijen.

Ben met Johan nog effe een stukkie binnendoor naar Nijmegen gereden, kon ik ook nog effe wat zand proeven.

en aan ieder die niet geweest is: Het is bij zo'n ritje ook geen probleem om gewoon de helft te rijden en dan vekorte weg naar het eindpunt te zoeken hoor. Zoek gewoon een groepje wat jouw tempo rijdt, of zorg zelf voor een routerol en rij je eigen tempo.

tot een volgende keer maar weer smiley

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2005, 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Leo,

Wij (Roosendaal) vonden het in één woord geweldig............het was weertechnisch ook een superdag! We denken er zelfs serieus over om een roadbookhouder te kopen en te monteren. Dat zou e.e.a. toch aanzienlijk makkelijker maken, vermoeden wij.
Vond zélf de roadbookhouder van Pieter (Kameel) wel stoer. Heeft ie waarschijnlijk op een andere plek op ons forum al eens uitgelegd hoe hij dat heeft gemaakt............nádat hij de bak Hertogs ijs had leeggelepeld.
Pieter heeft lekker met ons opgereden (of wij mochten met Pieter meerijden, tis maar hoe je het bekijkt), nadat zijn maatje helaas zijn onderarm had gebroken. Hoop dat dat goed gaat komen.

Ik vond het ook leuk om (zij het kort) Gerben en Erwin te ontmoeten.

Leo, bedankt voor de goede zorgen. We hebben stiekem een roadbookje heel kunnen houden, zodat we de rit nog eens gaan rijden (in z'n geheel!)

groetjes, Edwin
Naar boven
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Sep. 2005, 23:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ja de eerste rit van het seizoen zit er weer op en dat met een LC8 op nopjes echt cool , ik was helemaal in mijn nopjes
voor iedereen die er niet bij was ; je hebt wat gemist echt waar was weer een leuke dag.
Erwin heb je die foto's die je gemaakt hebt ook een keertje voor mij ,lijkt me leuk

Groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif