Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 2 Mei. 2009, 9:39 Onderwerp: Gezocht: touratech houder voor gpsmap 60 |
|
|
Ik reed tot nu toe steeds op batterijen met een houder van RAM.
Deze is echter niet voorzien om een stroomkabel te installeren zodat als je de gps niet gebruikt die kabel daar maar hangt te hangen. Daarom ben ik op zoek naar een touratech houder voor garmin gpsmap 60 reeks die wel geschikt is voor het gebruik van een stroomkabel.
Zijn er mensen die met een gpsmap 60 reeks rijden? Waar en hoe heb je die op de adventure geïnstalleerd? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Za, 2 Mei. 2009, 17:31 Onderwerp: |
|
|
Check even de Touratech site. Je hebt een houder, beugeltje en het kabeltje nodig. Het beugeltje komt boven je dashbord te zitten waar je dan de houder aan monteerd. _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Booom
|
Geplaatst: Za, 2 Mei. 2009, 23:57 Onderwerp: |
|
|
Rij zelf met de Touratech houder voor de map 60.
Gemonteerd op stuur (mittelstrebe???).
Zoals BJ zegt wil ik de houder nog boven me meters monteren, ook hier heeft touratech een oplossing voor. Stroom voorziening moet ik dan ook eens definitef maken. _________________ Grt Marc
lc8 adventure 2004 |
|
Naar boven |
|
 |
ATAK

|
Geplaatst: Zo, 3 Mei. 2009, 12:21 Onderwerp: |
|
|
Volgens mij gaan die touratroep houders bij echt offroad rijden allemaal kapot. Ik heb de RAM mount en die is erg goed en stevig.
Ad _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
|