Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StevenD

|
Geplaatst: Do, 21 Mei. 2009, 13:27 Onderwerp: Gezocht: setje tanks Adventure en Achterwiel |
|
|
Ik zoek dus een setje tanks, kleur maakt niet uit, krassen al helemaal niet. Liefst van 950 adv.
Ook nog een achterwiel of naaf gezocht, liefst met 2.5" excell velg er om heen. bij voorkeur type met 2 lagers ipv. een grote.
Laat maar horen als je iets heb of weet! _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 22 Mei. 2009, 3:50 Onderwerp: Re: Gezocht: setje tanks Adventure en Achterwiel |
|
|
StevenD schreef: | Ik zoek dus een setje tanks, kleur maakt niet uit, krassen al helemaal niet. Liefst van 950 adv.
Ook nog een achterwiel of naaf gezocht, liefst met 2.5" excell velg er om heen. bij voorkeur type met 2 lagers ipv. een grote.
Laat maar horen als je iets heb of weet! |
probeer hier eens heeft best wat ktm onderdelen liggen
www.boonstramotoren.nl |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 22 Mei. 2009, 8:18 Onderwerp: |
|
|
wat ga je voor spannends maken Steven? of heb je een opknapper gekocht? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 23 Mei. 2009, 10:18 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een heel spannend idee'tje.
Een eigen interpretatie van de Rally Lite, doel is 160 kilo droog / 120a130 pk
Het begin komt nu uit California, een frame. Het motorblok heb ik al grotendeels en word een 1020cc / gematigde compressie maar moet nog even de zuigers en cylinders inmeten, als ik nieuwe moet steken kan het mogelijk nog wel iets ruiger... Maar ik denk niet dat dat 'nodig' is.
RR cam's en wsl. een setje 39mm FCR carburateurs.
Als dat niet van ze plek af komt....  _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Za, 23 Mei. 2009, 10:42 Onderwerp: |
|
|
klinkt idd spannend.. persoonlijk zou ik dan een 950 S nemen en daarmee verder bouwen.
Een veel lichter 1000cc blok is er ook niet echt, tenzij je naar exoten gaat, die niet heel blijven :-/
succes... ik ben benieuwd, altijd leuk zoiets!! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 23 Mei. 2009, 14:48 Onderwerp: |
|
|
Op basis van een 950 LC8 natuurlijk!!
Ben druk bezig het blok op te bouwen en parts te zoeken. Onderblok is helemaal af, nu nog beslissen wat ik met de top ends wil doen, ik denk niet dat ik over de standaard compressie heen wil gaan van 11,5/1.
Zou jij je setje originele carburateurs eens willen meten, hoever de aansluitingen naar de kop van elkaar af zitten, de diameter van de uitgaande kant binnen/buiten ed.?
ben wat aan het zoeken naar een goede flatslide downdraft om mee te beginnen  _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Za, 23 Mei. 2009, 16:05 Onderwerp: |
|
|
ben benieuwd wat je zoals verandert... onderblok: kan/moet daar wat anders aan? (krukas nog lichter etc.?)
tzt wil ik wel eens carbs opmeten: stuur me over 2 weken nog effe een mailtje.. want nu is alles opgeruimt/ingepakt ivm de OER.
grts
Gerben _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|