lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Tankbescherming

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Vr, 17 Jun. 2005, 9:14    Onderwerp: Tankbescherming Reageer met quote

Nu kun je de tankbeschermers krijgen van karbon of van keflar
karbon 2mm dik
keflar 1mm dik

Weet een van jullie de kwaliteitsverschillen

Groeten Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Vr, 17 Jun. 2005, 11:53    Onderwerp: Re: Tankbescherming Reageer met quote

Johan schreef:
Nu kun je de tankbeschermers krijgen van karbon of van keflar
karbon 2mm dik
keflar 1mm dik

Weet een van jullie de kwaliteitsverschillen

Groeten Johan



Ha Johan!

Ken je een beetje Duits lezen?
24 pagina's over tankschutz.

Ik heb die van Carbon Performence,
bevallen prima, zijn dikker als die van ktm.


http://lc8.ipbhost.com/index.php?showtopic=1606



Groet Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Vr, 17 Jun. 2005, 12:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik heb dat ook door gelezen maar die van TT zijn van Keflar en niet van carbon en daar wordt volgens mij niet over gesproken.
Dus weet een van jullie misschien de kwaliteits verschillen tussen keflar en carbon

Groet johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Vr, 17 Jun. 2005, 16:48    Onderwerp: Reageer met quote

Johan schreef:
Ja ik heb dat ook door gelezen maar die van TT zijn van Keflar en niet van carbon en daar wordt volgens mij niet over gesproken.
Dus weet een van jullie misschien de kwaliteits verschillen tussen keflar en carbon

Groet johan


Ik weet niet veel van carbon en/of keflar ik weet wel dat Bab van Carbon Performance al heeeel veel setjes verkocht heeft.

Verder weet ik dat schradt er al bijna een jaar mee rond rijdt, (en valt).

Schradt is een hele heftige jongen, en zelfs die krijgt ze niet kapot pleased

Groet Daan (zie foto's)



schradt 3.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  82.95 KB
 Weergegeven:  377 keer

schradt 3.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Vr, 17 Jun. 2005, 17:27    Onderwerp: Reageer met quote

De kwaliteit van de beschermers van BAB heb ik nog niet kunnen testen tongue3 . Wel moesten er vanwege de dikte van het carbon langere bouten door de beschermers (RVS met gleufkop van de "....dat zeg ik").

De dunnere (kevlar ?) variant past waarschijnlijk wel met de originele boutjes.


haaje
Naar boven
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Do, 23 Jun. 2005, 7:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben op de carbon beschermer van BAB gevallen op een bevroren brugdek (asfalt) met snelheid bijna nul.

Ik had de originele beschermers niet gemonteerd met het idee dat dat niet meer nodig zou zijn. De dikke carbon beschermer was volledig door (gebroken) vermoedelijk veroorzaakt door een slechte pasvorm. Er was een beetje ruimte onder precies op de hoek waar je op land.

Ik heb inmiddels wel 1 nieuwe besteld en gemonteerd. Deze lijkt iets beter te passen. Het was bij deze ook niet nodig de montagegaten uit te vijlen.

Advies: laat vooral (ook) de originele beschermertjes zitten. Die zijn voor landen op asfalt beter.

Rwin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 23 Jun. 2005, 9:59    Onderwerp: Reageer met quote

erwindob schreef:
Ik ben op de carbon beschermer van BAB gevallen op een bevroren brugdek (asfalt) met snelheid bijna nul.

Ik had de originele beschermers niet gemonteerd met het idee dat dat niet meer nodig zou zijn. De dikke carbon beschermer was volledig door (gebroken) vermoedelijk veroorzaakt door een slechte pasvorm. Er was een beetje ruimte onder precies op de hoek waar je op land.

Ik heb inmiddels wel 1 nieuwe besteld en gemonteerd. Deze lijkt iets beter te passen. Het was bij deze ook niet nodig de montagegaten uit te vijlen.

Advies: laat vooral (ook) de originele beschermertjes zitten. Die zijn voor landen op asfalt beter.



Bevroren wegdek? het vroor dus?
ik heb op een otr rit eens iemand die voor mij reed zien vallen,
het vroor dat het kraakte, en zijn plastic kraakte ook bucktooth
Ik heb nog nooit zoveel plastic in de rondte zien vliegen,
(stukken spatbord/zijdeksels).

De temp zal met het breken van jouw beschermer ook niet meegewerkt hebben, en inderdaad de pasvorm ik meen dat jij 1 van babs eerste setjes gekocht hebt destijds, waarvan de pasvorm inderdaad nog niet optimaal was.

Daan



Rwin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Do, 23 Jun. 2005, 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

Epoxy Carbon maalt volgens mij niet om een graadje meer of minder. Oorzaak ligt m.i. in het niet precies aanliggen op dat punt op de tank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif