lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM on Tour 13 Juni bij Brouwer Nijkerk!
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Jun. 2009, 13:48    Onderwerp: KTM on Tour 13 Juni bij Brouwer Nijkerk! Reageer met quote

Zaterdag 13 Juni is de KTM on Tour karavaan bij Brouwer in Nijkerk,met rijden op de nieuwste modellen,een stuntshow en nog veel meer.......Kortom een gezellige KTM-dag!
Voor iedereen toegankelijk,met of zonder KTM.Een uitgelezen dag om de motor van je dromen eens te proberen! Zelfs de X-bow is aanwezig,spektakel dus! thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
X09978



Geregistreerd op: 25-8-2007
Berichten: 78
Woonplaats: Dronten

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Jun. 2009, 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag bij Verpalen/Krommenie geweest. Ritje gemaakt op de SMT. Moest wel ff wennen aan de injectie. Ondanks de verbeteringen vind ik het nog steeds aan/uit gevoelig vergeleken met mijn vertrouwde carbs 950 adv. Zit positie en comfort wel prima. En een poepie vlotter natuurlijk. De route was mooi maar vergeven van fietsende moeder-eenden en bejaarden. Het mooie weer heeft zo ook z'n keerzijde. !3 juni hoop ik op bagger! ga ik de 690 enduro uit proberen!
groet
JOS
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Jun. 2009, 20:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben op de 13e voorrijder bij Brouwer en ik had al het idee om voor de offroads een leuk offroadritje uit te zetten.Even kijken of dat lukt bij de organisatie en of dat in het tijdsschema past?Ik zie je de 13e in Nijkerk! thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sam



Geregistreerd op: 5-3-2009
Berichten: 27
Woonplaats: Dinteloord

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Jun. 2009, 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Héé, dat is idd een goed idee, dat off-road ritje! thumbsup Wij zijn afgelopen maandag ook bij Verpalen geweest. daar hadden ze een erg leuke en uitgebreide presentatie over off-raod en rally rijden.
Hebben daar ook nog wat "lc8 brommers" gezien met forum stikkers maar de berijders helaas niet ontdekt. (volgende keer een stikker op je helm voor de herkenbaarheid)

_________________
Een slapenende garnaal belandt in een coctail.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 18:16    Onderwerp: Reageer met quote

gijssie2 schreef:
Ik ben op de 13e voorrijder bij Brouwer en ik had al het idee om voor de offroads een leuk offroadritje uit te zetten.Even kijken of dat lukt bij de organisatie en of dat in het tijdsschema past?Ik zie je de 13e in Nijkerk! thumbsup


Heb de uitnodiging mogen ontvangen: Dacht dat Sjors voorop zou rijden op een RC8???

uhoh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Jun. 2009, 9:44    Onderwerp: Reageer met quote

Tot morgen! wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roberto



Geregistreerd op: 20-8-2008
Berichten: 6
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Jun. 2009, 19:36    Onderwerp: bijeenkomst nijkerk Reageer met quote

Hallo kan iemand mij vertellen hoe laat het in Nijkerk begint?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Jun. 2009, 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Als het goed is om een uur of 9.Ik ben er iig om een uurtje of 8,ff alles klaarzetten en dan begint het feest. thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 7:48    Onderwerp: KTM dag Brouwer Motorsport Nijkerk Reageer met quote

Fantastisch dat KTM dergelijke evenementen organiseert.

Heb op meerdere motoren gereden en ben tot de conclusie gekomen dat de volgende waarschijnlijk een 990 SM-T zal worden!

Was er vroeg en kon direct opstappen voor een rit van 45 minuten. Wat een ruime opzet van de KTM dag bij Brouwer Motorsport! Dat was bij andere KTM dealers wel anders…

nice
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

Gezellig dat je er was,jammer dat ik je niet ontmoet heb (?) Ik was degene met die Adventure S met Akra's en bijbehorende herrie rolleyes3 (degene die met de oneven groepen reed). Het was echt een supermooie dag en gezellig vooral.Hoogtepunt voor mij was een ritje met de nieuwe RC8R! Wat een geweldenaar! Helemaal super en mijn speciale dank gaat uit naar Sjors voor zijn gastvrijheid!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er even geweest om een tankje op te halen en snel rond te kijken.
Heb geen bekende gezichten gezien, alleen Sjors ook even gesproken.

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 23:58    Onderwerp: Re: KTM dag Brouwer Motorsport Nijkerk Reageer met quote

Hydrazine schreef:
Fantastisch dat KTM dergelijke evenementen organiseert.

Heb op meerdere motoren gereden en ben tot de conclusie gekomen dat de volgende waarschijnlijk een 990 SM-T zal worden!

Was er vroeg en kon direct opstappen voor een rit van 45 minuten. Wat een ruime opzet van de KTM dag bij Brouwer Motorsport! Dat was bij andere KTM dealers wel anders…

nice


Misschien heb ik je wel gesproken? Smile Ik stond er al om 9 uur wink
Ik was die jongen met het zwart/witte probiker pak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nocer



Geregistreerd op: 11-6-2009
Berichten: 307

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Jun. 2009, 0:00    Onderwerp: Reageer met quote

gijssie2 schreef:
Gezellig dat je er was,jammer dat ik je niet ontmoet heb (?) Ik was degene met die Adventure S met Akra's en bijbehorende herrie rolleyes3 (degene die met de oneven groepen reed). Het was echt een supermooie dag en gezellig vooral.Hoogtepunt voor mij was een ritje met de nieuwe RC8R! Wat een geweldenaar! Helemaal super en mijn speciale dank gaat uit naar Sjors voor zijn gastvrijheid!


Hey leuk!! Dan heb ik je gesproken! Smile
Ik was die jongen die je vroeg naar je Garmin houder en je lampen! Ik vond je Adventure erg mooi! en ook knap hoe je die mods had gemaakt, echt hulde!!!

De akra's klonken erg mooi en vol! In een woord: WOW!!!

Leek zeker een beetje afwezig, maar ik zat de groepen in de gaten te houden of ze niet stiekem vertrokken :P

Ik heb 2x de adventure gereden en 1x de SM-T.... mijn volgende wordt voor bijna 98% zeker een adventure (wil ook nog even de BMW GS proefrijden, maar ik heb ook al genoeg redenen om een Adventure te kopen :P (voordelen van de BMW wegen niet op tegen de eigenschappen van de Adventure).

Ook hulde aan de KTM mensen daar! Heb nog met een aardige blonde gozer gepraat (met een bril). Dat was een hele enthausiaste jongen die echt helemaal de tijd nam voor mijn vragen (net als Gijsie) en heel enthausiast overkwam over KTM Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guus



Geregistreerd op: 15-6-2008
Berichten: 399
Woonplaats: Velp

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Jun. 2009, 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er ook even geweest. Nog even met Gijs gesproken (grijze/oranje Revit jas met blauwe crossbroek).

Heb op een 690 enduro gereden. Wat klimt dat ding in de ketting zeg (we mochten geen wheelies maken, maar in z'n twee was dat ding niet aan de grond te houden!). Jammer dat we niet het bos in geweest zijn, had ik wel mee willen maken. Op die noppen op het asfalt voelde ik me niet super vertrouwd tussen alle SMT, Supermoto en RC8.

Liep mooi trillingsvrij. Jaren geleden heb ik getwijfeld over een 640 adv, maar die trilde zo hard dat je na een half uur dooie handen, voeten en reet had. Na de proefrit voelde m'n 990 wel zwaar... maar wel comfortabel én vertrouwd op asfalt.

Mooie zaak ook, met mensen met verstand en sympathiek volgens mij. Ga daar mijn kleppen laten stellen. Redelijke prijs ook, 5 tientjes per uur.

_________________
Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Ma, 15 Jun. 2009, 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

Nocer schreef:
gijssie2 schreef:
Gezellig dat je er was,jammer dat ik je niet ontmoet heb (?) Ik was degene met die Adventure S met Akra's en bijbehorende herrie rolleyes3 (degene die met de oneven groepen reed). Het was echt een supermooie dag en gezellig vooral.Hoogtepunt voor mij was een ritje met de nieuwe RC8R! Wat een geweldenaar! Helemaal super en mijn speciale dank gaat uit naar Sjors voor zijn gastvrijheid!


Hey leuk!! Dan heb ik je gesproken! Smile
Ik was die jongen die je vroeg naar je Garmin houder en je lampen! Ik vond je Adventure erg mooi! en ook knap hoe je die mods had gemaakt, echt hulde!!!

De akra's klonken erg mooi en vol! In een woord: WOW!!!

Leek zeker een beetje afwezig, maar ik zat de groepen in de gaten te houden of ze niet stiekem vertrokken :P

Ik heb 2x de adventure gereden en 1x de SM-T.... mijn volgende wordt voor bijna 98% zeker een adventure (wil ook nog even de BMW GS proefrijden, maar ik heb ook al genoeg redenen om een Adventure te kopen :P (voordelen van de BMW wegen niet op tegen de eigenschappen van de Adventure).

Ook hulde aan de KTM mensen daar! Heb nog met een aardige blonde gozer gepraat (met een bril). Dat was een hele enthausiaste jongen die echt helemaal de tijd nam voor mijn vragen (net als Gijsie) en heel enthausiast overkwam over KTM Smile


Geweldig,ik ben blij dat mijn enthousiasme voor KTM ook overgekomen is thumbsup Ik heb ook erg genoten van het voor/achterrijden en het enthousiasme van de mensen die geweest zijn.Ook ik heb nog een paar modellen geprobeerd en ik kan niet anders zeggen dat dat geweldig was.Vooral de RC8R heeft veel indruk op mij gemaakt.
Nocer,ik hoop dat je idd voor een Adventure kiest en dat we dan samen eens een rit kunnen maken ofzo,en als je goeie tips nodig hebt mbt je dan gekochte Adventure,je kunt me altijd even een mailtje sturen.
Met vriendelijke groet,

Gijssie laugh2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif